Konzervatív, kemény és szabadszájú írások

Károly szerint a világ

Károly szerint a világ

Kísért 2002 szelleme! Ismét csalásra készülnek Ron Werberék

2014. március 22. - A világ szerintem

Megismétlődhet-e a 2002-es bukás a Fidesz számára, tettük föl a kérdést néhány hete. Most ismét ez a kérdés, csak most abból az aspektusból, hogy a ron werberi taktika megint érvényesülhet-e, megint lehet-e manipulálni a szavazókörökben az eredményt. Nos, a hírek szerint ismét szavazatok tíz-, százezreitől akarják megfosztani a Fideszt egy nagyon egyszerű szavazóköri trükkel.

ronwerber.jpg

A cikknek még nincs vége! Kattintson a tovább gombra!

Emlékszünk rá, hogy 2002-ben az első fordulóban 40 ezer, a második fordulóban alig 1500 szavazat hiányzott a jobboldal számára a győzelemhez. Ez azt jelenti, hogy a 11 ezer szavazókörben átlagosan négy szavazatot kellett elcsalnia a baloldalnak a győzelemhez. A jelzések alapján persze ennél valószínűleg jóval többet csaltak akkor, de a pontos adatokra már sohasem derül fény, maximum akkor, ha fletó ír egy újabb önleleplező könyvet, amiben beismeri ezt is, nem csak a hírhedt „köteles beszéd” kiforgatását.

Térjünk azonban vissza 2014-be, hiszen ismét ron werber vezetésével szállnak harcba a baloldali hordák. Annak a ron werbernek, aki mint tudjuk, leszögezte: hogy nem érdekli sem jog, sem etika, sem választási szabály. Csak az, hogy hogyan lehet, akár jogtalanul plusz szavazatokat szerezni. Vagy ha nem lehet plusz szavazatokra szert tenni, akkor legalább a másik oldaltól elvenni. Most ugyanis erre készülnek egy ócska, olcsó trükkel.

Több felől híre jött, hogy a baloldali szavazatszámlálók belső pártoktatásán arra készítik föl a szavazóköri megbízottakat, hogy a szavazóköri elnöktől kérjék el a pecsétet és ők pecsételjék le a választópolgároknak átadott szavazólapokat. Miért fontos ez? Mert pecsét nélkül, vagy akár rossz helyre tett pecsét esetén érvénytelenné válik a szavazat!

Ha tehát bejön a szavazóhelyiségbe egy olyan polgár, akiről tudja a szoci megbízott, hogy jobboldali, akkor megpróbálja azt megjátszani, hogy „elfelejti” lepecsételni a szavazólapot, vagy „véletlenül” nem a kijelölt helyre nyomja a pecsétet. A pecsétnek ugyanis a mostani szavazólapokon már megszabott helye van a bal felső sarokban. Ha máshol van a pecsét, hiába van, nem érvényes a szavazat!

Ne becsüljük le ennek a jelentőségét! A 11 ezer szavazókörben elég öt ember két-két szavazólapját érvénytelenné tenni, máris több mint százezer szavazat esik ki. Ez egy szoros választási eredmény esetén akár a győzelembe kerülhet, egy nagyobb győzelem esetén viszont a kétharmad múlhat rajta. Ráadásul utólag hiába derül ki, hogy tíz- vagy százezer szám van emiatt érvénytelen fideszes szavazat, jogi lehetőség nincs fellépni ellene.

Mit lehet tenni ez ellen?

Ne engedjék a jobboldali szavazóköri biztosok, hogy a szocik kezébe kerüljön a pecsét!

A jobboldali szavazóköri biztosok ne csak a szavazatszámláláskor legyenek éberek, hanem minden pillanatban!

Ha észreveszik a csalási kísérletet azonnal hangosan jelezzék, hogy érvénytelen a szavazólap! Cseréltessék ki a szavazólapot. A harmadik „lebukás” után pedig ragaszkodjanak ahhoz, hogy a történtekről vegyenek föl jegyzőkönyvet és vetessék el a pecsétet a szociktól. Mondjuk, másokban se lehet megbízni, tehát ha máshoz kerül a pecsét, akkor is árgus szemmel kell figyelni!

ron werber és a szocik tehát távolról sem adták föl, a kampány mellett nagy hangsúlyt fektetnek az egyéb, főleg piszkos trükkökre! Április 6-án a fideszesek figyelmének egy pillanatra sem szabad lankadnia,ha nem akarják, hogy ismét utólag kesereghessen azon, hogy a szocik már megint el tudták csalni a választást.

A bejegyzés trackback címe:

https://karolyvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr335873577

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Inkább a tolvajok, mint Ukrajna 2014.03.22. 19:58:22

Van kellemesebb, mint amikor egy buta tolvajbanda és ukrán típusú jövő közül lehet választani. De a jelen állás szerint ha elpazaroljuk - tisztességből, becsületből - a szavazatot egy kisebb alternatívára, de facto az ukrán jövőre szavazunk. MInt ahog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.03.22. 18:45:55

Az persze nem gond, h a külföldön élő magyarországiak csak külképviseleten (akár több ezer km-es utazás után) szavazhatnak elképesztően aprólékos adminisztrációt követően, míg a külföldön lévő nemmagyarországiak nyugodtan szavazhatnak levélben egy elképesztően laza adminisztrácó után.

75. Vladys 2014.03.22. 18:50:27

Vicces mikor egy magát konzervatívnak tartó ember így csápol a FIDESZ-ért. Megnyugtatlak, ez náluk se megy másképp.

Jack Torrance 2014.03.22. 18:51:30

Vicces ilyeneket olvasni amikor az egész szavazás az intézményes csalásra épül. Mondhatni egy barom vagy, kedves posztoló.

kulcsar2011 2014.03.22. 19:02:59

Viccesek az elképzeléseid 2002-ből.
Mint ahogy a félelmeid az április választásról.

Anselmo 2014.03.22. 19:05:45

Inkább arra vagyok kíváncsi, mit mond majd az Összefogás, ha esetleg nem ők nyernek. A fasizmus és a diktatúra közül melyik volt inkább oka a vereségüknek?

A.J. Finkelstein (törölt) 2014.03.22. 19:07:00

nem talalok szavakat!!!! tudtam, hogy ez a ron nagy jatekos, de miert pont az en altalam kidolgozott, szisztemaval probal nyerni? mar jeleztem habonynak, hogy nagyon jo honvedo vagy!

OkoskaTo:rp 2014.03.22. 19:07:24

Milyen szert szedsz tudatmódosításra? Szerintem az bőven tiltólistán van, aminek ilyen erős a hatása.

A jelenlegi választásokat MINDENBEN a Fidesz intézi, felügyeli. A NVI-ben kizárólag fideszes tagok ülnek. A rendőrséget a Fidesz maffiaügyi összekötője irányítja. A főügyész munkaidő után Viktor kutyaóljába megy haza aludni. A bíróságokat Handó Tünde kézivezérli. Most már az Alkotmánybíróságban is megvan az egyfős többségük. És akkor az ellenzéknek mégis milyen lehetősége lenne elcsalni ezt a választást?

gúnyolódó közös képviselő 2014.03.22. 19:09:47

Még egy megoldás van: a szavazókörök 50%-ában szoci a stempliző, a másik 50-ben fideszes

has 2014.03.22. 19:10:09

Hofi megmondta- alacsony a kerítés!

kaskala 2014.03.22. 19:16:48

ezt a gyönyörű apró betűket miért?

MACISAJT 2014.03.22. 19:17:40

A 2002-es választási csalással kapcsolatban ajánlok irodalmat arról hogy hogyan is csinálták:
www.hetivalasz.hu/cikk/0207/4426

és a második része:

www.hetivalasz.hu/cikk/0207/4498

Soha nem cáfolták, perelték vagy helyreigazították.
Fontosabb volt a bármi áron való megsemmisítés és az elhallgatás.

Eastwater 2014.03.22. 19:20:50

Szomorú, hogy az index fóromot ad egy alaknak!

OkoskaTo:rp 2014.03.22. 19:28:42

@MACISAJT: Ha igazak az ott megfogalmazottak, hogyan lehet, hogy Polt, Papcsák, Gyulai (és a többi aktuális szócső) nem ugrott egyből a témára 2010 óta? Hogyan lehet, hogy azóta is nem ez dől a narancssárga MTVA összes csatornáján?

1. Vagy nem igaz,
2. vagy a Fidesz épp ezt készül csinálni most is.

xvxvxv 2014.03.22. 19:59:13

miért van ennyi, a látens elmebetegséget 23 éve lábon kihordó cseléd a magyari "jobboldal"-on?

bár ezek a pártkurvák 1965-ben csontra véres szájú kommerek lettek volna. ez is igaz.

tulajdonképpen világi vallási őrültek ők - magyari talibánok, akiknek az "ideológia" (most éppen a narancsveresbarna színű) a vibrátoruk - és az Apu is meg van hozzá: 1965-ben Csermanekért, ma ezért a szerencsétlen szétgyógyszerezett görcsért rajonganak.

kalandfereg 2014.03.22. 20:05:01

Egy efféle agyonszervezett sunyulást pont a Fideszből nézek ki, nem abból az ostoba baloldalból, ahol az egy irányba gondolkodás még csak nyomokban sem látható.

Amúgy meg nem is értem, mi célból született ez az írás, perpill az a kérdés, hogy meglesz-e a 3/4, vagy be kell érni a 2/3-dal...

De persze igaziból értem... és az Indexet is értem. Ez a poszt annyira nyilvánvalóan paranoiás, hogy tulképp nem gáz kirakni, olyasmi az indíttatás, mint a Subbára felrakni vmit...

JohnHenry 2014.03.22. 20:12:02

meg kell nézni a "szerző" aktivitását és onnantól kezdve lehet a helyén kezelni ezt a posztot.

Amocsok 2014.03.22. 20:26:49

"Mondjuk, másokban se lehet megbízni, tehát ha máshoz kerül a pecsét, akkor is árgus szemmel kell figyelni!"

Ha fideszes kezébe kerül a pecsét, kérjen meg minimum három embert, hogy figyelje őt! Nem! Egy vagy kettő nem elég. Minimum három legyen! Senkiben nem lehet megbízni. Magunkban meg főleg nem. És ha véletlenül harmadszor is rossz helyre nyomja a pecsétet, követelje az eset jegyzőkönyvbe vételét! Ő maga pedig szaggassa meg ruháját, szórjon hamut a fejére, és legalább három ember jelenlétében háromszor üvöltse világgá: Birka vagyok! Birka vagyok! Birka vagyok!

csak egy néző 2014.03.22. 20:43:14

Mi van Károlyka?
Mi ez a fosás a tuti gyözelem biztos tudatában? Vagy csak simán az ellenfélre prejudikálod, amit a fityesz készül elkövetni? Vagy csak simán egy mocskos köcsög vagy?

Lovag Mihály 2014.03.22. 20:47:23

@csak egy néző: hölgyeim és uraim, egy igazi liberális demokrata megszólalását olvashatták!!

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.03.22. 20:53:28

Ma egész más a helyzet mint 2002-ben. Akkor a Fidesznek jóval kisebb volt a társadalmi beágyazottsága, lefedettsége mint ma, valamint nem volt még igazán jobbos sajtó.
Akkori médiabeli hátrányuk miatt pedig Orbánt megpróbálták kivonni a közéletből az első forduló előtti hetekben. Nem kelett volna, hisz lehetett látni, hogy mennyit számított amikor bedobta magát a kér forduló között.

TVH 2014.03.22. 20:54:11

Ennyi ésszel rendelkező ember kezébe vétek "tollat" adni.
Kapát! De nem motorosat, mert levágja vele a saját lábát, aztán még a kórházi kezelését is fizethetjük.

ex-dr. vuk 2014.03.22. 20:54:15

Gondolom a masik oldal ezt sohasem tenne meg :DDD
lol

csak egy néző 2014.03.22. 20:58:37

@Lovag Mihály:
Hölgyeim és uraim, egy igazi fideszes demokrata mondja ezt.
"Lovag Mihály 2014.03.16 11:39:10
namost akkor képzeld el ti mennyire szarok vagytok, ha még így is el lesztek picsázva"
"Lovag Mihály 2014.03.05 11:38:06
@Rezsicsökkentő Hapcibenő: 2014.03.05. 10:59:00
kussoljál be"
Tudod komám, mindenkivel csak úgy, amit megérdemel.

Lovag Mihály 2014.03.22. 21:01:50

@csak egy néző: remélem minden hsz-emet elolvastad, hátha ragad is rád valami értelem.

csak egy néző 2014.03.22. 21:04:51

@Lovag Mihály: Iszom a szavaid.
Készültem belöled, mesterem, de mára ennyi voltál.
"Lovag Mihály 2014.02.18 09:46:23
@bigmax: 2014.02.18. 09:37:03
nyomorod neked van, meg a hozzád hasonló aluliskolázott gyökereknek. legyen a tiéd az utolsó szó.
Lovag Mihály 2014.02.18 10:29:24
@bigmax: 2014.02.18. 09:52:59
ezek a legjobb kommentek, a netes ketrecharcos erőművészek meg a netes szuperintelligensek. taníts májsztró!!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.22. 21:06:44

@csentecsa: "viszont sok jel utal arra, hogy komolyan megpróbálják majd megkérdőjelezni az eredményt."

Na ne!!! Még az is lehet, hogy elfoglalják a Lánchidat? Esetleg odaszarnak a Kossuth Térre? Durva lenne.

iovialis 2014.03.22. 21:07:12

Üdv.

Végigolvasva az írást képtelen vagyok szabadulni az érzéstől, hogy gonzo az egész. Ha ugyanis a szerző komolyan gondolná, amit leírt, az arra utalna, hogy egyrészt fogalma sincsen arról, gyakorlatilag hogy megy a választókörzetekben a munka, másrészt arról sem, hogy milyen is az új, élesben először a következő választáson kipróbálandó rendszer. (Amennyiben mégis "tudja" ezeket, akkor képtelen koherens módon gondolkodni és/vagy -saját "ars blogethica"-ja ellenére- elvakult pártpropagandára adta a fejét. Ezt nem tisztem mérlegelni.)

A posztban vázolt csaláshoz képest sokkal nagyobb kockázata hordoz levélben érkező szavazatok számának manipulálására. Nekem eléggé úgy tűnik, hogy közel sem kielégítőek a garanciák arra, hogy ez nem történhet meg.
Ne menjünk el szó nélkül két további, bicskanyitogató szabály mellett se: egyik a határokon kívül DOLGOZÓ, másik a határokon kívül ÉLŐ magyarok közti különbségtétel. Másik az, hogy bizonyos szavazatok a többihez képest többet számítanak - tessék csak bátran utánanézni a töredékszavazatos matematika új verziójának.
Mindkét tényező brutálisan és kendőzetlenül megvalósítja a diszkriminációt, amit pedig ELVILEG az Alkotmányt helyettesítő "alaptörvény" eddigi összes verziója is tilalmazna (...elfelejtették beleírni azok az ostobák, hogy a választásokon NEM EGYENLŐ értékűek az egyes egyének szavazatai :) ). Tegyük hozzá, ez alapvetően pártfüggetlen; az éppen aktuális győztes lesz vastagon túlfizetve - bele se merek gondolni, milyen üvöltés lenne, ha véletlenül az ellenzék nyerne 1%-kal... Ebben az esetben ugyanis nekik lenne 2/3-uk a parlamentben. Az, hogy ez a választási törvény ilyen maradt a meghozatala óta, kizárólag annak köszönhető, hogy erre a döntéshozók (tehát Orbán Viktor) eddig nem látott esélyt.
S míg az előző választás pl. szűk 55%-kal parlamenti 68%-ot hozott, a mostani szisztémában ugyanez a szavazatarány 70-75-81(?)%-hoz is vezethet. Lehet érvelni, hogy ez "igazságos", meg "kell a kormánytöbbséghez", de ettől még megkérdőjelezhetetlen, hogy sok-sok ember szavazata lesz alacsonyabb rendű. Aki ezt nem veszi észre, az vagy hülye, vagy magának is hazudik.

Szóval: itt azért kibukik, hogy ki mennyire gondolja komolyan a (különbözőképp nevezhetjük: "polgári", "demokratikus", "morális", európai", "népfelségi", stb...) ÉRTÉKEKET.

Nem kívánok erről vitatkozni; aki ennyiből nem érti meg, az valószínűleg nem AKARJA megérteni, mi is a kifogásolható.

Peace.

(P. S.: Nagyon kívánatos lenne, ha igazán minél többen elmennének szavazni. Ugyanis nincs részvételi küszöb sem; tehát egy, még az eddigieknél is alacsonyabb részvétel is tökéletesen érvényes parlamentet hozhat létre. Ami nem sokat segít azon, hogy a politikai vezetés legitimációs megítélése nálunk -érthető okokból- rendkívül rossz. Túlkompenzálunk egy akármilyen színű győztest, legalább az az érzés legyen meg, hogy a nemzet tényleg markáns többsége szavazott... Anélkül porhintés és voluntarizmus állandóan a "népakaratról" ugatni.)

Kim lr Szen 2014.03.22. 21:15:24

Károlyka, te 1re hüjjébb vagy. :-))
Pszichiáter kell neked, nem billantyűzet.

meggyes alfonz 2014.03.22. 21:16:11

Látom megint elgurult a gyógyszer...

Az megvan, hogy ki volt a belügyminiszter 2002-ben és ki most? Mintha ő lenne a felelős a lebonyolításért!
Hát ha ilyen könnyen elcsalható egy kormányoldaltól a szavazás akkor megérdemlik. Vagy nem éppen a FIDESZ akar így vagy valahogy máshogy (utaztatással, láncszavazással stb.) csalni?

Kim lr Szen 2014.03.22. 21:16:54

@iovialis: Károjka ennyire hüjje, komojan gondojja.

Kim lr Szen 2014.03.22. 21:18:30

@Lovag Mihály: A hsz-eidből egy pszichiátriai doktori dolgozatot lehetne írni.

Lovag Mihály 2014.03.22. 21:20:59

@Kim lr Szen: 2014.03.22. 21:18:30

megtisztelő gondolat!

iovialis 2014.03.22. 21:21:35

@Kim lr Szen:

"...Az nem lehet, hogy ész, erő
És oly szent akarat
Hiába sorvadozzanak
Egy átoksúly alatt..."

;)

turulfarhát 2014.03.22. 21:25:22

Meg kell szüntetni minden baloldalit, vagy legalább felfüggeszteni a csalás időtartamára. Mert már megint gyújtogatnának, meg ostromolnának ezt-azt. Urambocsá, megkérdőjeleznének. Mocskos ballibsi megkérdőjelező hordák dúlnák fel Budapest nyugalmát, és kukákat is borogatnának. Azután levonulnának Borsodba, és sörétessel halálra megkérdőjeleznének pár cigányt, hogy a tisztességes polgárokra foghassák. A Gyurcsánnyal az élen ezek a mocskosok. A tisztességes békés menetes, meg csak reménykedhet az orosz bevonulásban.

vénsanyi 2014.03.22. 21:29:49

Kedves Károlyka!
Az meg van, hogy:
Ha meghaltál, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy...
Amúgy te lábon hordtad ki az agyhalált?

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2014.03.22. 21:39:51

Ilyen primitív cikket régen olvastam! Az új választási rendszer minden eleme a Fidesznek kedvez, így nevetséges és árulkodó ez a rinyálás. Nyilván így próbál majd csalni a jobboldal! (Ja, egyébként a Fidesz hozta azt a szabályt is, hogy a pecsét helyének ekkora jelentősége van.)

Kim lr Szen 2014.03.22. 21:41:35

@Lovag Mihály: Nyugi! Kapsz haloperidolt TB támogatással. :-))

MSZP Afrika Korps 2014.03.22. 21:41:47

Nagyon nagy fasz a fidesz ha ekkora fórból veszíteni tud.

feketeesfeher 2014.03.22. 21:44:05

Jesszusom.
Károly orvosi eset. :)))))

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.03.22. 21:45:37

A poszt egy dolog. A hulye ballibdemok ugatasa egy masik :) Szidjatok a szerzot es azt mondjatok riogat. Pont ti? PONT TI MONDJATOK EZT???? :) A nap vicce...

Lovag Mihály 2014.03.22. 21:46:46

@Kim lr Szen: korrekt, de neked is adok belőle, öntök a sörödbe.

zila5 2014.03.22. 22:10:47

@xvxvxv:
elég súlyos önértékelési problémáik lehetnek a pirula-predátor rajongóinak...
én el nem tudom képzelni azt a lelkiállapotot, ami ahhoz kell, hogy szimpátia ébredjen valakiben országunk megmentője iránt :D

feketeesfeher 2014.03.22. 22:12:25

@jobbdemokrata:
"es azt mondjatok riogat."

Én speciel azt mondom, hogy a szerző mentálisan sérült.
Olyan ökörségeket beszél hogy a fal adja a másikat.

Ianas 2014.03.22. 22:16:50

Hírcsárda Reloaded?

Hannibal ante portas 2014.03.22. 22:31:45

@kulcsar2011: biztosíthatlak róla, ez nem szimpla elképzelés. valóban így történt.

Vombatus Ursinus 2014.03.22. 22:46:20

Szegény szerző... Ez a baromság valóban megért egy index-címlapot. Elrettentő példának.

feketeesfeher 2014.03.22. 22:48:33

@Hannibal ante portas:

Hát, a te "biztosításod" finoman szólva is keveset ér.
:)))

egysmás 2014.03.22. 22:51:27

@Hannibal ante portas: A fidesz által rendezett választásokat a szocik elcsalták? :o

Vombatus Ursinus 2014.03.22. 22:57:35

@Hannibal ante portas: Hát, akkor valami bizonyítékot is elénk tárhatnál, mert ez így elég sovány, hogy te kijelented.

sanyix 2014.03.22. 22:59:03

@feketeesfeher: én hasonlót szoktam mondani a náczyzó, fasisztázó, diktatúrázó, rettegőkre is, meg a "rezsicsökkentőkre" is :)
Megy úgy általában a fidesz-összefosás szavazókra :D

johevi 2014.03.22. 23:03:41

Csalni? Hogy tudnának? Minden, de minden a jobb oldal kezében van. A bíróságok, az Ab, a szavazást összesítő informatikai rendszer, minden. Beteges ez a veszteni nem tudás. Jelenleg az a kérdés hogy 2/3 vagy sima győzelem lesz, de még mindig pánikolnak és öszeesküvés elméleteket gyártanak.

Amadeus62 2014.03.22. 23:18:17

Ostoba egy írás ez.

dr kíváncsivagyok 2014.03.22. 23:30:01

@csentecsa:
" Nem civil kezdeményezésekre gondoltam, hisz közismerten gyengék az utcai mozgósításban, hanem Brüsszelben fognak próbálkozni valamivel.. "

Valamivel ?
Tán csak nem az igazság kiderítésével ?
Vagy a demokrácia visszaállításával ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.22. 23:32:42

@jobbdemokrata:
"Szidjatok a szerzot es azt mondjatok riogat."

Nem azt mondjuk hogy riogat,...hanem hogy vagy provokátor , vagy komplett idióta...

vasgyuszi 2014.03.22. 23:33:55

Paranoiás balfasz vagy Karesz.

MACISAJT 2014.03.22. 23:53:00

@MACISAJT:
A 2002-es választási csalással kapcsolatban ajánlok irodalmat arról hogy hogyan is csinálták:
www.hetivalasz.hu/cikk/0207/4426

és a második része:

www.hetivalasz.hu/cikk/0207/4498

És még valami:

Rytkó Emília a háttérben ?
2003-10-05 13:46

Az Országos Választási Bizottság (OVB) a 2002-es országgyűlési választások után másfél évvel, csupán a napokban észlelte, hogy elmulasztott közzétenni egy, a testület által hozott állásfoglalást a szavazás titkosságának egyes kérdéseiről - derül ki a Magyar Közlöny legfrissebb számából.
----

Azt, hogy az MSZP miképpen készült a 2002-es országgyűlési választásokra, hűen szemlélteti az a belső irat, amely A győztes kampány megszervezése és végrehajtása a kerületekben címet viseli. Eszerint "A legfontosabb az adatbázisok felállítása". A szocialista aktivistáknak be kellett szerezniük a "naprakész választói jegyzéket a szavazati joggal rendelkező választókról szavazóhelyiségek szerinti bontásban".

"A legapróbb részletekbe menően ismerjétek ki magatokat azon a területen, ahol a győztes kampányt le kell folytatnotok" - szólították fel a kampánycsapat tagjait, akiknek a választókerületekről "részletes, naprakész geopolitikai térképet" is kellett készíteniük. Az MSZP aktivistái hivatalosan nem tudhatták, hogy cselekedetük törvénytelen, mivel az OVB nem hirdette ki a Magyar Közlönyben a szóban forgó állásfoglalást.
----

feketeesfeher 2014.03.22. 23:53:22

@csentecsa:
"Talán a 15% sem lesz meg, "

Álmodsz királylány. :)))

Juris 2014.03.22. 23:54:32

Azt nem gondoltam volna, hogy egy ilyen szinvonalú portálra, egy ilyen, a legfinomabban szólva, szinvonalatlan írást (ostoba badarságot) lehet olvasni. A legszomorúbb az egészben, hogy van aki ezt el is hiszi amit butaságból, és hozzá nem értésből itt összehordott a "szerző"!

feketeesfeher 2014.03.22. 23:56:28

@MACISAJT:

Belegárgyultál te már ebbe az ostoba összeesküvés elméletbe.
:)))

Hajdú Peter 2014.03.23. 00:11:54

A lenyeg, a mszp-vel ovatosan kell banni. Ezek a szemetek, most nyirtak ki a Simon ugy koronatanujat, ha erre kepesek, akkor a valasztasi csalas is siman belefer naluk. Folleg, hogy mar nem eloszor csinaljak.

MACISAJT 2014.03.23. 00:40:12

Amúgy a "pecsételős" trükk is 2002-es találmány...

Volt ugyebár a 2002 februárjában a Professzorok Batthyányi Köre közreműködésével és a Magyar Polgári Együttműködés Egyesület kokárdás ötlete.

A választások első fordulója után Orbán Viktor mégis a kokárdák levételére szólította fel híveit. A választási csalásokról szóló hírekhez kötötte a jelvényviselést. Az MTV-n sugárzott interjújában arra kérte a támogatókat, hogy már a második forduló előestéjén vegyék le ruhájukról a kokárdát, hogy "ne látsszon senkin, melyik erőre kíván szavazni", és így elkerülhetővé váljanak az esetleges választási visszaélések.

feketeesfeher 2014.03.23. 00:58:34

@MACISAJT:
"Amúgy a "pecsételős" trükk is 2002-es találmány..."

Ja, a nagy 2002-es pecsételős trükk. :))))

belgabela 2014.03.23. 05:12:41

esélyük, mint féllábúnak a seggberúgó versenyen. Persze, ha a Fidesz ennyire fél, az azt is jelzi, ők is érzik, hogy van amit nagyon elbasztak.

Fazakas László 2014.03.23. 05:55:02

@feketeesfeher:

A lepecsételős trükkön simán lehet ám változtatni! Amikor a választó belép a helységbe, ott kezébe nyomnak egy üres szavazólapot. És minden helységben lenne egy automata (olyasmi, mint a postákon az az átutalási befizetéses szerkezet), amivel a választónak kellene pecsételnie. Teljesen automatikusan! Tehát ő csak beledugja a lapot, a többit meg már a gép rendezi.
És akkor nincsen utólag az a kritika, hogy nincs rajta a pecsét, meg rossz sarokban van a pecsét, ... vagy esetleg nagyon elmosódott a pecsét.
Ha a komcsik ismét csalni akarnának, és ha netán lebuknának, akkor ott már túzzel-vassal kell irtani őket - a szemétségükért! Nem nézhető nekik el semmi!
Törvény akár ide vagy oda, döntsön azonnal a népítélet! Ha nekik mindenáron lincselés kell, hát akkor legyen lincselés!
(Hiszen más, törvényes halálbüntetés - az sajnos nincsen)

Argus 2014.03.23. 06:11:02

Az összes kommentelőnek, mielőtt agyalni kezdenének, javaslom olvassa el iovialis 2014.03.22. 21:07:12 bejegyzését. Tökéletesen összefoglalja a lényeget.

Exxit 2014.03.23. 07:06:44

ÚR ISTEN !
Remélem komolyan gondoltad, mert ez viccnek igen gyenge lenne!

Nézzük a Fideszes Századvég adatait!
Jelenleg a Fidesz vezet azok között akik elmennek szavazni kb 48%-al!

Mit jelent ez?
A szavazóképes állampolgárok kb 8,8 millióan vannak.
Ebből jelen állás szerint kb 4 millióan mennek el szavazni. Ebből a 4 millióból kb 1,9 millióan fognak a Fideszre szavazni.

Tehát a kb 9,9 millió magyar állampolgárból, 1,9 millió szavaz a Fideszre, és ebből lesz nekik kb 70%-os többségük!

Kérdem én! Ki követ el itt választási csalást????????????

Egy dolgot nem tudok megérteni a jobboldali gondolkodásban! Soha nem hallottam tőlük, azt, hogy elqrtuk! Azért mert a Fidesz elbukott 2002-ben a zsidók, a cigányok, a kommunisták, a nemzetközi helyzet, a soha meg sem született gyerekek a hibásak!! Egy jobboldali gondolkozású ember nincs ebben a qrva országban aki azt mondaná, hogy hátttttt, lehet hogy mi is hibásak vagyunk....

A jobboldal komlette támadja az öszödi beszédet! Pedig a jelenlegi mismásoló, mutyizós világban , noha ki nem bírom állni, de Fletó maga a GERINC OSZLOP!!!

felcsutisuttyo 2014.03.23. 07:13:41

Baloldali horda a JÓ BÜDÖS KURVA FIDESZ ANYÁD!

Exxit 2014.03.23. 07:23:14

Ezt a posztot egy olyan ember írta, akinek kb. fingja sincs, hogyan is működik egy választás!

Ugye aki nyer annak az viszi a szavazatait. A többiek maradék szavazatait össze adják, és abból lesz az országos kompenzációs lista!
tehát ha a Fideszes jelölt nyer, tök mindegy, hogy 1 szavazattal vagy 100-al. Itt nem műxik a csalás amit leírtál. Ha nem nyer, akkor viszi a szavazatait az országos listára. Ahol valószínűleg egy mandátumot sem fog érni 11 e. szavazat!

Ha szoros az eredmény:
Igen úgy szokták számolni, hogy ki mennyi szavazatot kapott, és az érvényteleneket külön teszik, majd, ha szoros az eredmény azokat ismét előveszik, és átnézik! A törvény az, hogy keresztek, vagy iksszel kell szavazni!! Ha nem ezt húzod be szabálytalan vagy, és érvénytelen lehet a szavazatod!
DE
Ha csak egy karikát satírozol be, akkor a választási bizottságok el szokták fogadni, mert egyértelműen jelezted, hogy mi a szándékod, noha szabálytalanul jártál el. Volt olyan hogy egy szavazat döntött. A bíróságok érvényesnek vették azt a szavazatot is, amin nem volt megjelölve semmi, de kézírással rá volt írva: Hülye Nyomorék FIDESZ!
A polgár itt is szabálytalanul járt el, de egyértelműen kinyilvánította az akaratát!

Úgy hogy mielőtt legközelebb azt találod posztolni, hogy a tatárokat a nemzetközi zsidó tőke hívta az országba, mert mert féltették a karvalytőke gyarapodását a teljesen egységes magyar nagyuraktól! Nos talán utána kellene olvasni!

tomwar 2014.03.23. 07:30:12

Karesz, ne szedd tovabb!!!!

Kim lr Szen 2014.03.23. 07:33:03

@Juris: Ez a Károlyka effektív elmebeteg, ez több írásából is üvölt.

Kim lr Szen 2014.03.23. 07:35:04

@Lovag Mihály: Utálom a sört és 1ébként sem iszok 1ütt a kezelt elmebetegekkel.

nu pagagyí 2014.03.23. 08:04:26

Ahogy a fideszesektől megszoktuk, a másik felet vádolva mondják el mit is akarnak csinálni. Csalni fognak, természetesen. Ez a cikk lenne a felmentés indoka.

Emlékeim szerint 2002-ben és most is a Fidesz van hatalmon. Akkor és most is kormánypárt hatalmi eszközöket felhasználó gyűlöletkampánya kísérte a választást. Gátlástalanul önti a közpénzt kétes alakokból álló álcivil lejárató brigádokba. Ömlik a hazugság a kisajátított közmédiából, de már ez sem elég nekik. Erre a liberális portálra is ide ette a fene őket. Beturbózott a szervilis főügyész. Új rekordot döntött az állami pénzszórás, korrumpálnak, megvesztegetnek mindenkit, akit lehet. És persze fenyegetőznek.

Program az nincs. Csak sejthető, hogy folytatnák a szabadrablást, az emberek megalázását a kiépülő diktatúra keretei között. Nem csak azokat alázzák meg, akiket nem szeretnek, a seggnyalók sem érezhetik magukat biztonságban. A cikk írója sem. Néhány maffia család a hatalom igazi birtokosa. Annyira sem méltatják a polgárokat, hogy megosszák velünk, hová akarják fejleszteni a diktatúrát: Idi Amin Dada, vagy Kim Ir Szen a példakép?

onmagam 2014.03.23. 08:19:55

@Kim lr Szen: Vagy az, vagy pedig csak direkt hecceli a népet. A zindex meg kiteszi a címoldalra, hogy özönöljenek a kommentek.
(A többi írását nem olvastam, de ez is elég)

Vegyük rögtön ezt:

"40 ezer, a második fordulóban alig 1500 szavazat hiányzott a jobboldal számára ... átlagosan négy szavazatot kellett elcsalnia a baloldalnak"

Ja. Mert különben ippeg darabra egyenlő lett volna a szavazat. Majd ha a fidesz nyer akkor meg én számolom ki a szavazatkülönbségből, hogy átlag mennyit csaltak.

MACISAJT 2014.03.23. 08:23:58

Az tény, hogy 2002-ben már ekkor készültségbe kellett volna lenni:

Origo.hu - 2002. március 26., kedd: Az MSZP a választások éjszakáján egy alternatív szavazatösszesítő-rendszert működtet majd. A rendszer főpróbáját ma este tartják, amikor a 176 egyéni választókerületben és az MSZP kampányközpontjában kipróbálják ezt a rendszert. Baja Ferenc pártigazgató kijelentette, hogy ez a rendszer jogi eljárásnak nem lehet alapja, így csak saját biztonságukra működtetik. A szocialisták tartanak attól, hogy visszaélés történhet a választásokon, ezért így kívánják biztosítani a választások tisztaságát."

MACISAJT 2014.03.23. 08:30:26

@Exxit: ("A szavazóképes állampolgárok kb 8,8 millióan vannak.
Ebből jelen állás szerint kb 4 millióan mennek el szavazni. Ebből a 4 millióból kb 1,9 millióan fognak a Fideszre szavazni.

Tehát a kb 9,9 millió magyar állampolgárból, 1,9 millió szavaz a Fideszre, és ebből lesz nekik kb 70%-os többségük!

Kérdem én! Ki követ el itt választási csalást????????????"

Ebből a felsorolásból még a kérdőjel sem igaz..:)
Ugyanis nincs 8,8 millió szavazópolgár, csak 8 millió, nem 50%-os a részvételi arány hanem 60 és 70% között, a Fidesz nem 1,7 milliót kap, hanem 2,7-3 millió között...

És hogy miből lesz az abszolút , vagy akár a kétharmados többség?
Tessék megnézni az 1994-es választásokat.
Ahol az MSZP abszolút többséget szerzett 1,7 millió szavazattal, az SZDSZ 1 milliójával pedig, összesen 2,7millióval pedig kényelmes kétharmadot.
Érdekes, akkor az jó volt a "demokratáknak".

MACISAJT 2014.03.23. 08:35:25

@nu pagagyí: ("Emlékeim szerint 2002-ben és most is a Fidesz van hatalmon. Akkor és most is kormánypárt hatalmi eszközöket felhasználó gyűlöletkampánya kísérte a választást. ")

Hogy megszépültek azok az "emlékek"...
Akkor nézzük azt a "gyűlöletkampányt", ki és hogyan hajtotta végre:

Gyurcsány Ferenc vall Debreczeni Józsefnek: Az Új miniszterelnök című könyvben a jelenlegi kormányfő elismerte, részese volt a 23 millió román munkavállalóval való szocialista riogatás kitalálásának, s ők csinálták a „köteles akciót” is Kövér László ellen.

„A mi stábunk az, amely szembefordítja az MSZP-t és Medgyessyt az Orbán-Nastase-paktummal. Amikor kiderül, mi van a paktumban, hogy korlátozásmentesen próbál valamennyi román állampolgárnak munkavállalási lehetőséget biztosítani, akkor ott egy hosszú vitában meggyőzzük önmagunkat arról, hogy ezt meg kell támadni. Meg kell támadni, függetlenül attól, hogy Kovács az előző este rábólintott. (...) Odahívtuk Medgyessyt, hogy forduljon szembe az eddig képviselt állásponttal. Nagy nehezen meggyőztük erről, s a végén - még nehezebben - Kovács is beadja a derekát.

Így Medgyessy és maga Kovács is váratlanul szembefordul a megállapodással, majd beindul az MSZP propaganda gépezete. A gátlásosnak aligha nevezhető manőver legfőbb célja a "23 millió román munkavállaló" beözönlésétől való - valójában alaptalan - félelmek keltése.

Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés – mondja Gyurcsány Ferenc.

--------

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 08:37:30

@MolnarErik:

Nem, ez valójában nem gond, ha ugyanis mindenki szavazhatna levélben, az a gyakorlatban a szavazatvásárlás engedélyezését jelentené.

MACISAJT 2014.03.23. 08:39:14

@nu pagagyí: ("Program az nincs. ")

Ja hogy programhiányban szenvedsz.
Akkor hogy mégse maradj "programok"nélkül, ajánlom tanulmányozásra:

100 lépés program,
Új Magyarország Program,
Új Egyensúly Program,
Zászlóshajó Program,
48 pont,
7 pontos tisztasági csomag ,
Új Tulajdonosi Program,
Megegyezés,
Út a munkához...

Ezekkel egy darabig elbíbelődhetsz...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 08:39:36

@OkoskaTo:rp:

A szavazatokat helyben számlálják, nem országosan. Azaz csalni leginkább helyben lehet. Viszont ez szinte kizárt, mert helyben mindenhol van több párt a bizottságban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.23. 08:40:18

@csentecsa: Tudod mit? Inkább próbálkozzanak Brüsszelben, mint hogy autókat gyújtogassanak fel a belvárosban. Nem tudom, hogy miért zavar az téged ha valaki Brüsszelben próbálkozik. Megvan ennek az intézményi háttere nem? Brüsszelben lehet próbálkozni. Kit érdekel?

Kim lr Szen 2014.03.23. 08:42:37

@onmagam: Nem, Károlyka tényleg ennyire hülye. Én olvastam több írását, klinikai eset.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 08:43:26

@iovialis:

A legnagyobb eltérés egyébként eddig 1994-ben volt, akkor az MSZP a szavazatok 31 %-ával megszerezte a mandátumok 54 %-át.

Direkt ilyen választási rendszer lett kidolgozva 1989-ben, s mindenki egyetértett akkor. Ezek után vicces, hogy minden választás után az éppen vesztes fél a "rossz" választási rendszerre panaszkodik.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 08:45:49

@Exxit:

"Tehát a kb 9,9 millió magyar állampolgárból, 1,9 millió szavaz a Fideszre, és ebből lesz nekik kb 70%-os többségük!"

Pontosan. S mi ezzel a gond?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 08:48:26

@Exxit:

Nem, nem így működik a rendszer. Eleve mindenki 2 szavazatot ad le (kivéve akiknek nincs mo-i címük). A listás 93 mandátum eloszlása csak részben függ a töredékszavazatoktól, mert nagyobb részben a választók közvetlen listás szavazatától függ.

Pipas 2014.03.23. 08:51:32

@MACISAJT: "Kérdem én! Ki követ el itt választási csalást????????????"

Aki nem a szabályok szerint játszik. Aki a szabályok szerint játszik az nem csal bármennyire is unszimpatikus neked az a szabály. :D

Amúgy szerintem felesleges egymillió kérdőjelet nyomni a mondat végére, tudjuk, hogy a billentyűzeted profi és automatikusan ismétel. Próbáld meg a '!?' vagy a '?!' kombinációkat, ha már üvöltözni akarsz. :D

feketeesfeher 2014.03.23. 08:54:19

@maxval a gondolkodó birca:
"mert helyben mindenhol van több párt a bizottságban"

Van 10 000 szavazókör. Minimum 2 delegáltat kell egy körbe egy pártnak jelölni. Van 18 induló párt.
Ez ugye azt jelenti, hogy kéne 360 000 pártdelegált.
De csak maradjunk a parlamenti négyesnél, az is 80 000 delegált lenne.
Jelenleg 14000 delegáltat jelentettek le a pártok.

Át kéne gondolnod mielőtt valamit leírsz.

MACISAJT 2014.03.23. 08:55:02

@Pipas: ("Amúgy szerintem felesleges egymillió kérdőjelet nyomni a mondat végére, tudjuk, hogy a billentyűzeted profi és automatikusan ismétel. Próbáld meg a '!?' vagy a '?!' kombinációkat, ha már üvöltözni akarsz. :D "

Köszönöm az elismerést és a jó tanácsokat:)
Cserébe ajánlom hogy OLVASS figyelmesebben, hátha még a végén meg tudod különböztetni az IDÉZETET , vagyis azt amire reagálok, attól ami a saját véleményem...

Zoltán Papp 2014.03.23. 08:57:18

@MACISAJT:

Az már nekem ciki amilyen vehemenciával égetitek magatokat.
Nálatok az valamilyen genetikai mutáció, hogy rácuppantok egy kamu mesére, mint pitbull a csibészkesztyűre és soha többé nem engeditek, legyen az bármilyen már ezerszer cáfolt hazugság...?

Csak, hogy tudjam!

"Akasztásos" beszéd:

" Pert vesztett Kövér László
Kövér Lászlónak nem sérültek személyiségi jogai mikor felhívták a nyilvánosság figyelmét "akasztásos" beszédére"

Másodfokon is elutasította Kövér László fideszes politikus keresetét a Békés Megyei Bíróság, amelyet Tóth Károly MSZP-s képviselő ellen indított azért, mert álláspontja szerint a szocialista képviselő megsértette jó hírnevét. Kövér László, a Fidesz alelnöke keresetében azt kérte, hogy a bíróság tiltsa el Tóth Károlyt a további jogsértésektől, az alperes adjon számára elégtételt, részére pedig állapítsanak meg 700 ezer forint nem vagyoni kárt.A bíróság másodfokú, jogerős ítéletétének indokolása szerint Kövér László keresetében lényegében arra hivatkozott, hogy az alperes az általa egy 2002. márciusi békéscsabai választási gyűlésen elmondottakból egyes mondatokat kiragadott, s így a közöltek tartalmát eltorzította, amely az ő kedvezőtlen társadalmi megítélését eredményezte. A megyei bíróság írásos álláspontja szerint viszont Tóth Károly "a felperesi beszéd lényegét összefoglalva, a logika szabályainak megfelelő következtetésekkel jelentette ki, hogy az egyébként nem vitásan elhangzott, öngyilkosságra buzdító mondat

(menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonylag erős gerendát és szöget és kössük fel magunkat) közvetlenül az olimpia gondolatát ellenzőkre, a kishitűekre, illetőleg a lelkesedni nem tudókra, közvetve a Fidesz szemléletmódjától eltérő gondolkodásúakra vonatkozott".

A bíróság megállapította továbbá: miután a személyiségi jog sérelme nem valósult meg, ezért jogellenes magatartás hiányában Tóth Károly az esetlegesen bekövetkezett károkért sem felel. A bíróság végezetül ítéletében kötelezte a felperes Kövér Lászlót, hogy a Pest Megyei Illetékhivatal felhívására 42 ezer forint fellebbezési illetéket fizessen meg az államnak.(MTI)
Ebben a témában nagyon megoszlottak a vélemények és a jobboldal félremagyarázta a beszédet, de a bíróság ítéletet hozott.

Pipas 2014.03.23. 08:57:39

@MACISAJT: Ó, rossz helyre kattintottam. Tudom, hogy ki írta, csak elrontottam a hozzászólást, bocsesz.

nu pagagyí 2014.03.23. 08:59:50

@MACISAJT: Olvasgasd őket, ha szórakozni akarsz. Azok nem programok voltak, hanem összelopkodott tanulmánygyűjtemények. A Fidesz programja erre a ciklusra talán a kötcsei beszéd volt. A következő négy évre szóló terveikről pedig nem tudunk semmit. Még az is lehet, hogy királlyá koronáztatja magát Orbán, ha nyer. Megfegyelmezett seggnyalói mindent lenyelnek.

Zoltán Papp 2014.03.23. 09:00:52

Ja egyébként meg tényleg igaza volt kövérkötélnek, már csak párat kell aludni és mi rendezhetjük az Olimpiát.

Nem is értem miért kellett itt kishitűsködni!

Csekkliszt#10 2014.03.23. 09:03:37

Ez s fideszes hircsárda?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 09:03:43

@feketeesfeher:

A nagyobb pártokról van szó. A kisebbik senkit sem érdekelnek.

Szerinted van magyar szavazókör, ahová a 4 nagyobb párt nem képes embert küldeni? S ugye nem gondolod hogy a 4 pártküldött aztán együtt csalnak?

Pipas 2014.03.23. 09:06:13

@Zoltán Papp: "A bíróság megállapította továbbá: miután a személyiségi jog sérelme nem valósult meg"

Attól ez még egy gusztustalan propagandahadjárat volt. Tudjuk, hogy az ország egy részének nem tűnt gusztustalannak, de a többieknek igen.

Tudod, "igaztalan módon választást nyerni igaztalan országhoz vezet". :D

Pipas 2014.03.23. 09:08:15

@nu pagagyí: "A következő négy évre szóló terveikről pedig nem tudunk semmit."

Ha nem tudsz semmit, akkor miért osztod az észt? :) Mindig olyan nagyon szoktad tudni a tutit, akkor az csak terelés volt?

MACISAJT 2014.03.23. 09:08:40

@Zoltán Papp: ("Olvasgasd őket, ha szórakozni akarsz. Azok nem programok voltak, hanem összelopkodott tanulmánygyűjtemények. ")

Uram ne hagyj el...:)

EZEK?

100 lépés program,
Új Magyarország Program,
Új Egyensúly Program,
Zászlóshajó Program,
48 pont,
7 pontos tisztasági csomag ,
Új Tulajdonosi Program,
Megegyezés,
Út a munkához...

Hiszen ezek a medgyessy-gyurcsány-bajnai féle 8 év "legfontosabb" programjai..:)

p.a.r.t.i.z.a.n 2014.03.23. 09:10:07

Akinek Magyarországon papírja van, hogy választási csalást követett el, az a Fidesz. Az egész rendszer, a kamupártoknak tolt százmilliók, a külföldi szavazatok szelektálása pártszimpátia szerint is csalás.

nu pagagyí 2014.03.23. 09:12:15

@MACISAJT: A népszavazás kapcsán az MSZP arra koncentrált, hogy bemutassa a magyar állampolgárság kiterjesztésének veszélyeit (be is következett), a Fidesz viszont egyfolytában hazaárulózott.

Kövér "köteles" beszéde pedig azért durrant akkorát, mert addig nem volt szokásban, hogy felelős politikus öngyilkosságra szólítsa fel ellenfeleit. Ma ez már fel se tűnne, de a Fidesz ilyesmikkel kezdete el durvítani a közbeszédet. A folytatást ismerjük: előbb "genetikázás", majd az egypárti tákolmány preambulumában kvázi bűnös szervezetnek nevezi azt a pártot, amely leginkább veszélyezteti hatalmát. A CÖF-ről hadd ne beszéljek, mert csak hányingerrel küszködve tudnék róluk szót ejteni.

nu pagagyí 2014.03.23. 09:14:40

@Pipas: Engem nem érdekelnek a Fidesz tervei, mert nem kívánom a további hatalmukat. Téged viszont igazán érdekelhetne, hogy ellenség leszel-e, vagy jut még neked valami mócsing.

Moin Moin 2014.03.23. 09:16:31

"...nem érdekli sem jog, sem etika, sem választási szabály": Ezt uyge a Fideszről írod, poszter?

Hiszen a Fidesz az, amely még a saját maga által elfogadott választási törvény alapelveit is legalább 2 elemében séri meg: az esélyegyenlőség és a jóhiszemű és rendeltetésszerű joghasználat terén. Ld. itt: progressziv.blog.hu/2014/03/13/torvenytelen_valasztas_illegitim_hatalom

Zoltán Papp 2014.03.23. 09:17:29

@Pipas:

"Attól ez még egy gusztustalan propagandahadjárat volt. Tudjuk, hogy az ország egy részének nem tűnt gusztustalannak, de a többieknek igen."

Hát hülyék ellen nincs orvosság a fidesznél meg régen se volt, náluk a kontra-szelekció azt jelenti, hogy az értelmes, becsületes gondolkodóknak ott nincs helye (lásd Ángyán)

De tudod mi az ami még gusztustalan amit körömszakadtáig tagadott a fidesz és ami azóta valósággá lett?

"Ha a külhoniaknak meg adjuk a szavazati jogot 20 évre bebetonozhatjuk magunkat a hatalomba"

Ugye, ugye aki igaztalan módon akar választást nyerni, mert ugye azóta már az is kiderült, hogy szavazati jogot kapnak pedig ezt 2010-ig tagadták és az is, hogy szavazhatnak a külhoniak és, hogy nem a külföldön élő magyarok.

Csekkliszt#10 2014.03.23. 09:19:24

Múltkor mondja nekem a Télapó h tiltakozásul h az MSZP elolvasztotta a jegtakarot a földön lecseréli piros köpenyt. Azt hittem viccel de amióta a köztévé is beszámolt róla elhiszem. Most azt intézi Gyurcsány h ne a nyuszi tojja a tojást.

Zoltán Papp 2014.03.23. 09:21:24

@MACISAJT:

Ki beszélt itt programokról édes lelkem...?
Gondolkozz már mielőtt üzengetsz

dr kíváncsivagyok 2014.03.23. 09:21:32

De szép is,amikor a csaló csalással vádolja ellenfelét...

nu pagagyí 2014.03.23. 09:32:05

Az a helyzet, hogy a Fidesz megbuktatásához nem kell csalni, a hatalmon maradásához viszont igen.

Miért szavaznának a Fideszre a szabadságukat vesztett tanárok, a rokkant és szolgálati nyugdíjuktól megfosztott emberek, az önérzetükben megsértett cigány és zsidó származású polgárok, a kisegyházak hívei, a röghözkötött egyetemi hallgatók, az adóváltoztatásokkal sújtott dolgozók tömegei, a csődbe ment és üzletüket vesztett boltosok, a Közgép árnyékában vegetáló építőipari vállalkozók, a tulajdonosi jogaiktól megfosztott takarékszövetkezeti tagok, a megalázó közmunkára kényszerített munka nélküli diplomások, az import földbirtokosok által kitúrt gazdák, a lepusztított egészségügy dolgozói, a kultúra emberei, az elbocsátott állami alkalmazottak tömegei, a magánvagyonukat vesztő egykori MNYP tagok.

MACISAJT 2014.03.23. 09:34:11

@p.a.r.t.i.z.a.n: ("Akinek Magyarországon papírja van, hogy választási csalást követett el, az a Fidesz.")

Ordas hazugság. De tudod mit?
Meggyőzhető vagyok.
Idézd azt a "papírt".

Amúgy tudod kit ítéltek el jogerősen választási csalásért?
lendvai ildikó nénét, a 19 ezer forintos "nyugdíjas csekkjeiért"...

MACISAJT 2014.03.23. 09:37:26

@Zoltán Papp: ("De tudod mi az ami még gusztustalan amit körömszakadtáig tagadott a fidesz és ami azóta valósággá lett?

"Ha a külhoniaknak meg adjuk a szavazati jogot 20 évre bebetonozhatjuk magunkat a hatalomba" ")

Muhaha.
Egyfelől, erre térj vissza 2034-ben, akkor fog ezek szerint letelni a 20 év "bebetonozás" a külhoniak miatt..:)

Másfelől.
Tényleg attól rettegsz hogy az a max. és ÖSSZESEN 1-2 mandátum, amit a határon túli magyarok szavazatai eldönthetnek...
ezek betonozzák majd be a Fideszt 20 évre?
Akkor meg is érdemled.

MACISAJT 2014.03.23. 09:39:19

@nu pagagyí: ("Miért szavaznának a Fideszre a (..)")

Szép felsorolás.
És láthatod, ugyanakkor ezek nagy többsége mégis a Fideszre szavaz.

Akkor képzeld el, milyen a MÁSIK OLDAL:P

lobster thermidor 2014.03.23. 09:42:32

@maxval a gondolkodó birca:

Az a választási rendszer többpárti konszenzussal lett megalkotva. Emlékeztetnék arra, hogy 1989 -ben még egy kissé más volt a belpolitikai helyzet, ennek következtében senki nem gondolt akkor Magyarországon arra, hogy belátható időn belül 2/3 -os többséget érhet el bármelyik párt. Azt sem gondolta egyetlen magyar állampolgár sem, még mag Orbán Viktor sem, hogy a fidesz, vele az élen feladva a demokratikus értékeket ilyen pálforduláson megy keresztül, és minden erejével a hatalom bebetonozását tekinti elsődleges céljának. A rendszerváltóknak nem voltak tapasztalataik az ilyen ügyekben, tehát az akkor létrehozott rendszer a nyugati demokráciák már hosszú ideje bejáratott, működő rendszerei nyomán született. Bár egészen különböző okokból, de jól látható, hogy sem az 1989 -es, sem a jelenlegi rendszer nem képes, ráadásul ez utóbbi nem is akarja a szavazatok arányos, és igazságos elosztását.

bendeguz33 2014.03.23. 09:42:56

Ha megismétlődne a 2002-es bukás az számomta azt jelentené,hogy végre felébredtek az emberek és kezdik látni a Fidesz politikáját !

Pipas 2014.03.23. 09:47:51

@nu pagagyí: Nem is tudom minek szavazni, ha egyszer te tök jól meg tudod mondani, hogy az emberek kire kell szavazzanak. :D

Írjunk olyan választási törvényt, hogy négy évente a köztársasági elnök megkérdezi az indexen, hogy

"Mond csak kedves nupagagyí, ki legyen az új kormányban?"

Pipas 2014.03.23. 09:49:22

@lobster thermidor: "nem is akarja a szavazatok arányos, és igazságos elosztását"

A "szavazatok elosztását" nyilván nem, esetleg a parlamenti helyeket oszthatja el. :D

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 09:51:45

@lobster thermidor:

A magyar választási rendszer alapja a stabilitás, s nem az arányosság. 1990 óta.

Az igazságosság pedig abszurd érv. Milyen az igazságos választási rendszer? Az arányos? Ha igen, akkor Angliában, Franciaországban, az USÁ.ban van a világ legigazságtalanabb választási rendszere.

Astronomy Domine 2014.03.23. 09:52:34

" Ne engedjék a jobboldali szavazóköri biztosok, hogy a szocik kezébe kerüljön a pecsét! "

Ne ám, mert csak az a demokratikus, ha a fityeszes ember teszi véletlenül rossz helyre a pöcsétjét, ha baloldali koma érkezik szavazni, ugye.

Hülye vagy, fiam, de a finkelsteini mocsokkampányt jól betanították neked is.

Zoltán Papp 2014.03.23. 09:53:03

@MACISAJT:

Ne nekem kacarász kiscsillag hanem a hótnemzetioldal boncnokának ő kotyogta ki a hosszútávú terveiket.

Vagyok aki vagyok 2014.03.23. 09:54:00

Csak a legelvakultabbak hihetik azt, hogy a fent említett lehetőséget a kormányoldal sem fogja kihasználni.

Zoltán Papp 2014.03.23. 10:00:28

@bendeguz33:

Ha belegondolsz akkor te is a fidesz kétharmadát akarod a jobbikkal koalícióban!

Ezek nem tudnak kicsit bukni csak nézz körül, hogy szét qrtak itt mindent nem beszélve a 9 évre bebetonozott zoknibábokról...

Borenbukk 2014.03.23. 10:02:00

@MACISAJT: Nos, Maci, azt tudjuk, hogy gatlastalan figura vagy, de ez meg toled is eros. Hogy abbol a rendszerbol legyen a csalas gyanujat megalapozo nyom, amit a szocik a kettos szavazast kiszuro szamitogepes rendszer(fidesz kormany altali) kihajitasara valaszul allitottak fel. Ehhez azert mar pofa kell.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 10:14:38

@nu pagagyí:

Egy választások megnyeréséhez NEM szükséges az, hogy a nyertes erő nagyon népszerű legyen.

Ha a Fidesz csak a törzsszavazóira számíthatna, csúnyán vesztene már most is.

A fontosabb szempont a semleges választói többség és az apolitikus választók.

Az apolitikus választók el se mennek szavazni. Ők csak akkor mennek el, ha nagyon szarnak érzik a helyzetet. De ilyen jelenleg nincs, így otthon maradnak.

A semleges többség meg a kisebbik rosszra szavaz. S manapság a nagy többség számára ez a Fidesz.

Netuddki. 2014.03.23. 10:19:52

Kösz, hogy szóltál balfasz fideszes poszttoló! Akkor figyeljünk nehogy a fideszes választási megbízottak hasonló módon fosszanak meg a szavazatunktól. Biztos, hogy azt a pecsétet a bal fölső sarokba kell tenni a szavazólapra? Mivel fideszes vagy már akkor hazudsz amikor csak egy betűt írtál.

Mellesleg amit az I. orbán alatt műveltetek, teljesen jogos volt a picsánrúgás érte. A mostani elmúlt4évetek után meg 10-szeresen az lenne...

Netuddki. 2014.03.23. 10:22:10

@maxval a gondolkodó birca: "A semleges többség meg a kisebbik rosszra szavaz. S manapság a nagy többség számára ez a Fidesz."

Wishful thinking.
Persze a bolsevikok biztos a fideszre szavaznak. Csak ők vannak kisebbségben.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 10:23:28

@kovi1970:

Nincsenek Mo-n bolsevikok, ill. minimális számban. Nem jelentenek erőt.

lobster thermidor 2014.03.23. 10:23:58

@Pipas:

Te Pipas!
A szavazatok elosztása nem pont a mandátumok elosztását jelenti?

lobster thermidor 2014.03.23. 10:26:18

@maxval a gondolkodó birca:

Ja, ha az igazságosság abszurd érv, akkor nincs is miről beszélni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 10:31:51

@lobster thermidor:

Hát nem abszurd érv egy választási rendszerrel kapcsolatban? Milyen egy igazságos választási rendszer?

Zoltán Papp 2014.03.23. 10:32:57

Schmitt Pál lemondott
a doktori megszerzéséről
A volt elnök inkább könyvet ír.

Vagyis írnak neki egy könyvet

lobster thermidor 2014.03.23. 10:54:15

@maxval a gondolkodó birca:

Igazságos! :)

De ha ez az elv túl elvont dolog, akkor olyan legyen, ami nem ad lehetőséget már a kezdetekben az ajánlások manipulálására sem, nem rendezi át önkényesen a választókörzetek határait, nem tesz különbséget lakhelyük szerint magyar - magyar állampolgárok között, mindenki számára azonos feltételeket, és körülményeket biztosít a szavazata leadására, és nem mellékesen a szavazatok számlálása ellenőrizhető, tiszta, és átlátható módon történik.

Brix 2014.03.23. 10:55:05

@maxval a gondolkodó birca:
Az arányos választási rendszer sokkal igazságosabb mint a többségi, hiszen a választók akarata jobban tükröződik egy arányos rendszerben, mint a többségiben.
A választók nagy többségének elege van a pártok diktatúrájából, ezért nem az egy párt- a legerősebb párt- egyeduralmának kedvező többségi rendszert támogatja. A hatalomnak nagyobb kontrollra lenne szükség, ez jobban megvalósul egy arányos rendszerben, ahol a pártok jobban együttműködésre vannak kényszerítve
Az angolszász mintákat nagyon kártékony Magyarországon alkalmazni , mert nálunk még fejlődésben van a pártrendszer , ezért inkább könnyíteni kellene a pártok közötti politikai versenyt és a hatalomváltást.

dr kíváncsivagyok 2014.03.23. 10:59:17

@Zoltán Papp:
"Schmitt Pál lemondott
a doktori megszerzéséről
A volt elnök inkább könyvet ír."

Majd arról is lemond és novella lesz belole...
Aztán karcolat...

Karcollat...

dr kíváncsivagyok 2014.03.23. 11:02:05

@kovi1970:

"Persze a bolsevikok biztos a fideszre szavaznak. Csak ők vannak kisebbségben. "

Az az 1000 ember , aki válaszol a kozvéleménykutatók kérdéseire,...az 5000 - bol....

( Milyen kozvéleménykutatás az , ahol csak minden otodik delikvens MER VÁLASZOLNI a kérdésekre ?!)

dr kíváncsivagyok 2014.03.23. 11:03:59

@bendeguz33:

"Ha megismétlődne a 2002-es bukás az számomta azt jelentené,hogy végre felébredtek az emberek és kezdik látni a Fidesz politikáját ! "

Ez nem kérdéses....

MACISAJT 2014.03.23. 11:08:43

@dr kíváncsivagyok: ("( Milyen kozvéleménykutatás az , ahol csak minden otodik delikvens MER VÁLASZOLNI a kérdésekre ?!) ")

Ez a "mer" mindig akkor kerül elő a "demokratikuséktól"(muhaha), amikor vesztésre állnak...
Ilyenkor "félni kell".

És ilyenkor kérdőjelezik meg a Szonda, Tárki, Medián, amúgy virtigli mszp-szdsz-es intézetek eredményeit. Is.
És még az sem jut eszükbe, hogy miért mérnek oldalfüggetlenül mindannyian szinte hasonló eredményeket?
És az már végképp nem, hogy 2006 óta a "demokratikusék"(muhaha) miért nem nyertek semmit?Egy választást sem. Se önkormányzatit, se országosat, se EP-t, semmit( még nyamvadt időköziből is csak másfelet).

Persze, tudom: mert a választók is féltek:)
Ahogy április 6-án is "félni"fognak.

Jolka40 2014.03.23. 11:30:00

Én is benne vagyok a szavazatszámláló bizottságban, mint az egyik ellenzéki párt delegáltja. Az eligazításon NEM mondtak olyasmit, hogy vegyük el a pecsétet. Azt mindig az Önkormányzat által delegált független bizottsági tagok valamelyike kezeli (sokszor voltam már szavazatszámláló bizottságban delegált). Ez a poszt semmi más, mint alaptalan gyanúsítgatás, mocskolódás, gyűlöletkeltés. Az írója egy tetü.

béla a görög (törölt) 2014.03.23. 11:42:19

Te beteg állat vagy! Kezeltesd magad!
A Fidesz írta át a választási törvény és módosította a szavazókörzeteket!
Ha patkányt akarsz fogni ott vannak a fideszpatkányok? Te is az vagy? :)

@Anselmo: Te másik beteg! Ha egyszer nem baloldali fun vagy, nem mindegy neked mit mondd egy baloldali párt a baloldali híveknek, Te szerencsétlen!
Azt bírom a beteg fajtátokban, hogy a baloldalt is el akarjátok játszani annyira betegek vagytok. Nem fog menni.
Azok nem ti vagytok! :)

Pipas 2014.03.23. 11:52:53

@dr kíváncsivagyok: "( Milyen kozvéleménykutatás az , ahol csak minden otodik delikvens MER VÁLASZOLNI a kérdésekre ?!) "

Barimira nem hinném, hogy félnének az emberek. Évek óta nem lőtt a tömegbe senki, vízágyúzás sem volt, viperával véresre verés sem... akkor?

Pipas 2014.03.23. 12:01:44

@Brix: "Az arányos választási rendszer sokkal igazságosabb mint a többségi, hiszen a választók akarata jobban tükröződik egy arányos rendszerben, mint a többségiben."

Ez nyilván attól függ, hogy mit nevezünk igazságosnak. :)

Viszont tegyük fel, hogy a parlamenti helyeket arányos osztják el a megnyert körzetek arányában. Ha ötször annyi körzetben nyer egy párt, akkor ötször annyi helyet kap a parlamentben.

Tegyük fel, hogy három hely van, a és b párt.

1. a = 40 b = 45
2. a = 100 b = 110
c. a = 80 b = 90

Akkor b kap 100%-ot, a parlamentben, a 0%-ot, egyetlen helyet sem kap a szavazatok 42%-ával. Az arányos szavazati rendszer tehát egyáltalán nem arányos, ha a szavazatok számát nézzük.

Az arányos rendszer tehát egyáltalán nem igazságos, ha tehát azt mondod, hogy az arányos rendszer igazságos, akkor pontosítanod kell, el kell mondanod, hogy mit nevezel "arányos" rendszernek. Nos mit?

Pipas 2014.03.23. 12:04:58

@Jolka40: "Ez a poszt semmi más, mint alaptalan gyanúsítgatás, mocskolódás, gyűlöletkeltés. Az írója egy tetü. "

Nem állította, hogy minden körzetben így van, sőt kimondottan említette, hogy szerinte csak bizonyos körzetekben használták ezt a módszert. Logikailag tehát nem tudhatod, hogy igaza van -e vagy nem, csak csuklóból letetüzted, mert más a véleménye mint neked.

feketeesfeher 2014.03.23. 12:21:15

@csentecsa:
"hogy mennyien nem válaszolnak azon kormánypárti szimpatizánsok közül, akik olyan multiknál dolgoznak, amiket Orbánék megadóztattak."

Miért ne válaszolnának?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.23. 12:21:19

@csentecsa: Fújjj, szankciók, meg eljárások mi? Gondolom, minden ok nélkül. Ehh, mindegy, mi sajnos nem egy nyelvet beszélünk, így nem fogod megérteni amit mondok.

feketeesfeher 2014.03.23. 12:22:47

@Pipas:
"mert más a véleménye"

Konkrétan a poszt szerzője nem véleményt írt, hanem hazugságokat terjesztett.
Mert szegény mentális kihívásokkal küzd.

Jolka40 2014.03.23. 12:24:38

@Pipas: Amit Karesz idehányt, az nem vélemény, hanem rágalom. Bezony. A Fidesz toronymagasan vezet a közvélemény-kutatók szerint, és sajna úgy néz ki, hogy megint meg lesz a kétharmada. Ez a tetű most mégis mitől van úgy beszarva, hogy a tisztességes embereket meri rágalmazni?

MACISAJT 2014.03.23. 12:28:52

@csentecsa: ("Ja, mostmár az örök orákulumnak tartott Mediánt se tisztelik, mert nem azt mér,i ami tetszene nekik...
Állandóan azzal jönnek hogy mennyien titkolják a valós szimpátiáikat azok közül, akik a közszférában dolgoznak.")

Nem baj.
Ha a jobboldal vigyáz április 6-án, (ugyanis nincs olyan cselekedet amit az agyonvert ballibáktól ne feltételeznék, beleértve akár fegyveres konfliktus, "majdanizálás" kirobbantását), akkor hamar vége a dalnak.

Utána meg jó darabig azzal lesznek elfoglalva hogy az mszp-szdsz romjai közül melyik a főnök..:)
Mert az idióták bekódolták a mostani "összefosásba" és annak felállásába a következő évek de még akár évtizedek bukásait is.

A varsói gyors megérkezett.
Ott 2005 óta nem tudta lábra állni a baloldal, a küzdelem a liberális és a radikális jobboldal között zajlik.

Pszt! 2014.03.23. 12:29:35

Tipikus fideszbérenc mocskolódás.
A biztos győzelem kapujában is rettegnek. Ha nép boldog, imádja a rezsócsökkentést, hemzsegnek a munkahelyek, mindenki jól keres, és a boltokban semmi sem drágul, akkor vajon miért kell ilyen iszonyatos módon túlbiztosítani magukat?

Pipas 2014.03.23. 12:30:31

@feketeesfeher: Mondjuk én sem hinném, hogy amiket ír, azok megtörténtek volna. De nem tudnám bebizonyítani, hogy nem igaz, szóval nem mondanám, hogy hazugság.

@Jolka40: Hát mondjuk úgy, hogy ilyen komoly vádakat illene komolyabb bizonyítékokkal alátámasztani.

Pipas 2014.03.23. 12:33:35

@Pszt!: Azért az is igaz, hogy a ballib oldal kezdte el a választási csalással való vádaskodást. Ők akartak nemzetközi megfigyelőket behívni mondván, hogy a fidesz választási csalásra készül.

És ezt a hivatalos pártvezetők tették nem egy blogger a sok közül. Ha az ilyen blogszerzőket is hozzászámoljuk, akkor a baloldal csilliószor megvádolta már a fideszt választási csalással és választási csalásra való előkészülettel.

Pipas 2014.03.23. 12:34:34

Szóval nem, nem "tipikus fideszvérenc mocskolódás" ez a módszer sokkal jellemzőbb az mszp-re (+csatlósai of course).

Jolka40 2014.03.23. 12:42:53

Komolyan felmerült bennem a gyanú, hogy az ilyen posztok csupán provokációk. Lehet, hogy az Index X forintot ad egy-egy válaszért?

feketeesfeher 2014.03.23. 12:47:13

@Pipas:

Ez a hozzászólásom szempontjából irreleváns.
A lényeg, hogy amit írt az nem vélemény, hanem tényállítások sorozata.
Van, amiről már bebizonyosodott, hogy nem igaz, van ami pedig egyszerű rágalmazás.
De semmiképp nem vélemény.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 12:54:14

A szerző annyira konzervatív, mint egy melegházasságért kampányoló tülboás buzikurva. :-D

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 13:12:37

@Fazakas László: " lepecsételős trükkön simán lehet ám változtatni! Amikor a választó belép a helységbe, ott kezébe nyomnak egy üres szavazólapot. És minden helységben lenne egy automata (olyasmi, mint a postákon az az átutalási befizetéses szerkezet), amivel a választónak kellene pecsételnie."

Nem nagyon érted a lényegét a pecsétnek. Nem az a célja, hogy rákerüljön a lapra, hanem az, hogy ne kerüljön a rendszerbe külső lap. Mondjuk bemenne valaki a fülkébe, és lepecsételne vagy húszat, amit otthonról hozott magával.

Pipas 2014.03.23. 13:21:49

@feketeesfeher: Hát én nem tudom mi a fene az a "tényállítás", biztos valami jogi szakkifejezés.

A blog tesz bizonyos állításokat. A szerző véleménye az, hogy ezek az állítások igazak, a hozzászóló vélyeménye szerint pedig nem igazak (szerinted sem, én meg nem tudom).

Amit írtam azt a következőképpen értettem: én nem láttom bizonyítékokat sem pro sem pedig kontra, innentől pedig csak a szerző és a hozzászóló véleményére tudok hagyatkozni. Mások véleményét pedig bizonyítékok nélkül nem igazán szoktam elfogadni.

Jogi értelemben nyilván egy vád hangzik el a cikkben, mégpedig bizonyítékok nélkül. Ha a vád hamis, akkor rágalmazásról van szó, hanem igaz, akkor nyilván nem. Mivel nem tudom, hogy igaz -e a vád (habár valószínűnek tűnik, hogy nem az), azt sem tudom eldönteni, hogy rágalmazás van -e a cikkben vagy nem.

Így már remélem világosan fogalmaztam.

Fazakas László 2014.03.23. 13:30:20

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Ugyanmááá ... "otthonról hozott" ...
és mivel gyártja otthon a magával hozott szavazólapokat? Letölti tán a netről?
És milyen szinű tintapatronnal nyomtatja ki? No meg maga a papír - és hozzá a rányomtatott szöveg festékének színárnyalata - hisz azokkal is simán lehet bukni, ha tényleg kissé komolyabban vennék ezt az egész választást!
Amínt említettem fentebb, ott nem otthonról hozott a lap, ott kapják meg a bejáratnál, de egy "pártsemleges" pecsételő gépezet nyomkodja rá a pecsétet s nem egy, a szavazóhelységekbe 2 szalámis zsömléért az mszp-től vagy DK-tól akreditált csaló komcsipártoló civil bohóc!
Éppen nézegettem más országok választási dolgait. Lehet szines a szavazólap, és lehet valami speciális színű a reányomtatott szöveg.
Aztán lehetne egy átlátszó plexidobozba beledobálni, s akkor még boriték sem kell, mert a jelenlegi (nem éppen olcsó) kartondobozos úrna - lehet hogy egy hulla hamvainak nagyon jó - de az ilyen szavazásra semmiképpen. Bele lehet dobálni akár az üres választási borítékot is (amit adnak hozzá), mert azt már valójában soha senki sem látja, egyáltalán mit dobott bele a szavazó ...
Sok országban az átlátszó dobozba (úrna) a szines szavazólap bedobását a bizottság egy vagy két tagja azért ott mellette mégis csak látja!

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 13:30:54

@MACISAJT: Macisajtka! A köteles beszédat a főméltóságos tenyeres-talpas sudribunkó Kövér Haecsabajusz Laca mondta el. Az, hogy Gyurcsány ezt felhasználta a kampányban, az nem kifogásolható. Nem ő csinálta a baromságot. Ez olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy Orbán csinálta a Simon-ügyet. Nem, azt Simon követte el, Orbánék csak felhasználják. Bár törvénytelen, hogy már egy éve is tudtak róla, és az igazságszolgáltatás gépezetét csak a kampány alatt indították be.

A 23 millió román munkavállaló akkoriban pedig tök reális és aktuális volt, és ennek belátásához elég volt kilátogatni egy építkezésre. Akkor kezdték szigorítani a munkaőgyi ellenőrzéseket, hogy kiszorítsák az illegális munkavállalókat, és az állampolgárásg könnyített megadása könnyű legalitást biztosított volna egy külhoni segédmunkásnak az építőiparban.

Egyébként az állampolgárság megadásával nekem soha nem volt bajom, csupán a mellékes hozamaival.

Engem baromira, de kibaszottul irritál, hogy egy külföldi állampolgár szavazhat hazánkban.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 13:43:49

@MACISAJT: "Tényleg attól rettegsz hogy az a max. és ÖSSZESEN 1-2 mandátum, amit a határon túli magyarok szavazatai eldönthetnek...
ezek betonozzák majd be a Fideszt 20 évre?
Akkor meg is érdemled."

Nem a várakozásoknak megfelelően alakultak a külhoniak szimpátia megoszlásai, de a lehetőséget biztosítani kell, mert elvi állásfoglalást tettek mellette. Ezért a szabályok csak egy-két voksot eredményeznek. Más várható szavazatok esetén más szabályokat hoztak volna.

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 13:44:52

Qrvára vigyázzatok a kampány idején az MSZP-s politikusokhoz vagy választókhoz közeledni szigorúan tilos és életveszélyes!

www.origo.hu/nagyvilag/20140322-ebola-jarvany-tort-ki-guineaban.html

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 13:46:51

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: 'Engem baromira, de kibaszottul irritál, hogy egy külföldi állampolgár szavazhat hazánkban.'

Ezt a faszságot ki mondta neked?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 13:57:06

@MSZP Afrika Korps: Elemezgesd magadban a kettős állampolgár kifejezést. Sok sikert hozzá!
Had ne nekem kelljen minden alapvető dolgot elmagyarázni!

Dr. Trebitsch 2014.03.23. 13:58:14

Akármilyen is a választási törvény, az eredmény legitim lesz, és nem lehet majd csalásra hivatkozni. Az ellenzék úgy döntött, hogy elfogadja a megváltozott feltételeket és indul a választásokon. Innentől kezdve kuss, minden résztvevő elfogadta a játékszabályokat, nincs miért rinyálni.

Ezen kívül a Fidesznek nincs miért csalnia, az ellenzéknek pedig nincsenek meg a lehetőségei erre. És nem is hiszem, hogy csalni akarnának, minden jel arra mutat, hogy beletörődtek a vereségbe, nem hiszik, hogy Orbán leváltható, és minden gyöngécske erőfeszítésük az ellenzékiként való négyévi megélhetésről szól.

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 14:00:53

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Olyan nincs hogy kettős állampolgár. Csak szólok.

Olyanokra gondolsz mint Simongábor MSZP?

monddazigazatmar 2014.03.23. 14:10:56

Azt mondja már meg valaki, hogy a választási pecsételő mégis honnan tudja, hogy a betoppanó polgár hova fog szavazni?
Esetleg olyat nem lehet csinálni, hogy a szavazatszámlálók 2 faluval odébb számláljanak mint ahol laknak?

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 14:13:21

@monddazigazatmar: A szavazatszámlálók között ott van az összes párt küldötte, szóval én csináltam már ilyet és nem tudom elképzelni hogy a szavazókörökben kivitelezhető egy szavazatszámlálásos csalás.

monddazigazatmar 2014.03.23. 14:17:08

@MSZP Afrika Korps: Ok, Akkor érvénytelen szavazatok miért szoktak lenni? Az 1-2 faszt rajzolót értem, a többit nem. Komolyan kérdezem. Van olyan ember, aki miután elvonszolja magát a választásra nem tud 2 keresztező vonalat húzni?

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 14:19:18

@monddazigazatmar: Azért mert a) nem X-el b) 2szer X-el ahol 1x kell c) faszt rajzol and so on.

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 14:19:55

@monddazigazatmar: 'Van olyan ember, aki miután elvonszolja magát a választásra nem tud 2 keresztező vonalat húzni?'

Igen, van....:) bár nem sok 1-2%

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 14:20:55

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"Engem baromira, de kibaszottul irritál, hogy egy külföldi állampolgár szavazhat hazánkban."

Csak önkormányzati választásokon szavazhatnak külföldiek, s csak EU-állampolgárok.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 14:53:43

@maxval a gondolkodó birca: Olyan hülye vagy, hogy fáj. Kibaszottul kiderült bazmeg a mondatomból, hogy a határon túli magyarokról beszéltem, akik állampolgárságot kaptak, és már kettő van nekik. Akkor mi a kurva anyád miatt nem úgy reagálsz, hogy mit írtam, miért ferdíted a mondandóm, mintha a degenerált hajlamod lenne?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 15:04:44

@csentecsa: "Németország esetén nem zavar hogy az elzászi németek szavazhatnak a német választásokon? Vagy a besszarábiai románok a románon?"

Nem zavar, nem is érdekel, de ha kíváncsi vagy, azt is elmondom, hogy magasról le is szarom. Sőt kontrázok, felőlem egész Ausztria is leszavazhatna a német rendszerben.

Magyarország választási rendszere érint, és ezért az érdekel elsősorban.

Viszont, ha megtudnád mondani, hogy mi a faszért is kellene érdekelni az elzásziak németországi szavazójoga, akkor megtapsollak.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 15:05:27

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Ők magyar állampolgárok. Te meg külföldi állampolgárokról írtál.

Magyarul: nem tudod magad rendesen kifejezni. Ez a te problémád.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 15:06:58

@MSZP Afrika Korps: "Olyan nincs hogy kettős állampolgár. Csak szólok."

Hogy a faszba ne lenne. Egy erdélyi magyar, ha megkapja a magyar állampolgárságot, attól még megtarthatja a románt.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 15:13:05

@monddazigazatmar: "Ok, Akkor érvénytelen szavazatok miért szoktak lenni? Az 1-2 faszt rajzolót értem, a többit nem. Komolyan kérdezem. Van olyan ember, aki miután elvonszolja magát a választásra nem tud 2 keresztező vonalat húzni?"

Hajaj, de még mennyi. Bekarikáznak, ja, mégsem oda akartam, áthúzza, kipipálja a másikat, pedig csak keresztet vagy x-t kellene tennie.

Még olyan is van, hogy kikandikálnak a füljéből és megkérdezik, hogy hogyhíjják azokat az ifistákat, a KISZ vagy mifene. A fidesz papa. És ez tök oldalfüggetlen.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 15:24:35

@maxval a gondolkodó birca: "k magyar állampolgárok. Te meg külföldi állampolgárokról írtál.

Magyarul: nem tudod magad rendesen kifejezni. Ez a te problémád."

Hogy basznám a fejed szarrá te baromarcú, ha itt lennél mellettem, mert ilyen gyökérnek nincs joga élni, vagy egy fasztarisznya büdös troll, és nem kérdezném mi a helyzet, mert pont nem érdekelne.

A 2004-es állampolgársági népszavazásról volt szó, és kurvára kibaszottul kifejeztem magam, és egy fél monitort kitöltő kommentből kiollóztál egy mondatot. Úgyhogy egy hordó lógecibe fulladjál bele te retardált anyád majma!

Még ma is tartom, hogy egy külföldi állampolgárnak ne legyen hazánkban szavazati joga. Még akkor sem, ha van neki magyar is. Kivételt képez, egy ide-oda ingázó, eredetileg magyar állampolgár, aki később egy külföldi államét is megszerezte.

Ha viszont valaki ebből annyit ragad ki, hogy: Még ma is tartom, hogy egy külföldi állampolgárnak ne legyen hazánkban szavazati joga. és azt mantrázgatja, hogy de hát magyar állampolgároknak van csak szavazati joga, hát az bassza telibe két kutyával partiba az anyját!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 15:38:02

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Magyarul: szeretnéd a magyar állampolgárok egy részét zavaros ismérvek alapján kirekeszteni a választójogból. Mint a Jobbik, aki a cigányokat akarja kirekeszteni.

babbaba 2014.03.23. 15:57:19

@maxval a gondolkodó birca: A vörösök, azok nem diktatúrát akarnak? épp mint a nyilasok. Csak egyenlőre álcázzák magukat.

Mondjuk én a Jobbikra fogok szavazni, hogy "büntessem" a Fideszt is, meg a vörösöket is. Ha nem is fáj nekik, legalább lássák, hogy nem mindenki eszik a tenyerükből.

babbaba 2014.03.23. 15:58:22

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Ez nagyon kulturált volt. Csak szólok, már nem vagy munkásőr, ha az is szeretnél lenni!

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 15:59:42

@babbaba: Hát a jobbikra szavazni, hogy ne legyen diktatúra, igazi szellemi bravúr.

babbaba 2014.03.23. 15:59:48

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Vörös kultúra. Csoda, hogy ide juttattátok az országot? Jó, hogy mindenkinek bemutatod, kik is vagytok. Kikre ne szavazzon semmiképpen, ha legalább egy kicsit ember még.

babbaba 2014.03.23. 16:01:31

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Mondod te, hogy azért. De a bonyolultabb dolgok (mint egy többszörösen összetett mondtam, hogy a legegyszerűbbet említsem) megértése nem a te kategóriád. Ne is erőltesd magad! Felesleges.

Ki is mondta, hogy ne legyen diktatúra?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 16:02:30

@babbaba: Én azokkal bánok így, akik nem a mondandómra reagálnak, hanem kreálnak egy általam soha el nem mondott tartalmat és azzal kezdenek el vitázni. Nem jár nekik több.

babbaba 2014.03.23. 16:04:02

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Erre nincs magyarázat. Magyarázkodás ezek szerint van van, de magyarázat nincs.

babbaba 2014.03.23. 16:05:04

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"hanem kreálnak egy általam soha el nem mondott tartalmat és azzal kezdenek el vitázni"

És ezt éppen te?:))))

Azok után amit nekem írtál?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 16:06:41

@babbaba: Ezzel vádoltad az MSZP-t, hát gondoltam ez nem tetszik bennük neked.

De legalább te nyíltan vállalod, hogy azért választod a jobbikot, mert szimpatizálsz egy diktatúrával. Pontosabban fogalmazva neked nincs problémád a diktatúrával. Majd rájössz, majd ha élsz olyanban, hogy kifejezetten kellemetlen.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 16:09:57

@babbaba: "Erre nincs magyarázat. Magyarázkodás ezek szerint van van, de magyarázat nincs."

Nem igazán érzem helytelennek. A cél az volt, hogy érezze magát kellemetlenül a Birca. Hogy ennek a mellékes hozadéka, hogy kiesik a kezedből a pohár a nagy szörnyülködésben, lényegtelen.

babbaba 2014.03.23. 16:10:24

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Hatvan vagyok lassan, "elvtárs". Megint mellényúltál. Hol is írtam én , hogy szimpatizálok egy (bármilyen) diktatúrával? Megint mást mondatnál velem, mint amit mondtam.

Na megyek is. A magadfajta egyszerű arcoknak nem lenen szabad bonyolultabb vitába keveredni, mert abból csak anyázás lesz. És nem én fogok anyázni.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 16:12:00

@babbaba: Én elsőre elfogadtam, hogy más volt a szándékod. Birca esetében viszont szándékos volt a ferdítés, és utólag is takargatta.

Érezhető a különbség?

Igen vagy nem?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 16:30:28

@babbaba:

Én meg az LMP-re, bár nem is értek velük egyet.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 16:50:43

@maxval a gondolkodó birca: Hát buta az nem vagyok, de valóban bunkón viselkedem veled. De ez ugye annak tudható be, hogy így áraztalak be a jelen helyzetben. Ha nem egy retardált pöcsként fogsz viselkedni legközelebb, más bánásmódban foglak részesíteni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.23. 17:16:17

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Ne mentegetőzz, most már bebuktad ezt a játékot. Új nick fog kelleni neked.

Csekkliszt#10 2014.03.23. 17:26:28

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
"a főméltóságos tenyeres-talpas sudribunkó Kövér Haecsabajusz Laca"
Ez így nem okés! Nem harcsabajusza van, az kétoldalt lefelé konyul!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.23. 17:33:40

@csentecsa: Hagyjál már ezzel a hülyeséggel, jó? Mi az, hogy a jobboldalt ütni lehessen? Szarok én erre a jobb / bal mizériára. Egyik kutya a másik eb. Azt viszont tudom, hogy a törvények átalakításával a jobboldal eleve saját magának kedvez. Ez eleve nem túl korrekt, szóval ne pampogjunk itt.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 18:30:38

@csentecsa: Elég egyszerű. Mert a szavazati jog azokra terjedjen ki, akiket közvetlenül érint. Egy romániai magyar ne akarjon beleszólni az itteni eseményekbe. Ha ide költözik, akkor más a helyzet.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 18:32:42

@maxval a gondolkodó birca: "Ne mentegetőzz, most már bebuktad ezt a játékot. Új nick fog kelleni neked."

???

Miért kellene. Semmi kivetni meg szégyelni valót nem érzek a történtekben. Mi az amiért nevet kellene váltanom?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 18:36:07

@csentecsa: "Mondjuk azért, mert kisebb a gáz, víz, villanyszámlájuk, olcsóbb a Bkv bérletük, amelyek az előző évtizedben 150-200%-kal emelkedtek..."

Na kérlek, a világpiaci ára csökkent a gáznak, áramnak, szénnek. Ekkor nem ügy csökkenteni árat. Kíváncsi leszek, hogyan oldják meg a dolgot, ha megfordul a piaci trend.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 22:21:14

@csentecsa: Most csökkent az importár, most lehet csökkenteni a fogyasztóit. Ha emelkedni fog, akkor majd nem lehet. A Fidesz is emelt, amikor azt dobta ki a gép.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.23. 22:25:36

@csentecsa: "Tehát akkor a Londonban élő magyarok se szavazzanak szerinted?"

Te most adod a hülyét, vagy alaptermészet nálad?

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.03.24. 08:53:16

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Sajnos, visszaolvasva a kommentjeidet, egyértelmű, hogy te egy beteg állat vagy. És az, hogy 60-hoz közelítesz, csak megerősít abban, hogy a kor nem érdem, csupán állapot. Neked sem lesz már több eszed...

Ha zavar a külhoni magyarok szavazása, akkor kérlek, legyél konzekvens és keljél ki a hasonló jogokkal rendelkező, Magyarországon élő kettős állampolgárok ellen, hiszen mi alapján döntik el, hogy melyik nemzethez tartozónak vallják magukat igazán. Ha pedig, az a gondolatod támad, hogy "na, ja, de ők itt élnek", akkor gondolkozz el hogy esetleg jogos volt-e csentecsa kérdése: "Tehát akkor a Londonban élő magyarok se szavazzanak szerinted?"...

Amúgy meg nem tudom minek bunkózol itt mindenkivel...Szabad, demokratikus államban élünk, mindenki arra szavaz akire akar. Ne rekessz ki másokat, csak azért mert a Fideszre szavaznak. Ne nézd őket hülyének (főleg a te stílusoddal ne), mert kinevetteted magad.

Bár nem tudom minek osztogatok neked tanácsokat, ha két perc múlva, majd visszavágsz egy jó kis anyázással...

Scriptor. 2014.03.24. 15:23:35

A Fidesz már a választójogi törvény átírásával megkezdte a választási csalások sorozatát, amit azóta is folytat. Mint tudjuk megtrükközte a választási körzeteket, mindenhol gondosan ügyelve, arra, hogy a korábban balra húzó térségeket felszeletelje jobbos régiók felé. Április 6 -án megkoronázza majd művét a levélben érkező határon-túli voksokkal való zsonglőrködésével! Pofátlanul csalnak, és csalni is fognak, miközben még van képük a másik oldal nyilazni! De a fő kérdés mégis az: miért alkalmatlan kormányfőnek Orbán! A válasz: koznaplo.blog.hu/2014/03/24/ki_alkalmas_itt_miniszterelnoknek

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.25. 17:49:49

@jobbdemokrata:

Ha én mondok A-t, akkor megkérdezed, hogy miért mondtam B-t, és utána elemezgeted, hogy a C miért hülyeség.

Ennyire hülye nem lehet senki, úgyhogy egy büdösbogár troll vagy, úgyhogy baszd telibe az anyádat!

Mellesleg a nyitó személyemet érintő következtetéseid is nettó baromságok.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.25. 17:51:45

@csentecsa: Re most belekezdesz ilyen pitiáner hazudozásba, hogy mit írtam, vagy csak segghülye vagy?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.25. 17:55:24

@csentecsa: Mélyedj el benne, ha okoskodni akarsz, hogy az EON milyen szerződéseket kötött a ruszkikkal. Akkor megfogod érteni. Nem lerázlak, mert tényleg tanulságos lesz.

a nemzet fogatlan provokátora 2014.03.25. 20:26:11

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Itt nem én vagyok az aki hazudozik.. Világosan leírtad hogy ittlakáshoz kötnéd a szavazást.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.03.26. 22:56:47

@a nemzet fogatlan provokátora:
Te tényleg hülye vagy, vagy tényleg egy büdös troll?

Ezt írtam:

"Még ma is tartom, hogy egy külföldi állampolgárnak ne legyen hazánkban szavazati joga. Még akkor sem, ha van neki magyar is. Kivételt képez, egy ide-oda ingázó, eredetileg magyar állampolgár, aki később egy külföldi államét is megszerezte."

Ebből hogy az anyád valagába hámoztad ki, hogy egy Londonban pizzafutárkodó magyar állampolgárnak elvenném a szavazati jogát?

Úgyhogy az anyád lehet, hogy hazudik, hogy mennyi pénzt szopott össze a kocsisoron a kamionosoktól, ha a jelentős hányadát piára költötte, de ez nem jogosít fel téged arra, hogy rám nézve is általánosítsd a családodban tapasztalható igazmondás terén felmerülő hiányosságokat.

Más kérdés?

Amateur-no1. 2014.04.04. 08:16:27

Nem megengedhetö,hogy a baloldal nyerjék, minden Jobbosnak Kötelessêge,hogy eleget tegyen a Haza hivásának.
süti beállítások módosítása