Konzervatív, kemény és szabadszájú írások

Károly szerint a világ

Károly szerint a világ

Kell-e riadót fújni a Fideszben, avagy megtörténhet-e ismét a 2002-es bukás?

2014. február 02. - A világ szerintem

A közvéleménykutatások szinte behozhatatlan előnyt mutatnak a kormánypártoknak, ám vannak, akik megkérdőjelezik az óriási előnyt és valójában csak 4-5 százalékos vezetést adnak a Fidesz-KDNP-nek. Ha nekik van igazuk, akkor bizony vészriadót kell fújni a Fideszben, hiszen elég egy "32 milliós Taft-ügy”, és úgy elolvad az előny, mint 2002-ben. És persze – akár igaz a csekély vezetés, akár nem – a saját tábor 100 százalékos mozgósítása elengedhetetlen. Ha ugyanis sok Fidesz szavazó abban a hitben ringatja magát, hogy a „választás már meg van nyerve”, akkor előfordulhat, hogy április 6-án este döbbenettől és kétségbeeséstől megnyúlt arccal figyelik majd az érkező eredményeket.

2002bukás.jpg(ez a jobboldaliak számára legsokkolóbb fotó, amely valaha készült)

A közvéleménykutatások szerint a biztos pártválasztók körében 50-52 százalékon áll a FIDESZ-KDNP, míg a böszmefogás nevű politikai prostituáltakkal feldúsított politikai panoptikum 22-28 százalékon. Ha ezt vesszük alapul, akkor még a bizonytalanok nagyobb részével megspékelve se igen látjuk azt, hogy vészriadót kellene fújni a jobboldalon.

Ám vannak, akik más adatokkal operálnak. Egy baloldali szennyblog szerint például sokkal kiegyenlítettebb az állás. Íme, az ő adataik:

„Április 6 –án kétségtelenül nagy küzdelem várható. A jelenlegi felmérések nagyjából 46 / 35 / 16 százalékos Fidesz / Összefogás / Jobbik arányt jósolnak (leszámítva a Fidesz-közelisége miatt hiteltelenné vált közvélemény-kutatók eredményeit). Az említett arányoknak a komolyan vételéhez azonban egyrészt figyelembe kell venni a baloldali tartalékokat, vagyis azokat a szavazókat, akik bár az Összefogással szimpatizálnak, nem árulják el pártprefernciájukat (ez a bázis pedig lényegesen nagyobb, mint a Fideszé), másrészt kalkulálni kell az általános megfélemlítés miatt szándékosan megtévesztő választókat adókkal is. Mindezek alapján kijelenthető, hogy valójában 4-5% lehet csupán a különbség a két oldal között, ez pedig az utolsó hetek kommunikációs háborújában bármerre billenhet. Vagyis igenis kiegyenlített a verseny.”

Ha tehát ez a valós, akkor bizony meg kell fújni a kürtöket a jobboldalon és vészriadót kell elrendelni, mert valós a bukás veszélye.

Persze vegyük csak végig, hogy miről beszélnek:

  1. Nem írják meg, hogy honnan vették a szerintük „valós” közvéleménykutatási adatokat. Ismervén a tényleges pártkötődéseket, az ő adataikat szolgáltató intézetet is lehet ugyanúgy elfogultsággal vádolni.
  2. Szerintük a pártpreferenciájukat titkolók között jóval nagyobb a böszmefogás tartaléka, mint a Fideszé. Nos, az elmúlt választások tapasztalatai azt mutatják, hogy a baloldali szavazók egyáltalán nem szokták titkolni preferenciájukat. Ez inkább a szélsőséges pártok szavazóira, elsősorban a jobbikos szavazókra igaz.
  3. Ráadásul, ha megnézzük például a facebookot, azt látjuk, hogy a magukat baloldalinak mondó emberek közül sokkal többen mernek politikai tartalmat postolni, mint a jobboldal szavazói. Ez utóbbiak szinte csak zárt csoportokban osztják meg egymás között a politikai tartalmú bejegyzéseket, a saját üzenőfalukon nagyon-nagyon kevesen. Nem biztos tehát, hogy jelentős rejtőzködő baloldali szavazó van azok között, akik nem árulják el a pártprefernciájukat.
  4. Az általános megfélemlítés pedig valóságban a baloldal mantrája, nem pedig a valóság. Jól példázza ezt, az imént már említett facebookos tapasztalat.
  5. Negyedrészt, ha a Fidesz-KDNP szerintük is 46 százalékon áll, akkor a rejtett tartalékokkal együtt biza ötven százalékra is fölmehet a szavazati arány, amely gyakorlatilag lehetetlenné teszi azt, hogy a baloldal ténylegesen úgy nyerje meg a választást, hogy a parlamenti többséget is megszerezze.
  6. Mint kiszámolták, a parlamenti többséghez legalább 65-70 egyéni helyet meg kellene nyernie a böszmefogásnak, ez pedig a mai adatok alapján akkor sem realitás, ha országosan akár tényleg kiegyenlített lesz a választás. A jobboldalnak ugyanis legalább 50 olyan választókörzete van, ahol nincs reális esélye nyernie a baloldali jelöltnek.

Kérdés akkor, hogy mire jó a baloldali szennyblog „elemzése”?

Egyrészt valószínűleg mobilizálni akarják a saját választói táborukat, hogy ne legyen nagy a bukás. A baloldalon ugyanis minden fölmérés szerint jóval kisebb a szavazási hajlandóság, mint a jobboldalon. A reménytelennek látszó győzelem, a baloldali belharcok, a böszme bevétele, a nyögvenyelősen, utolsó utáni pillanatban kialakított közös lista, valamint az a tény, hogy számos baloldali szavazó sem tartja esélyes és megfelelő jelöltnek mesterházyt, elbizonytalaníthat és főleg elkedvetleníthet nagyon sok magát baloldalinak tartó embert, akik így reményvesztetten nem tartják fontosnak, hogy elmenjenek szavazni.

Másrészt az is lehet a cél, hogy a győzelem reményének megcsillantásával odaadóbb kampányra ingerelje a jelölteket és stábjukat. Minden szavazatra szükség van ugyanis ott is, ahol esély sincs a győzelemre, ugyanis azok a voksok listás helyre válthatók. Márpedig a minél több embernek juttatott parlamenti fizetés létkérdés sok baloldali politikusnak, akik egy újabb négyéves Orbán-kormány idején teljes létbizonytalanságba kerülhetnének parlamenti hely, vagy szakértői megbízás nélkül. Az ugyanis jól látható, hogy jó néhány esélytelen baloldali politikus 2014-es választás után a baloldali frakciók „szakértőiként, alkalmazottjaiként” kaphat majd fizetést. Mivel ezeket az állásokat a képviselők számához kötik, így minden plusz baloldali képviselői hely legalább három másik ember számára jelent a baloldalon garantált állami fizetést.

Van-e tehát vészhelyzet?

Visszatérve az eredeti kérdésre: a választás még nem lefutott, bármekkora is az előny a jobboldalon, csak akkor győzhetnek, ha megfelelően mozgósítanak és nem követnek el olyan hibákat, amely jelentő számú bizonytalan szavazót elhajt szavazni április hatodikán. A Fidesz számára ugyanis a bukással érne fel az is, ha megnyerné ugyan a választást, de nem lenne meg a parlamenti többsége a jobbik és esetleg az LMP helyei miatt. Vészriadót tehát még nem kell elrendelni, de harci kürtöket meg kell fújni és mindenkinek odatennie magát! Különben baj lehet a jobboldalon!

A bejegyzés trackback címe:

https://karolyvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr415793981

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.02.03. 12:52:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovi1970 (törölt) 2014.02.02. 14:19:20

Az előzői írásod még élvezhető volt.
A mostaniból pedig süt, hogy csak azért készült, mert teljesítened kellett a penzumot.
Kár érte!

Firpó 2014.02.02. 15:44:21

Nagyon jó írás! Nem hátradőlni, keményen kell dolgozni a Fidesz sikeréért a hátralévő 2 hónapban!

Rob67 2014.02.02. 23:59:55

Szennyblog es boszmefogas...
Ekkora tenyerestalpas balfasz blogot... A kultura nem erosseged, se az ujsagiras...
Nem baj, van akinek ez a fostalicska is eleg.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2014.02.03. 00:04:56

Miért nem sikerült linkelni azt a bizonyos baloldali szennyblogot? Vagy ez is egy olyan eszmefuttatás, mint a Magyar Nemzet találmánya, a "lehetséges, hogy van valahol egy valami, ami talán mindenféle dolgokat is jelenthet akár" típusú precíz írás?
Mellesleg az Összegogást Böszmefogásnak nevezni igazán intellektuális humor, mint úgy általában a nevekkel viccelődés. Kerényi Imre biztosan a térdét csapkodja, normális ember viszont őszintén szánja azt, akinél ez a vezérpoén.

parandroid 2014.02.03. 00:19:06

@magpet: a google szerint: democrat.blog.hu/2014/01/31/egyeni_eselyek_es_az_orszagos_iq_teszt_aprilis_6_-an
mondjuk szerintem nem szennyblog. tény, hogy másként látja a világot mint károly a sajátját. ja, de igen. akkor szennyblog. a fekete-fehér, egyesek és nullák szép új világa. a nagy nemzeti együttműködés kebelén.

Lacdelo 2014.02.03. 00:29:06

Remelem a 'Boszmefogas' fog nyerni es Meszaros es tarsai megkapjak a nekik jaro bunhodest Magyarorszag modszeres lerablasaert! (amit a HirTV-ben megmanipulaltak).

De ha Fidesz nyer akkor sincs semmi gond. Magyar gazdasag par even belul tonkre megy (hala idiota Matolcsynak, populista Orbannak). Azutan a Fidesz , torpe partta zsugorodik es johet a 0-rol az ujjaepites.

Lehet, hogy a magyaroknak kell egy kibaszott nagy pofon, hogy magukhoz terjenek ebbol a fideszes agymosasbol!

PS: A posztod olyan szinvonaltalanul gyenge es honalj szagu volt, hogy meg csak kritizalni sem erdemes.

A fejedet kihuzhatnad Orban seggebol, lehet hogy nem artana a friss levegotol helyre jonnel.

Mit szolsz ahhoz, hogy a gazdad Putyinnak eladta Magyarorszagot, senkit nem kerdezve meg?

Csak kibujt a szog a zsakbol a volt KISZ Titkar Orban a volt KGB ugynokkel baratkozik. Osszer, aminek osszekell :)

Sírköves Slomó 2014.02.03. 00:34:18

A blog szóhasználata igen korrekt. Sokkal több ilyen kell a blogszférába, a kiegyensúlyozott tájékoztatás miatt.

böszmefogás, baloldali szennyblog, he he

Sírköves Slomó 2014.02.03. 00:35:05

@Lacdelo: Igen a fidesz alatt mindig jön a zállamcsőd. Most is!

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.02.03. 00:35:15

Csúsztatásoktól, ellentmondásoktól hemzsegő poszt. Keserű ébredés lesz 2 hónap múlva ha ilyen álomképkbe lovaljátok bele magatokat.
"Nem írják meg, hogy honnan vették a szerintük „valós” közvéleménykutatási adatokat"
Itt a legutóbbi Medián:

www.median.hu/kepek/upload/2013-12/1abra20131218.png?options=width:645;height:420;quality:100;

A piros csík jelzi egy aktuális választás eredményét.
Fidesz:52%; Mszp,E-14,DK:18+8+6=32%; Jobbik:14%

Tehát a Kormánypárt 20%-ot ver rá a baloldali összefogásra, és még ott van egy 14%-os Jobbik, ami azt jelenti, hogy a baloldalnak még a 20 %-os hátrány behozása sem lenne elég, hisz a Jobbik miatt még mindig kisebbségben lennének a parlamentben, és nem tudnának kormányt alakítani. Ezek a tények. A sokat emlegetett 2002-es választások esetében pedig jóval kisebb(3-5%)-nyi különbség volt az akkori Fidesz és az ellenzék között, ami hibahatár környéki. Teljesen értelmetlen a mostani helyzethez hasonlítani. Persze megértem, hogy valamivel elejét kell venni a baloldali tábor apátiájának, de talán nem ilyen posztokkal kellene próbálkozni...

Sírköves Slomó 2014.02.03. 00:37:36

@parandroid: A democrat minősített szennyblog, talán csak a 2s mércéhez mérhető, kommentelhetetlen is a demokrata érzelmek érzékenysége miatt.

Az adataikat pedig a reggeli KV és füvescigi között fosták ki, nincs is hozzá forrásmegjelölés, a szakértőség jegyében.

Sírköves Slomó 2014.02.03. 00:40:46

@A megvalósult amerikai ólom..:

'Tehát a Kormánypárt 20%-ot ver rá a baloldali összefogásra, és még ott van egy 14%-os Jobbik, ami azt jelenti, hogy a baloldalnak még a 20 %-os hátrány behozása sem lenne elég'

- gyerekjáték 2 hónap alatt 20%-ot hozni ÉS megnyerni a Jobbikot a Böszmefogásba, bár a tavalyi 12 hónap csak +/- 0%-ot hozott a ballerek konyhájára, amin még a kormányzó fidesz is túltett.

Gerilgfx 2014.02.03. 01:08:59

lehet, mégis elmegyek szavazni, és az összefogásra szavazok.

az összefogás jó szereplése talán belehajthatja a fideszt egy olyan kényszerhelyzetbe, hogy a jobbikkal koalíciót kell kötniük, aminek egyik feltétele az euból való kilépés lehet, sok másik dolog mellett.

Kámasuka 2014.02.03. 01:13:47

@Gerilgfx: 'belehajthatja a fideszt egy olyan kényszerhelyzetbe, hogy a jobbikkal koalíciót kell kötniük, aminek egyik feltétele az euból való kilépés lehet'

Nincs kilépés az EUból, Jobbikkal se.

steve523 2014.02.03. 01:24:48

Az a szerencséje a jelenlegi kormánynak, hogy a pénzügyi környezet teljesen más mint 2008-ban.
Az amcsi jegybank teljes gőzzel nyomtatja a pénzt, aminek köszönhetően az ilyen kis rebellis unortodox államcsőd határán táncoló országok is könnyen finanszírozzák az adósságukat.
DE!
Amint ennek vége ugyanolyan szarba fogunk kerülni, mint 2008-ban. Az államadósság nagyon magas a munkanélküliség nem csökken(csak a hazudozás nő), a GDP-nk pedig szánalmas.

A mostani hirtelen forintzuhanás is azért van, mert az amcsi jegybank elkezdte csökkenteni a pénznyomtatás mértékét.
El lehet képzelni, mi lesz itt 1 éven belül, ha teljesen leállnak. Mert a válságnak nincs vége. Magyarország harmatgyengén teljesít.

Viktorék köszönetet mondhatnak az amerikai jegybanknak, hogy lehetővé tették, hogy 4 évig következmények nélkül raboljanak és a megszámlálhatatlan megszorítással nyomorba taszítsák az országot.

Kámasuka 2014.02.03. 01:28:00

@steve523: Ja 2008 őszig, Gyurnai 2. ciklusának több mint a felében ugyanígy nyomtatták a pénzt, vagyis addig tartott a VG. eddigi legnagyobb konjunktúrája.

Ebből a Qúrmány kihozott 2007ben 0,1% GDP-t, 2008ban 0,9%-ot a válság előtt emelkedő adósság mellett. Ehhez képest ma kánaán van.

steve523 2014.02.03. 01:30:54

Mindig ezen szoktam röhögni:
Állandóan hajtogatják, hogy ők a nemmegszorítás kormánya.

Végül is csak 25 új adót vetettek ki. A bokros csomag kétszeresét a nyakunkba vágták, a magyar meg csak némán tűr.
A magyar áfa 27%-al világrekord. Csoda hogy haldoklik minden vállalkozás??????
2010 -hez képest 30, azaz harminc százalékkal emelkedett az adóterhelés. És mit értek el vele?? a magyar gazdaságot sikerült a vegetálás szintjéig rombolni.

Tiborpapa 2014.02.03. 01:37:16

A Fidesz annyi mindent megfújt már. Eggyel több, vagy kevesebb...

a nemzet fogatlan provokátora 2014.02.03. 02:17:49

@steve523: Ezt a baromságot hajtogatjátok már három éve: "Má mingyá megbukik a Fidesz, má mingyá megbukik a Fidesz" Oszt valahogy mégse akar bekövetkezni. Ezt szomorúan tudomásul véve aztán mindig kerestek valami jó kis okot hogy épp most miért nem bukott meg a Zorbán. Szánalmasak vagytok..:)))

Gerilgfx 2014.02.03. 02:41:48

@Kámasuka: igen, sajnos tudom. már nem kilépni akarnak, csak átértékelni a viszonyt...

mondjuk én meg a jobbikhoz való viszonyomat értékeltem át, ezért is nem megyek szavazni

dehát van ez így sokszor, hogy az ember átértékeli a viszonyokat :3

de azért ha megint visszatáncolnak, és mégis ki akarnak lépni az euból, akkor elmegyek, és az összefogásra szavazok

Gerilgfx 2014.02.03. 02:42:31

(hisz ha a jobbik feltételei között ez szerepelne, a fidesznek nem igazán lenne sok választása)

2014.02.03. 05:49:54

Istenem... Ha tehetném lemészároltatnám azokat a sötét hülyéket, akik azzal akarnak hű de humorosat fikázni, hogy szóviccet csinálnak egy párt vagy politikus nevéből.
Gondolok itt olyanra hogy böszmefogás, fityesz, maszop, viktátor és társai.
Ha tehetném egyszer és mindenkorra betiltanám azoknak az embereknek az életét, akik ilyenekkel próbálnak ejj de viccesek lenni.

otgorbebogre 2014.02.03. 06:18:26

Attol fuggoen hogy hogy alakulnak a korzetek a Jobbik meg az egy fordulos rendszer meg megszivathatja a Fideszt. Az a baj hogy ezeket a szamokat korzetekre lebontva nem latjuk.

Amugy meg persze a baloldal nem nyerhet nincsennek rejtozkodo szavazok doljetek hatra nyugodtan!

otgorbebogre 2014.02.03. 06:24:24

@Gerilgfx: akkor nem tudnanak koaliciora lepni valoszinuleg. Hiszen az EU annyi penzt ad magyarorszagnak (amit a Fideszesek szivesen elmaganositanak) hogy siman bele buknanak hogyha kilepnenk. Szoval ket eset van valoszinuleg : lenne Jobbik- Fidesz koalicio es a jobbikosok is megkapnak a jussukat az EUs penzbol vagy egy kisebbsegi kormanyt az osszefogas kivulrol tamogatna a szelsojobb veszely miatt.

Amugy ha az EUbol valo kilepesben latod egy akkora orszag rozsas jovojet mint Magyarorszag a te helyzetertekelesseddel sincs minden rendben. A kozos piac meg az EUs tamogatasok ugy kellenek nekunk mint egy falat kenyer (vagyis kb ezert vagyunk meg eletben). De mindegy...

Berzengő 2014.02.03. 06:48:28

@ Egy baloldali szennyblog szerint például sokkal kiegyenlítettebb az állás

Karcsi mar csak tudja az ilyen szenny írásai után

karolyvilaga.blog.hu/2014/01/27/mesterhazy_a_klasszikus_baloldali_uton_akasztatna

felcsutisuttyo 2014.02.03. 06:52:21

NEM AZ fog megismétlődni ami 2002 ben ROSSZABB!!!!!
A Szervezett Bűnöző Fidesz banda 2014 es ELCSALT VÁLASZTÁS UTÁN...olyan Lázadás lesz, hogy ihaj!!!!
ÉS MÉG KÖTÉL IS LEHETSÉGES!!!!!!-egy jó párnak!!! ...amitől reszketnek, és beszartak, és beszartak a Gyurcsánytól is, pedig ez nem Gyurcsány Koalició...:DDD Marhák....csak hordjátok a gumibugyit , mert naponta beszartok!!! :DDDDDD A vége úgyis a NAGY "LÁZADÓ" bevezetése lesz:)))) hihi

felcsutisuttyo 2014.02.03. 06:54:58

TUTI HOGY ELCSALJÁK A VÁLASZTÁST, hisz a választókerületek ,és a választási törvény maguknak való megcsinálásával MÁR ELKEZDTÉK A VÁLASZTÁS ELCSALÁSÁT---de ezt csak fokozzák majd...ÚGY FÉLNEK!!!!!
Most már a a LÉT A TÉT Magyarország LÉTE vagy a Gazember Korrupt Fidesz
Banditák és oligarháik léte!

Berzengő 2014.02.03. 06:57:34

@ "Kérdés akkor, hogy mire jó a baloldali szennyblog „elemzése”?"

Az a jó a szekta tagokban, hogy saját magukat sz..jak le a nagy megfelelési igyekezetükben

Nesze KÖVÉR LÁSZLÓ mit mondott!

Ő is szennyblogista akkor, hogy azt mondja, amit te itt izzadságszagúan próbálsz nem-igazzá tenni?

____________
nol.hu/belfold/kover__van_eselye_az_ellenzeknek

Kövér: Van esélye az ellenzéknek

MTI| 2013. december 29.

A házelnök szerint „BENNE VAN AZ ESELYEKBEN” az is, hogy AZ ELLENZEK NYERI MEG KÉTHARMADDAL A VÁLASZTÁSOKAT, ezért mindent el kell követnie a kormányoldal értékrendjét vallónak, hogy legalább egy mandátummal többet szerezzenek. Mindezt annak érdekében, hogy folytatni tudják a munkát.
________________________

Berzengő 2014.02.03. 07:01:47

@Lacdelo: Olyan "szennybloggolokkal" akik sajat elvuket nem tartjak be 5 mondtattal kesobb mit varsz?!

Karcsi 1 pontban:

"Nem írják meg, hogy honnan vették a szerintük „valós” közvéleménykutatási adatokat. "

Karcsi 5. pontban:

"...akkor a rejtett tartalékokkal együtt biza ötven százalékra is fölmehet a szavazati arány,"

Forrás? Ugyan minek.

Berzengő 2014.02.03. 07:04:19

@kovi1970: Most?

Az akasztásos blogja mar a fizetett szenny mintapéldánya volt pár napja.

Amint kapott 8 Fideszes akasztásos, köteles szöveget forrással egyből eltűnt a saját "szennybloggjabol" a karcsi gyerek

Berzengő 2014.02.03. 07:07:31

@magpet: Azért nem sikerült neki belinkelni, mert Kövér Lászlót csak nem fikazhatja ;-)))

____________

Kövér szerint benne van a pakliban, hogy az ellenzék nyer kétharmaddal, úgyhogy bele kell húzni.

nol.hu/belfold/kover__van_eselye_az_ellenzeknek?ref=sso

____________

jog-ász 2014.02.03. 07:08:41

elég lett volna az utolsó négy sort kirakni, köszönjük, értettük, mindenkinek el kell menni szavazni..azér a benzinpénzt gyűjtsétek ha valaki nem olvasta a blogot!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.03. 07:15:06

Az Elkúrókat éppeszű ember nem engedi újra kormányozni.

A szlovákok elötti pozícióból már sikeresen EU utolsóvá tették az országot.
Eladósították, és a munkanélküliek számát megduplázták az Összefogás pártiak.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.03. 07:23:19

@jog-ász:

Eddig csak annyit tudunk, hogy az MSZP előszeretettel szállít cigányokat autóval, több kanyarba választásra, és szívesen hamisítanak videót.

sírjatok 2014.02.03. 07:42:40

@parandroid: olyan jó az a blog, hogy kommentelni se lehet. Mit érdekli a legnagyobb demokratákat, hogy mit mond a nép? Webkettő, nesze neked.

csak egy néző 2014.02.03. 07:52:55

"Nem írják meg, hogy honnan vették a szerintük „valós” közvéleménykutatási adatokat. Ismervén a tényleges pártkötődéseket, az ő adataikat szolgáltató intézetet is lehet ugyanúgy elfogultsággal vádolni."
Mert ugye ez a Károly nevű szennyblog megírta, hogy honnan vette a szerinte "valós" adatokat. Imervén Karcsika pártkötődését az ő adatait szolgáltató intézetet is lehet ugyanúgy elfogultsággal vádolni.

Vahakomb 2014.02.03. 07:53:29

Az a baj a FIDESZ-szel, hogy nem mer olyan óriásiakat hazudni, mint a baloldal. Mindig csak olyanokat hazudik, ami azért köszönő viszonyban van a féligazsággal. A baloldal pedig mindig eszméletlen hazugságokkal győzött. Valamit a FIDESZ-nek is ki kellene már találni az unalmas rezsicsökkentésen kívül! Hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy Magyarország polgárai mindent elhisznek, amit kellően sokszor, és kellő átéléssel adnak nekik elő.
Ötletek:
- Gyurcsány a budai I. és II. kerületet titokban eladta Weisz Goldenberg Strómannak egy borsodi retek földért cserébe.
- Gyurcsány autóutat fog építtetni a Balatonon keresztül, és így megépül Közép-Európa leghosszabb, legdrágább és leghaszontalanabb hídja.
- Gyurcsány dupla szavazati jogot akar adni a romáknak emberiességi okokból.
- Gyurcsány és Mesterházy nyárra beszédet terveznek a New Yorki-i ENSZ székházban, ahol el fogják árvereztetni Magyarországot egy melegeknek szánt performansz keretében
- stb... :)))

Berzengő 2014.02.03. 07:59:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "A szlovákok elötti pozícióból már sikeresen EU utolsóvá tették az országot."

Már mint Orbán-Matolcsy:

____________
Albániával egy brancsban

index.hu/chart/2013/07/09/gni/

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/orban_barmit_megtehet_de_magyarorszag_albania_sorsara_juthat.556448.html
______________

Berzengő 2014.02.03. 08:05:03

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Eddig csak annyit tudunk, hogy az MSZP előszeretettel szállít cigányokat autóval,"

Mondja a többszörös választási csalási ügyes párt híve :-))))

____________

Pénzbüntetés választási csalásért
2002. augusztus 13., kedd, 13:32

Jogerősen elmarasztalta és pénzbüntetésre ítélte a Nyírbátori Városi Bíróság azt a férfit, aki ötvenezer forintot ajánlott fel egy családnak, ha a Fideszre szavaznak. További két, szabolcsi választási csalási ügyben emelt vádat az ügyészség.
______________
Vádemelési javaslat választási csalási ügyben
2002. október 2., szerda, 12:26

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság szerdai közleménye szerint a nyomozás adatai alapján Baktalórántházán a két gyanúsított 2000 forintot ígért és fizett azoknak, akik az áprilisi országgyűlési választások második fordulójában az általuk megnevezett párt jelöltjére szavaztak. Információink szerint a Fidesz jelöltjére kellett szavazni a 2000 forintokért. A körzetben Papcsák Ferenc volt a Fidesz jelöltje, aki megnyerte a választást.
Egy másik hasonló ügyben októberben áll bíróság elé két választási csalással vádolt férfi: ők a vád szerint Kisvárdán április 18-án baromfit ígértek azoknak, akik a Fideszre szavaznak.

--------

Emellett júliusban is elítéltek , szintén a megyében történt hasonló ügyben egy férfit. Ebben az esetben a Nyírbátori Városi Bíróság 28 ezer forintos pénzbüntetést szabott ki, a vádlott ugyanis Nyírlugoson egy családnak 50 ezer forintot ajánlott fel azzal a feltétellel, ha a Fidesz jelöltjére szavaznak.

____________
Megismétlik a választást Balmazújváros két körzetében
MTI
2006. október 11., szerda 18:24

Bebizonyosodott, hogy a Fidesz csalással, törvénytelen eszközökkel élt Balmazújvárosban az önkormányzati választások során - közölte az SZDSZ hajdú-bihari elnöke szerdán az MTI-vel. Gadus István azt követően jelentette ki ezt, hogy a bíróság megsemmisítette az önkormányzati választás eredményét Balmazújváros 4-es és 5-ös számú választókerületében.
___________

Elítélte a romáknak élelmiszert osztogató fideszes kampánystábtagot a bíróság
2008.02.29. | 05:38:12

Választási csalással vádolt egy fideszes képviselőt egykori kampánystábjának tagja az egyik nyíregyházi városi televízió felvételén. Állítása szerint ő azonos azzal a férfival, akit 2002-ben egy nyírbogáti választási csalás miatt elítélt a bíróság, mivel Simon Miklós fideszes országgyűlési képviselő nevében élemiszercsomagokat osztogatott a romáknak.

büünös 2014.02.03. 08:10:40

@Firpó: Szerencse, hogy a Fidesz hangadói ilyen bunkók, mert bizony a valóság finom rétegei nem jutnak el a tudatukig.

Berzengő 2014.02.03. 08:11:45

@Vahakomb:

Fidesz-KDNP vad
_________
Semjén: Milliónyi embert hozna a kormány Ázsiából
2007. február 20.

Egy meg nem nevezett Ázsiai országból telepítene embereket Magyarországra a kormány, hogy orvosolja a demográfiai problémákat, állítja Semjén Zsolt. Csizmár Gábor munkaügyi államtitkár azt állítja, nem hallott még ilyenről.
__________

Es a valóságban pont Orbán ...
_________

A gazdasági együttműködésről tárgyal Orbán Kínában
2009 december 1.

Kínába utazott Orbán Viktor, hogy a gazdasági együttműködési lehetőségekről egyeztessen – közölte Szijjártó Péter, a Fidesz elnöki stábjának vezetője keddi budapesti sajtótájékoztatóján.

2001. június 8.
Világgazdaság

Az elkövetkező években Magyarországnak a gazdasági növekedés fenntartása érdekében több millió külföldit kell befogadnia a szomszédos országokból, és lényeges, hogy az országot a legvonzóbbá tegyük a régióban -- jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök a magyarországi Amerikai Kereskedelmi Kamara üzleti ebédjén csütörtökön. Át kell gondolni a bevándorlási szabályokat -- tette még hozzá egy kérdésre válaszolva a miniszterelnök.

A fogyatkozó munkaerő külföldről történő pótlásának kormányzati felvetése nem újdonság, bár Orbán Viktor az április 9-i gazdasági tanácsülésen még egymillió munkavállaló "importálásának" szükségességéről beszélt.

BKV reszelő 2014.02.03. 08:14:49

Károly világa elég szürke, egysíkú és rideg. Károlyt kezelni kellene, de az intézményrendszert a gazdái már leépítették.

Anselmo 2014.02.03. 08:38:48

"A Fidesz számára ugyanis a bukással érne fel az is, ha megnyerné ugyan a választást, de nem lenne meg a parlamenti többsége a jobbik és esetleg az LMP helyei miatt. "

AZ LMP miatt nem aggódok, az egyetlen párt amely tisztességes tudott maradni, pláne ha a PM-es társaikhoz hasonlítom őket.

ppppalika 2014.02.03. 08:46:54

"Negyedrészt, ha a Fidesz-KDNP szerintük is 46 százalékon áll, akkor a rejtett tartalékokkal együtt biza ötven százalékra is fölmehet a szavazati arány,"

Hát, nem vagy a számok barátja, az biztos. :)
Mivel arányokról van szó, meglehetősen érdekes ez az implikáció.
(Megjegyzésemnek semmi köze a politikához, csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy ész is kell az íráshoz.)

konrada 2014.02.03. 08:48:26

@Berzengő:
Az egyik tény, a másik meg egy "kissé" elfogult szócső lehetséges forgatókönyve....

konrada 2014.02.03. 08:57:27

@sírjatok:
No igen, annyira demokratikusan democrata-k hogy kinyilatkoztatnak tárgyi tévedéseken (jobb esetben) alapuló szándékos csúsztatásokat, és azokat nem hagyják megkérdőjelezni olyan apróságokkal, mint a tények közlése akár komment által is.

...mert elvégre ilyen az igazi demokrata...;))

Mérges 1234 2014.02.03. 08:59:45

Ha jön az MSZP szopó, ha marad a Fidesz és nem változik a stilus szopó.....

Akko mire ez a nagy rinya????

Tán most jó nekünk???? NEM.

Lehet jobb???? MOSTANSÁG NEM.

konrada 2014.02.03. 09:01:51

...egyébként meg mindenki vegye komolyan, mert a választói elbizakodottság - mely mindkét oldalt jellemezte: az egyiket úgy, hogy nyerhetnek, a másikat, hogy már megnyerték- 2002-ben őrületesen nagy károkat okozott ennek a nemzetnek.

Mad Mind 2014.02.03. 09:01:57

Jó szar poszt. Pénzért ment-e? Remélem simizik a fejed a pártközpontból.

Egy Srác 2014.02.03. 09:04:36

@Vahakomb: "- Gyurcsány autóutat fog építtetni a Balatonon keresztül, és így megépül Közép-Európa leghosszabb, legdrágább és leghaszontalanabb hídja."

Nana! Először emésztgessük kicsit a síksági alagutat meg a síksági völgyhidat... ;)

Kivlov 2014.02.03. 09:06:20

nem történhet meg... :D

Karipapa01 2014.02.03. 09:07:56

Jó a blog, van igazságtartalma: mégpedig az, hogy fékcsíkos a bugyi a Fideszben! Tipikusan a "nagyok vagyunk, jók vagyunk, nyerni fogunk" lelkesítés, de azért meg kell kongatni a vészharangot! Kedves Posztoló! Éjjel még nem kell felsírni, van még idő a választásokig.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.03. 09:08:11

hogyne lenne ha nem lenne vészhelyzet akkor nem mondaná el minden fideszes politikus, meg az általuk etetett szakértők (nézőpont, századvég) minden egyes alkalommal, hogy:

NEM elbízni magunkat, mozgósítani, mozgósítani!

2014.02.03. 09:09:42

dübörög a választási gépezet mindkét oldalon huh?

Egy Srác 2014.02.03. 09:12:30

Olvasgatom itt a jobbszélét:

"Károly szerint a világ

Arról írok, ami engem érdekel."
--Az olvasók meg le vannak szarva...

"Elmondom a véleményem akkor is, ha van akinek ez nem tetszik."
--Hajrá!

"Az agyatlan gyűlölködőknek, pártkatonáknak, bérkommentelőknek pedig üzenem,"
--Üzengetsz? Na, lássuk, mit üzensz magadnak?

"hogy sem fizetett blogger, se pártkatona nem vagyok."
--Már magadnak is hazudsz? Végül is csak így lehet túlélni ezt a mocskot, igaz.

"Nem fizetnek az írásokért és nincsenek megrendelések sem."
--Viszont teperek ezerrel, hátha felvesznek valami fideszes pártirodára és akkor lesz fizetés és lesz megrendelés is...

"Nem tűröm el, hogy bárki is beleszóljon abba, hogy mit, miről és hogyan írok!"
--Hát bizony-bizony, így működik ez a kétharmad. "Fiatal" "Demokraták" Szövetsége, mi? :DDDDD

Hefe 2014.02.03. 09:15:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Eddig csak annyit tudunk, hogy az MSZP előszeretettel szállít cigányokat autóval, több kanyarba választásra, és szívesen hamisítanak videót."

vard ki a veget, amikor majd orban misit szallitgatjak autoval a szocik. A racsos kocsival.

MACISAJT 2014.02.03. 09:19:22

Őszintén szólva, most nem tudom mivel kampányolhatna a kampányokban amúgy hagyományosan gyalázatos szinteken teljesítő Fidesz.
(lásd a 2002-es vagy 2006-os elkúrt kampányok, a 2010-es győzelem is a ballibáknak köszönhető, és nem a habonyi-féle zsenialitásnak).

Van ugyebár a rezsicsökkentés, mint csodafegyver.
No de ezzel kampányolni, számomra almás.(Beül egy halom
idős ember egy terembe és egymást biztatja hogy megvédjük az olcsóbb gáz-villanyszámlát.)

Van az "Összefosás"-sal való riogatás...de szerintem ezt is mértékkel és főleg humorral kéne kezelni,a többit elvégzik ők maguk, pláné hogy a böszme képtelen elférni a bőrében.

És akkor? Bizony volna valami, amire több millió ember kíváncsi lenne, de aminek a taglalásába viszont érthetően kockázatos belemenni.
Konkrétan az hogy : MIT TERVEZ a III.Orbán kormány, amennyiben hatalomra kerül?
Mert ugyebár a II.Orbán kormányt un. reformdüh jellemezte, nekiment és megváltoztatott szinte mindent, alkotmányt, oktatást, egészségügyet, választást, igazságszolgáltatást, honvédelmet stb.
És? Akkor mi marad a következő négy évre?Folytatódik ez az iram, csak "másképp"? Lezárult egy korszak, mire számíthatnak a népek? Konszolidációra, csendes berendezkedésre, vagy?

És végül.
Szerencsétlen elárvult Tarlóst hagyták ( Vitézyvel spékelve) hogy tartsa szinte egyedül a fővárosi frontot.
Bizony , ideje lenne melléállni és vázolni egy pozitív állam-főváros közös jövőképet, mert ez így kevés.
Ez legalább olyan fontos mint Felcsútról üzengetni hogy lám, vannak és lesznek még változások
a falu életében...

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 09:19:50

" a választás még nem lefutott, "

Koszonom, hogy megvilágosítottál...

Runciter 2014.02.03. 09:22:38

"Nem fizetnek az írásokért és nincsenek megrendelések sem. "

Kösz, hogy leszögezted, akkor tudjuk, hogy ingyen vagy ilyen szánni valóan ostoba.

_wood_ 2014.02.03. 09:23:57

hajmeresztő, hogy ez a "normális" stílus jobboldalon. baromi gáz...

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 09:24:46

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Az Elkúrókat éppeszű ember nem engedi újra kormányozni.

A szlovákok elötti pozícióból már sikeresen EU utolsóvá tették az országot órvbánék !
Eladósították, és a munkanélküliek számát megduplázták az Összefogás pártiak.

SOHA TÖBBET FIDESZ DIKTATÚRÁT ! 2

Az írásod így helyes ÉPPESZU...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.02.03. 09:27:08

Lehet, hogy én érzem rosszul, de mintha a cikk íróját nem lehetne beteges elfogulatlansággal vádolni.
Szerintem pont az ilyen elemzések miatt nyílik ki a bicska sokak zsebében és mennek el fülkeellenforradalmat csinálni. Még, még, még, ennyi nem elég!
:)))

Ad Dio 2014.02.03. 09:27:59

Kedves Károly. Fejezze be a blogírást. Köszönöm.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.03. 09:31:02

Alapvetően a Fidesz elemi érdeke, hogy a Fidesz-hívek ne higgyenek a biztos győzelemben. Ez ugyanis csökkenti a mobilizációt. Azaz a Fidesznek igen jók azok az ellenzéki médiák, melyek a Fidesz esetleges bukásáról írnak.

Egy Srác 2014.02.03. 09:31:24

Kedves Károly! Ne fejezze be a blogírást! Addig sem csinál selejtet a munkaadójának (ha van).

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.03. 09:32:21

Nocsa, egy jobboldali szennyblog szenyblogozza a baloldali szennyblogot. Micsoda nívó. Egyébként még sok ilyen blogbejegyzést, hadd legyen tényleg kiegyenlített a verseny!

Sexual Harassment Panda 2014.02.03. 09:38:27

@otgorbebogre: ugyan mar.ahogy "meglebegtetik" a kilepest ax eubol, 500ft lesz 1 euro.
a jobbik ha hatalomra kerulne, nem lepne ki, kezdenek leszelidulni a temaban.

Egy Srác 2014.02.03. 09:39:05

"Nem tűröm el, hogy bárki is beleszóljon abba, hogy mit, miről és hogyan írok!"

De azért a kommentelést nem tiltottad le, te kis perverz... ;) ;P ;D

Julian Plenti 2014.02.03. 09:41:07

A Károly szerint a világ című szennyblogot még nem ismertem.

kulcsar2011 2014.02.03. 09:45:53

Jobb is, hogy ilyen blogok elhitetik a nyugodt hatra dőlést és kávézást. A fidesz így magabiztosabb lesz és egyre több hibát fog elkövetni. Kávézgassatok és hűtsétek a pezsgőt. Plakátból is elég a cöf-ös elmúltnyólcév és gyurcsányozás. 2010-ben sem kellett program, most is induljatok program nélkül. Sok birka fog szavazni rátok.

Brix 2014.02.03. 09:51:36

A Fidesz bukására kicsi az esély, de a 2/3 valószínű nem lesz meg nekik.
Nem véletlenül hozták minél előbbre a választásokat. 2014 egy olyan év lesz, amikor sok helyen eljön az igazság órája, így Magyarországon is.
Az olcsó nemzetközi pénzek eddig segítették a kormány politikáját, most viszont lehet választani: valutaválság vagy kamatemelés.
Egyik sem kedvező , a kormány szempontjából
Szinte borítékolható , hogy a lesz egy újabb megszorítás Magyarországon.
A baloldalnak akkor lenne esélye, ha minél hamarabb beütne egy valutaválság és egy erős kampánnyal elvinnék a panelprolikat szavazni. Amikor igazán sokan mentek el szavazni, 2002-ben, és 2006-ban , akkor soha nem nyert a Fidesz. Látható, hogy a kisemberek többsége gyűlöli a nagypolgárság és a nemzeti nagytőke érdekei szerint politizáló Orbánt, de a baloldal képtelen megszólítani őket, egy negatív kampánnyal.

stefiapo 2014.02.03. 09:53:55

Szerintem nem a baloldali "szenny"-től kellene félni. Hanem saját maguktól. A saját teljesítményüktől. Mert ez a banda se különb a baloldalnál. Képes saját magát megverni egy-két baromság miatt. Mint a ruszki atom biznisz ahogy ezt intézték nagyon bassza a csőrömet.

MACISAJT 2014.02.03. 10:01:19

@Brix: (" Amikor igazán sokan mentek el szavazni, 2002-ben és 2006-ban , akkor soha nem nyert a Fidesz. "

Csak a tények kedvéért.
2002-ben nyerte a választásokat a Fidesz MDF közös lista.
( a második fordulót meg különösen nyerték.)

Az hogy elveszítette a kormányzást, az annak volt "köszönhető" hogy az SZDSZ bejutott 5%-al a parlamentbe...
míg a MIÉP 4,19%-al szavazatok százezreit vitte a levesbe, és ez történt az un. Centrum Párttal is, amelyik zömében szintén a jobboldalról elvitt 3,9%-ot ugyanoda.

Hát így lett végül 10 fős többsége a parlamentben az mszp-szdsz második és harmadik helyezett
koalíciónak.

sírjatok 2014.02.03. 10:08:37

@Egy Srác: "Arról írok, ami engem érdekel."
--Az olvasók meg le vannak szarva..."

Mit is szoktak ilyenkor mondani? Ja igen, "nem kötelező olvasni".

babakék 2014.02.03. 10:10:16

Károly világa a narancsos agyhalottak világa.

Don Quixote de la Ferko 2014.02.03. 10:11:10

@MACISAJT:

Pont mint 1998-ban csak akkor torgyán húzása a fideszt hozta helyzetbe. Ja, az neked tetszett, úgy jó volt. Ez van koma.

laci_52 2014.02.03. 10:16:46

Riadót fújni nem kell a Fideszben, mert nekik áll a zászló. Innentől viszont nem szabad nagyot hibázni, mert abból baj lehet.

Orbánnak most már nincs szüksége a kétharmadra, mert a kétharmados többséget kívánó törvényeket már meghozták.

Vésztartaléknak ott a Jobbik: ha nagy a baj, a Fidesz az ő várható 20 képviselőjükkel többséget fog alkotni és koalíciós kormányt alakíthatnak.
Azután majd Orbán ugyanúgy bedarálja a Jobbikot, mint annak idején a kisgazdákat.

Talán '18-ra összeáll majd egy erős ellenzéki párt és megbuktatja Viktort.

Egy Srác 2014.02.03. 10:17:34

@sírjatok: "Mit is szoktak ilyenkor mondani? Ja igen, "nem kötelező olvasni". "

Azt olvasok, amit akarok. (Köszi, Károly! :)))

G. Wolf 2014.02.03. 10:18:19

Ha sok ilyen úgynevezett "jobboldali konzervatív" szemléletű írás születik még, akkor egyre nagyobb az esély arra, hogy a "szennyblogokban" leírt 4-5% lemorzsolódjon és a "böszmefogás" nyerjen.

Nagy arc, nagy bukás.

teknős 2014.02.03. 10:18:39

@steve523: Te el is hiszed, amit írsz, vagy csak bennünket szórakoztatsz?

Megdönthetetlen és megkérdőjelezhetetlen baloldali dogmák 2014-ben: 1.vége a válságnak

2. A fidesz csődbe viszi az országot.

Ez minden gondolatotok alapja és eredője.

Valamikor 2002-ben elköszöntetek a valóság nevű valamitől és próbáltok egy párhuzamos univerzumot előállítani. Ja, és a harmadik, mindenki idióta, csak ti vagytok az okosok.

Gyurcsány pedig kiszolgálja az igényeiteket. Mondja nektek, amit hallani akartok. Megszorítás kell, megszorítás kell!

Mit érdekel az titeket, hogy kit akar Gyurcsány megszorítani, nektek már pörög a kezeteken a kormányzati Audi kulcsa-Legalábbis arról álmodtok éjjel.

teknős 2014.02.03. 10:25:51

@kulcsar2011: Miért van valakinek programja? Ti is csak annyit károgtok, hogy jajj, a sajtószabadság, jajj a demokrácia, jajj az Orbán.

Gyurcsány még hozzáteszi, megszorítás kell. De Gyurcsány a fidesznek kampányol Én is szarnék a fidesz fejére, ha Gyurcsány nem állna lesben. De így elmegyek szavazni és mert nincs más marad a fidesz. Pedig nekem is elegem van a simicska világból.

teknős 2014.02.03. 10:25:51

@kulcsar2011: Miért van valakinek programja? Ti is csak annyit károgtok, hogy jajj, a sajtószabadság, jajj a demokrácia, jajj az Orbán.

Gyurcsány még hozzáteszi, megszorítás kell. De Gyurcsány a fidesznek kampányol Én is szarnék a fidesz fejére, ha Gyurcsány nem állna lesben. De így elmegyek szavazni és mert nincs más marad a fidesz. Pedig nekem is elegem van a simicska világból.

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 10:27:21

Már régen kellett volna riadót fújni...
Akkor , amikor ezek a demagóg , populista faszkalapok a Fidesz élére kerultek :

"Kövér László: KISZ-titkár, Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Párttörténeti Intézet tudományos munkatársa (az egyetem elvégzése után azonnal, mivel a nagypapa 1919-es VÖRÖSKATONA volt, az egész Kövér család ebből élt a Kádár rendszerben) "

Narancskommunista (törölt) 2014.02.03. 10:28:38

Érdekes egy blog mindenesetre. Annyira bírom az olyanokat, akik szabad szájúnak, hangsúlyozottan saját gondolatokkal rendelkezőnek mondják magukat, aztán csak a bal vagy a jobboldali hivatalos mantrát adják el az adott oldalnak megfelelő gúnyolódó szókinccsel fűszerezve.

Ja meg agyatlan gyűlölködőnek nevezi a másik oldalon a saját fajtáját...

Vilmos Sándor 2014.02.03. 10:29:16

Kérem tisztelettel, arra kérem a Parlament NEM fideSSpatkány dolgozóit, hogy NAGYON VIGYÁZZANAK A DOLGOZÓSZOBA BERENDEZÉSÉRE!
2002-ben szét lett verve az iroda, vsz. most is ez következik be, utána meg megvalósulhat a "SZÁLL A A KAKUKK FÉSZKÉRE",
esetleg a szalmán fetrengő ártány esete fog fennforogni...
Ja, és fakanalat is készítsenek roham esetére...

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 10:30:12

@laci_52:
"Riadót fújni nem kell a Fideszben, mert nekik áll a zászló. Innentől viszont nem szabad nagyot hibázni, mert abból baj lehet."

Ja,...olyan tuti a befutó, hogy akár el se menjen a sok birka rájuk szavazni...
Minek,..hiszen úgyis nyernek....

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 10:32:07

@teknős:
" De így elmegyek szavazni és mert nincs más marad a fidesz. Pedig nekem is elegem van a simicska világból. "

Ez az,..légy kovetkezetes....

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 10:34:17

@Sexual Harassment Panda:
"a jobbik ha hatalomra kerulne, nem lepne ki, kezdenek leszelidulni a temaban. "

Ja,...nem lépne ki,....hanem hadat uzenne nekik fakarddal...

Sexual Harassment Panda 2014.02.03. 10:36:42

@dr kíváncsivagyok: szerintem a jobbik kezd kozepre tolodni.
Morvai azt mondta a hirtv ben hogy ok kiirnak a nepszavazast, de valoszinu hogy az emberek a bennmaradasra szavaznanak..

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 10:36:49

@Vilmos Sándor:
most , hogy mondod , tényleg voltak hírek arrol hogy az irodákban megrongálták a berendezéseket.
Volt valami szankció ??
Most lehet hogy fel is fogják gyújtani...

Void Bunkoid 2014.02.03. 10:37:09

Eh, nem jó nektek semmi sem.

Már mondtam többször is, állítsunk fel egy erős hadsereget, foglaljuk el Ugandát, és onnantól kezdve lengedezünk a liánokon, bányásszuk a rezet meg a kobaltot, termesztjük a kávét és sz*runk az orosz gázra :)))

dr kíváncsivagyok 2014.02.03. 10:37:50

@Sexual Harassment Panda:
Morvai és a tobbi degenerált Jobbikosnak azt sem hiszem el, amit kérdez...

Brix 2014.02.03. 10:43:16

@teknős: "1.vége a válságnak"
Igen? Hol, Magyarországon?
A GDP még közelében sincs a válság előtt szintnek, pedig közben eltelt néhány év...
Az államadósság 2013-ban, ha a nominálértéken nézzük , új csúcsra került , és ez a tendencia várhatóan folytatódni fog.
Megszorítás is lesz a jövőben, ez szinte bizonyos!

Sexual Harassment Panda 2014.02.03. 10:45:37

@dr kíváncsivagyok: szerintem a zkarpat daninal visszataszitobb ember nincs a parlamentben.
pedig sajnos boritekolhato a fidezs/kdnp v. fidesz/kdnp/jobbik
ugyhogy akarmilyen osszefogas johet nem fognak nyerni

nnnnnnnn 2014.02.03. 10:51:37

a bukás valszeg nem fog megismétlődni, egyrészt az összefogás inkább csak egy bukott tolvajhordából álló összefosás, akikre épeszű 70 IQ feletti ember nem szavaz. sajnos sok primitív ember van, így megszavazzák nekik, hogy újabb 4 évet melegedjenek a parlamentben, de sok beleszólásuk szerencsére ismét nem lesz a dolgok folyásába.

2014.02.03. 10:51:53

@MACISAJT: Hát, igen, igazad van. Sajnos a választási arányszámok mutatják az ország intelligencia hányadosát is. Nomeg a kampányok...

no_successful2 2014.02.03. 11:06:46

@steve523:
"Amint ennek vége ugyanolyan szarba fogunk kerülni, mint 2008-ban. Az államadósság nagyon magas a munkanélküliség nem csökken(csak a hazudozás nő), a GDP-nk pedig szánalmas. "

Azért arról megfeledkezel, hogy időközben drasztikusan csökkent a jegybanki alapkamatunk, ami azért bizonyos mértékű mozgásteret biztosít, amihez ha nagy gáz van, hozzá lehet nyúlni.

pudibundo 2014.02.03. 11:16:26

A kedves blogíró megjegyzi, a Fidesz előnye elolvadhat, úgy mint 2002-ben...
Nos ideje lenne már ezt a téveszmét eloszlatni, hogy a Fidesz mennyire hűdenagyon vezetett akkor a kvk-ban. A mediánnál egész tavasszal a szocik voltak előnyben + még ott volt az Szdsz is, csak március végére mértek egy halovány kormánypárti előnyt de a későbbi mandátumelosztást szinte hajszálpontosan megjósolták ergo kormánybukta lett.
Azt meg külön nem értem, mire hivatkozik a az idézett "szennyblog" milyen közvéleménykutatásra? Nem mindegyik kvk cég fideszes ám, nem kell betojni baloldalon. A számokra viszont odafigyelhetnének.

Pop40 2014.02.03. 11:18:51

@a nemzet fogatlan provokátora:

Igen, sok diktátor élte már bele magát, hogy pont ő lesz az, aki örökre hatalmon marad.

Csau is nagyon meglepődött, mikor egyszer csak szitává lőtték, és Kadhafi is nézett egy nagyot, mikor 40 év teljhatalom után hirtelen feldugott a seggébe egy vasrudat az ő imádott népe. :DD

@poszt Kedves blogger, te meg nem tudom, kinek a farkát találtad meg az Indexnél, hogy a szennyblogod folyamatosan szennyezi a főoldalt.

Mindenesetre alig várom már az áprilist, hogy végre hozzájárulhassak ahhoz, hogy te, meg a söpredék hazaáruló szektád akkorát bukjatok, mint az ólajtó. :))

no_successful2 2014.02.03. 11:19:10

Sajnos azt kell mondjam, hogy a 2002-es 2006-os balos választói réteg nagy része megvan még, legfeljebb 2010-ben egy részük nem ment el szavazni, ami persze szintén egyfajta vélemény nyilvánítás volt, (ezért téves az a balos felfogás, hogy a 2010-es 2/3 nem 2/3 bizony hogy az volt, hiszen saját táboruk is elfordult tőlük, legalábbis szavazatukkal nem támogatták őket).
Komoly esélye van azonban annak, hogy ez a réteg, vagy legalábbis egy része, most visszatér az urnákhoz, és nem a jobboldalra szavaz.
Én minden jobboldali szavazót lebeszélnék arról, hogy a referendumot kihagyja, azt gondolván, hogy úgyis biztos a siker.
Elég sokat járom az országot, van rálátásom az emberek politikai preferenciáira, és bizony, a baloldal, még mindig elég erős.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.02.03. 11:30:57

@no_successful2: Szerintem ettől nem kell tartanod:

www.median.hu/kepek/upload/2013-12/1abra20131218.png?options=width:645;height:420;quality:100;

A piros csík jelzi egy aktuális választás eredményét.
Fidesz:52%; Mszp,E-14,DK:18+8+6=32%; Jobbik:14%

Tehát a Kormánypárt 20%-ot ver rá a baloldali összefogásra, és még ott van egy 14%-os Jobbik, ami azt jelenti, hogy a baloldalnak még a 20 %-os hátrány behozása sem lenne elég, hisz a Jobbik miatt még mindig kisebbségben lennének a parlamentben, és nem tudnának kormányt alakítani. Ezek a tények.
Túl nagy ez a különbség ahhoz hogy pár hónap alatt ledolgozható legyen. A személyes tapasztalatok meg nem igazán relevánsak. A magyar természeténél fogva obstrukciós nép: ha a fennálló kurzussal szimpatizál azt nem mindig vállalja fe lnyíltan kimondva.

Netuddki. 2014.02.03. 11:36:03

"míg a böszmefogás nevű politikai prostituáltakkal feldúsított politikai panoptikum"

Tökéletesen egyetértek. Azonban inkább szavazok a "a böszmefogás nevű politikai prostituáltakkal feldúsított politikai panoptikum"-ra mint a hazug, mutyizó, tolvaj fideszes bandára. Hoppá!

betütészta 2014.02.03. 11:38:55

Mi a különbség a kádári és az orbáni Magyarország között?
Kádárnak 30 év alatt sem sikerült megkedveltetnie a szocializmust, Orbánnak viszont 4 év alatt sikerült…

no_successful2 2014.02.03. 11:40:25

@teknős:
"Gyurcsány még hozzáteszi, megszorítás kell. De Gyurcsány a fidesznek kampányol Én is szarnék a fidesz fejére, ha Gyurcsány nem állna lesben. De így elmegyek szavazni és mert nincs más marad a fidesz. Pedig nekem is elegem van a simicska világból. "

Ez olyan, mint amikor ismered egy város összes étkezdéjét, tudod hogy mindegyik szar, így aztán oda mész kajálni, ahol legalább a kledvenc kajádat elfogadhatóan csinálják meg.

Egyébként még a jobbik is lehetne alternatíva, ha nem zsidóznának időnként, és nem beszélnének marhaságokat, amelyeket úgy sem tudnának megvalósítani pl. unióból kilépés.

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.03. 11:46:01

"...hiszen elég egy "32 milliós Taft-ügy”, és úgy elolvad az előny, mint 2002-ben."

Haha...tán elolvadt az előny, mikor elrabolta a manyup vagyont az emberektől? Elolvadt, mikor megvonták a rendvédelmi dolgozók korai nyugdíjazását? Elolvadt, mikor aláírták a gyalázatos új felsőoktatási tv.-t? Vagy amikor hatályba lépett az orbáni pártalkotmány? Elolvadt, mikor először kiderűlt, illl. azóta is folyamatosan, hogy szinte csak fideszes potentáltak jutnak termőföldhöz nulla gazdálkodási ismeret, előélet nélkűl? Hogy szemérmetlenűl, orrba-szájba nyomják a közpénzt fideszehez közelálló vállalkozóknak, művészeknek?

"32 milliós Taft-ügy"...

no_successful2 2014.02.03. 11:47:46

@A megvalósult amerikai ólom..:

"A piros csík jelzi egy aktuális választás eredményét.
Fidesz:52%; Mszp,E-14,DK:18+8+6=32%; Jobbik:14%"

Én ezt el is fogadnám, ha biztosan tudnám, hogy a minta, amelyből összeállították, teljesen reprezentatív.
pl. a volt vidéki nagy ipari körzetek, és környékük, teljes társadalmi keresztmetszettel stb.

Netuddki. 2014.02.03. 11:48:51

@Astor5: Szavazni hazafias kötelesség. Innentől meg már a "redvás szendvics és gennyes tus" esete forog fenn. A fideszre meg az 1998-2002-es "teljesítményük" után soha nem szavaztam és nem is fogok. Pedig azt hittem azt már nem tudjátok überelni. Hát a 2/3-al sikerült. Hoppá!

"Astor5 0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.07.09. óta tag."
Muhaha! Hoppá!

Pop40 2014.02.03. 11:51:28

@Egy Srác:

"De azért a kommentelést nem tiltottad le, te kis perverz... ;) ;P ;D"

Saját érdeke.

Egyetlen esélye van, hogy valaki megnyissa ezt a szennyblogot: ha utána elmondhatja, hogy ekkora baromságot már rég olvasott.

A democrat blogot akkor is elolvasom, ha nem kommentelhető, de ezt a fost?:D

Komment nélkül nincs kattintás, kattintás nélkül meg nincs Index címlap.

És ha nincs címlap, idegesek lesznek a pártházban, az meg egy ilyen nímand blogger számára egyenértékű a halállal.

Astor5 2014.02.03. 11:51:57

"tudjátok"? semmi közöm a fideszhez, bár a mocsadék "Összefogást" ezerszer jobban utálom, nem fogok a fideszre szavazni, ugyanis nem vagyok olyan opportunista nyomorék, mint te. miattatok nincs lehetőség a váltásra.

Bobby Newmark 2014.02.03. 11:56:42

"minden plusz baloldali képviselői hely legalább három másik ember számára jelent a baloldalon garantált állami fizetést."

Ez miért van így kiemelve? Mintha ugyanez nem lenne teljesen tükörszimmetrikus jobboldalra is.

Mintha 2010 nem egy kibaszottnagy közszférás átfogó tisztogatással kezdődött volna...

Lovag Mihály 2014.02.03. 12:02:04

@Egy Srác: 2014.02.03. 10:17:34

megalol, te azt olvasol amit akarsz, viszont kérdőre vonod az írót, h miért azt ír amit.

vicces, h mennyire nem zavarja a "demokratikus" ellenzék idiótáit a más vélemény

Baloldali érték 2014.02.03. 12:18:19

A "democrat" "blog" tényleg a blogkanális legalja, a baloldali szólásszabadság és vitakultúra csúcsa ahogy a bolsilibsik még a kommentelést is letiltották.

Január Herceg (2014) 2014.02.03. 12:18:32

Nagy itt a zűrzavar és a békétlenkedés, uraim. Mit szólnának egy kellemes, pihentető Békemenethez?

Baloldali érték 2014.02.03. 12:19:01

"ez a jobboldaliak számára legsokkolóbb fotó, amely valaha készült"

Azért egy vigyorgó lendvai ildokóval lehetett volna fokozni.

Egy Srác 2014.02.03. 12:20:23

@Lovag Mihály: Hol vontam kérdőre kit? Én csak idéztem a jobb felső sarkot. :)

Egyébkén megalolozz csak, fogsz te még utcakövet szedni a Parlament előtt, mint anno. (Körmöd? Visszanőtt már? A pöcsödre is?)

Tempus-Anh 2014.02.03. 12:22:36

A választás nem az Összefosásról fog szólni, arra mérget vehettek.
Párszázezer szavazat az új magyar állampolgároktól is érkezni fog, nota bene.
Az pedig nem kétséges, kit fog erősíteni.

Lovag Mihály 2014.02.03. 12:25:29

@Egy Srác: ez most valami burkolt zsidózás?

Tempus-Anh 2014.02.03. 12:30:25

Primitív, életképtelen pártocskák szokták előkapni az ingujjból a cinkelt lapjaikat így, választásközelben. Körös körül a magyar kártyát húzgálják RO, SK, SRB- szerte, itt a baloldal a zsidókártyával próbálkozik be, hátha rákattan a nép és akkor ők szavahihetőbbek lesznek. Szánalmas prikolicsmetódus, a gyöngék köhögése az uszítás.

Egy Srác 2014.02.03. 12:35:55

@Lovag Mihály: Tenéked valami súlyos bajod lehet. Mindenféle kérdőrevonást meg zsidózást vizionálsz itt nekem.
Fogadjunk, hogy a "kérdőrevonás"-ból is a Vona ragadja meg majd a képzeleted és jól lejobbikosozol.
Pihenjél, friss levegő, sok séta!

Lovag Mihály 2014.02.03. 12:38:26

@Egy Srác: eszembe sem volt Jobbik szimpatizánsnak gondolni. ebben az országban nem a J.-ok a rasszisták és az antiszemiták, hanem a "demokratikus" ellenzék.

Egy Srác 2014.02.03. 12:56:43

@Lovag Mihály: Ahogy a dolgok ma állnak, biztosan igazad van. Kifordult ez a világ nagyon magából. Akik régen komcsik voltak, nagytőkések lettek. A Fidesz meg milyen hejde kis komcsigyűjtemény lett mára.
Nem is tudom, talán mégis csak meg kellene kérni Bodrogit, hogy indítsa újra a Színes Csokornyakkendősök Pártját. Ettől még kenyér nem lesz az asztalon, viszont néhány, rezsicsökkentéstől nem kellően megszédült nyugdíjasnak mosolyt lehetne vele csalni a repedezett szájaszélére.

Jhonnyq 2014.02.03. 13:18:09

@no_successful2: Ne legyél hülye és ne veszítsd el a hited,hogy ez lehet jobb ország.
A Fidesz elveszi mindened ami nem az övék.
A balodal szintén sokat elvesz de közel sem annyit mint ezek a rohadékok.
Sajnos sok választás óta az a helyzet,hogy az emberek a kissebbik rosszra szavaznak és most sem lesz ez másképp.
A Fidesz menni fog mert mennie kell!

Jhonnyq 2014.02.03. 13:23:16

@Lovag Mihály: "ebben az országban nem a J.-ok a rasszisták és az antiszemiták, hanem a "demokratikus" ellenzék."

Hű barátom valami kurva nagy baj van a te fejedben.
Talán átkapcsolhatnál a M1-re mert most a Cseh2 megy nálad.
Esetleg költözz ebbe az országba ha nem itt élnél.
Addig míg emberek ekkora homályban élnek,ennyi hazugságot benyalnak mint te,ez bizony nem lesz jobb ország.
Szégyeld magad!

Jhonnyq 2014.02.03. 13:40:55

@Baloldali érték:
Ez itt a lényeg nem a fotó-
index.hu/gazdasag/2014/02/03/gyenge_forinttal_nem_lesz_itt_javulas/

Tudom tudom jobberek a GKI is egy szemét balos,cionista,meg a Gyurcsány Bajnai meg,A Hagyó meg a nokiás doboz meg a faszom intézmény.
Attól még a GKI hiteles és ott van az elemzésükben mi is " pörgeti " a gazdaságot.
Az autógyártás és se a Merci se az Audihoz köze sem volt Orbán vajdának.
Baromi szemetek ezek a rohadék szocik,hogy rohadnának mind de ha ezeket a cégeket nem hozták volna ide,akkor már rég összecsuklott volna az ország gazdasága.Szerencsére itt vannak.
Mégis mi olyat tett Orbán amiért majd hálásak lehetünk 10 év múlva?

laci_52 2014.02.03. 13:45:54

@Jhonnyq: "Sajnos sok választás óta az a helyzet,hogy az emberek a kisebbik rosszra szavaznak és most sem lesz ez másképp.
A Fidesz menni fog mert mennie kell!"

Itt valami nem stimmel: a kisebbik rossz a Fidesz, ezért a többség rá fog szavazni, ezért nem fog menni. Talán majd '18-ban.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.02.03. 13:50:32

@no_successful2: A medián mindig megbízható felméréseket adott ki. 2002-ben is ők voltak az egyetlenek akik közel egyenlő állást mértek Kutatásaik, mintavételeik teljesen reprezentatívak. Ez ebben a szakmában alapvető fontosságú.
Az vidéki ipari körzetekben pedig nagyon sokat vesztettek a szocik, és ebből a Jobbik jött ki jól. Szerintem jelenlegi bázisuk 30-40%-a korábbi szoci szimpatizáns.

Jhonnyq 2014.02.03. 13:57:22

@laci_52: Kell még neked is 4 év szopatás,hogy felébredj?

Parajpuding 2014.02.03. 14:20:49

Károly világa a felcsúti lókupec alsó béltraktusa.

a nemzet fogatlan provokátora 2014.02.03. 15:01:27

@Pop40: Viszont Csau alatt nem voltak választások..
Most komolyan kivel akarsz forradalmat kirobantani, amikor még egy rendes tömegrendezvényt se vagytok képesek összehozni.
Vagy ezt is buszos nyuggerhordákkal akarjátok megoldani?:)))
(Szupernagyi hadosztályok már készenlétben ugye?)

Gerilgfx 2014.02.03. 16:25:50

@otgorbebogre: köszönöm, az én helyzetértékelésemmel minden rendben van. az euból való kilépés nem elégséges feltétel, hogy jobbá tegyük a gazdaságot, de egy szűkséges feltétel, egy csomó más dolog mellett.

otgorbebogre 2014.02.03. 17:16:33

@Gerilgfx: ne haragudj, mindig erekelet masok nezopontja de soha nem ertem meg mikent is gondolhatja valaki hogy agy kis orszagnak aminek nincs nyersanyaga nem jo az ha kozos piacban van a legnagyobb expot es importoreivel. Egyszeruen megha mindent meg is tudnank magunknak termelni (de meg nyersanyagot is be kell hozni!!) akkor sincs akkora piacunk aminek megerne. Masreszrol persze ott a tamogatas amit kapunk (a GDP ot szazaleka). Na meg persze megint elvesztenenk az osszes magyar lakta teruletet amit vegre vissza csatoltak hozzank (megint nincs hatar, vizum, szabad a munkavallalas de valahogy egy csoport ember ezt nem veszi Magyarorszagon eszre)... Tehat semmilyen oldalrol nem ertem hogy mi a baj az EUval. MAx. hogyhumanusan kell csirket tartani. Szerinetm mar azert megeri hogy a magyarlakta teruletek ujra a mieink.

Pop40 2014.02.03. 18:36:15

@laci_52:

"a kisebbik rossz a Fidesz, ezért a többség rá fog szavazni, ezért nem fog menni."

Álmaidban, pajtás.
Ezen a baromságon még Simicska is röhögne, nemhogy egy bizonytalan.

@a nemzet fogatlan provokátora:

Az csak a hülye "jobberek" mániája, hogy attól lesznek erősek, hogy kirángatnak pár százezer focihuligánt meg ex-munkásőr vén faszt birkamenetelni.
Én részemről nem járok se tüntetni, de pártrendezvényekre, egyedül szavazni járok, ahol elhajtom a picsába a fideszes maffiát.

Buszos nyuggerhordák, pajtás?
Birkamenetet néztél már mostanában?
Mennyinek saccoltad az átlagéletkort?
Valahova 80 és a halál közé lőtted te is?:DDD

Megbuktatni meg nem én fogom, hanem majd ti. A sok féleszű birkamenetes, akinek baromi lassan, de egyszer majd leesik a tantusz, mennyire átbaszta őket a diktátor.

Ha tanultál volna történelmet, tudhatnád, hogy a diktátorokat az esetek 90%-ában a sajátjaik rendezik le.

Pop40 2014.02.03. 18:37:04

@Gerilgfx:

"az euból való kilépés nem elégséges feltétel, hogy jobbá tegyük a gazdaságot, de egy szűkséges feltétel, egy csomó más dolog mellett."

Kezeltesd magad, rád fér.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.03. 18:43:00

Tetszik ez a blog.

Gondolom Károly a parasztlány kisöccse.

toportyánzsóti 2014.02.04. 18:25:08

Narancsmaffia már 2 éve megbukott,ezt próbálja moszkovitya rezsiharca megfordítani,de már ez sem elég,ezért ment Moszkvába körömletépő KGB-snek eladni az ország jövőjének egyik zálogát legalább szotyiköpködő haverjai jövőbeli megélhetését kistafírozni.Látom neked sem ütött még szöget a fejedbe mekkora baromság ez a dolog,minél többet gondolkodol rajta?!Ha nyerésre állna minek ment oda,ha ma már kivülállónak is világos hogy a dolog nyugodtan ráért volna nem 3 hónapot,10-15 évet is akár.

toportyánzsóti 2014.02.04. 18:29:39

@Baloldali érték: Súlyos kisebbségi komplexusod kompenzálod ordenáréságal,gyűlölködéssel te szerencsétlen mutyipincsikutyu.Tanulj okosodj,még ökör is lehetsz.

toportyánzsóti 2014.02.04. 18:33:20

@Anselmo: Ma már az lmpcske eredeti gárdájáról kiderült,mindenki hülye csak az orbanizálódó schifferkének van áramszedője.Még donkihótét is kitúrta és majdnem leköpte?!

Gerilgfx 2014.02.04. 20:34:23

@otgorbebogre: én igazából tulképp nem vélem úgy, hogy az euval való szabadkereskedelmi zónát fel kellene számolni. de ezen felül a szerződéseket megszűntetném velük.

Gerilgfx 2014.02.04. 20:35:06

@Pop40: rád egy 60 tonnás kőtömb fér

kovi1970 (törölt) 2014.02.05. 13:25:48

Nincs kedved írni, amikor ilyen magas a labda?

Flynn Rider 2014.02.08. 00:04:19

@A megvalósult amerikai ólom..: Legyünk pontosak, a Medián január végi felmérése szerint a Fidesz továbbra is 52%-ot kapna, az Összefogás viszont csak 30%-ot, azaz 2%-al kevesebbet, mint egy hónappal korábban, még külön-külön. A Jobbik változatlanul 14%-on áll. Mindez még a Simon-ügy előtt.

wowerman 2014.02.18. 23:01:01

@Tempus-Anh: ahogy a fidesz előkapta a Simon-ügyet? tudhattam volna hogy fideszes vagy, azok ilyen nagyképűek. gondolom a magadfajtáknak jó így ez az ország, majd itt marad az a kétmillió fideszes, a maradék nyolc meg elhúz normális országokba.
süti beállítások módosítása