Konzervatív, kemény és szabadszájú írások

Károly szerint a világ

Károly szerint a világ

Az mszp nekifutásból rúgta hátba saját magát

Mesterházyék vérlázító nyilatkozatai is jelzik, hogy a szoci vezérkarnak is vaj van a fején a simon-ügyben

2014. február 06. - A világ szerintem

Mesterházyék vérlázító nyilatkozatai is jelzik, hogy a szoci vezérkarnak is vaj van a füle mögött a fején a simon-ügyben. Mondhatni, hogy ezek a szocik helyből olyan hülyék, mint mások nekifutásból se… Leginkább ez jut az ember eszébe, olvasva az ezerszázalékosan korrupciógyanús simon gábor ügy részleteit. A legszebb ugyanis az az egészben, hogy maga simon gábor biztosan, de nagy valószínűséggel az mszp is jó ideje tudott az időzített bombáról. És semmit sem tettek! Semmit, hogy legalább mérsékeljék a bomba pusztítását. Nem hogy nem hatástalanították, még csak hátrább se léptek. És ezek akarnak kormányra kerülni. Még lopni is csak idiótán tudnak, nemhogy kormányozni!

mesterházy02.jpg

Nézzük a vicces elemeket. A pénz 2008 januárja óta parkol a külföldi bankszámlán. Simon pedig mit mond erről: „Jóhiszeműen hibáztam, amikor a vagyonnyilatkozatomat nem kellő alapossággal töltöttem ki" - áll a közleményében. Édes Jó Istenem! Hát senki nem volt az mszp kampánygurui között, aki rászólt volna, hogy: „gabi, ezt a sort hagyd már ki, mert ki az a barom, aki elhiszi, hogy hat vagyonnyilatkozat kitöltésekor egyszer se jutott eszedbe, hogy van kétszázhúsz milliód!”

Igen! simon gábor már 2008 januárjában is töltött ki vagyonnyilatkozatot, amikor „jóhiszeműen tévedett”, azaz „elfelejtette” beleírni a vagyonnyilatkozatába a 220 millát. Aztán 2009 januárjában, 2010 januárjában, 2011 januárjában, 2012 januárjában, 2013 januárjában és 2014 januárjában is jóhiszeműen tévedett. Ha ez igaz lenne az is gyönyörű bizonyítványt állít ki arról a pártról, amelynek ez a „jóhiszemű” alak az egyik vezetője volt, egészen a mai lemondásáig.

De persze ez csak költői kérdés, hiszen egészen biztosan nincs olyan épelméjű ember ebben az országban, aki bármiféle jóhiszeműséget elhinne simon gábornak és az mszp-nek ebben az ügyben. Elnézvén, hogy a sajtó évről évre milyen előszeretettel csámcsog a vagyonnyilatkozatokon, elképzelhetetlen, hogy ne röpültek volna rá arra, hogy honnan lett egyik évről és másikra 220 millióval több pénze egy képviselőnek. Hát ízekre szedték volna, és ahogy most sem, már akkor sem tudott volna válaszolni arra a kérdésre, hogy „oszt honnan van a lé, gábor?” Ezért nem írta be sem akkor, sem azóta sohasem. Ennyit ugye a jóhiszeműségről… Mondjuk fizetek egy kávét annak, aki le tudja fordítani magyarra azt, hogy mit jelenthet ez ügyben a „jóhiszemű hiba”.

A másik, még nagyobb öngól pedig az, hogy az ügymenet szerint simon gábor már tavaly év végén tudott arról, hogy a magyar hatóságoknak kiadták a bankszámla adatait. Arról ugyanis értesítik a bankszámla tulajdonosát. Most hagyjuk azt a werberi verziót, hogy olyan szerényen élt simon gábor, hogy annyira elfelejtkezett arról a hatalmas összegről, hogy még az osztrák bank értesítő levelét olvasva se emlékezett rá… El se hitte, hogy neki ennyi pénze lenne…

Nyilván nem így történt. De hogy onnantól fogva mi vezette, az teljes rejtély. Mit gondolt? Hogy nem fog kiderülni? Bízott benne, hogy csak a választás után derül ki és akkor még egy ideig megmarad a védettsége? Vagy mit hitt, miben hitt? Totális ostobaság. Ha pedig ezt még azzal is tetézte, hogy nem szólt róla a pártvezetői társainak, akkor még totálisan gerinctelen a sajátjaival szemben is, nem csak a választókkal szemben.

Decemberben ugyanis még sokkal kisebb politikai kárt okozott volna, ha csendben lemond és hátralép. Akkor is kiderült volna az ügy, de nem okoz ilyen iszonyatos károkat. Nem magának, hanem a böszmegfogás nevű gittegyletnek. Hányszor fogják még ezek alapján - teljesen jogosan - rájuk olvasni fletó zsaroló mondatait, az mszp-be vándorló törvénytelen pénzekről? Minden nap. És ezek után minden épeszű választó meg van róla győződve, hogy az mszp-t tényleg törvénytelenül pénzelik innen-onnan. Lehet, hogy más pártokat is, de konkrétan most a szocik buktak le.

A leggázosabb verzió persze az, hogy simon gábor szólt a többieknek, hogy gáz van, de közösen nem csináltak semmit az üggyel. Biztos nem értek rá vele foglalkozni a nagy osztozkodások közepette. Hogy takargatnivalójuk van az ügyben és tartanak simon gábortól, azt az mutatja leginkább, hogy sehol egy dühös szó, sehol egy kifakadás, sehol egy jól elhelyezett szanyi böfögés arról, hogy simon hátbaszúrta a pártot és a választási esélyeket. Mindenki nagyon udvariasan csak annyit mond, hogy rendeződött az ügy a kilépéssel és hogy hisznek simon gábornak és bíznak abban, hogy tisztázni tudja magát. Nohát, ez alapján úgy tűnik, igencsak be vannak tojva attól, hogy kiderül az igazság a pénz eredetéről és arról, hogy mire akarta használni az mszp.

Arany színű audival Szentendrére hazaszáguldozó Szanyi böffentése pedig így hangzik: „mivel már nem párttag {simon gábor}, az mszp-nek ehhez nincs köze.” Nos ez már nem más, mint az ország nyilvános szembeköpése.

Felmerül persze még egy kérdés, hogy miért most robbant ki az ügy? A kormánypárt érdeke az lett volna, hogy a jelöltállítás lezárulta után robbanjon a bomba, amikor a XVIII. kerületben már nem tudnak más jelöltet állítani a szocik. Egy biztosan baloldalinak számító körzetben ellenfél nélkül maradt volna a Fidesz. Ráadásul a kampány hajrájában óriási tematizálási lehetőséget adott volna a kormánypártok számára az ügy. Ám alig lett leadva az idei vagyonnyilatkozat, a Magyar Nemzet már robbantott is vele. Ennek két oka lehet. Vagy tartottak attól, hogy simon magától hátralép, vagy hátraléptetik és akkor sokkal kisebbet szól az ügy. Vagy, ami valószínűbb, a Fidesz arra törekedett, hogy a Paks helyett simon gábor kétszázhúsz milliója tematizálja a közbeszédet és a médiát. Nos, ez a számítás fényesen bevált, jó érzékkel simon nyilvános elkotródásának napjára előrehozták a paksi szavazást, amely így nagyon mellékes a szoci botrányhoz képest. És persze az ügy – pláne ha igaz az az infó, hogy robbanhatnak még ilyen öngyilkos ügyek – akkor hosszútávon még több nyereséget hoz a Fidesznek, mint hozna a kampány hajrájában. 

A bejegyzés trackback címe:

https://karolyvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr485802137

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Putyint akarja átverni az LMP balhékirálynője? 2014.02.07. 11:23:04

. "Sto Paks" díszeleg Szél Bernadett pólóján, vagyis, kérünk még 100 Paksot. A felirat ezt jelenti kb. az összes szláv nyelven. A második sorban a "Paks Top" üzenet olvasható, amit konyhai angolsággal akár "Paks a csúcs" üzenetként is fordíthatunk. P...

Trackback: Mutatjuk, miben menjen szavazni a rejtőzködő, félős baloldali 2014.02.07. 11:09:00

. Így kerüld a feltűnést, ha félsz, hogy a Fidesz pribékjei kiszúrják a szavazókör felé tartva a politikai preferenciádat! „Ha félnek, megteszik-e akár azt, hogy felvesznek egy narancssárga pólót, kitűznek egy I love Fidesz jelvényt, tesznek egy nara...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ska (törölt) 2014.02.07. 08:56:22

Ez bizony vezéráldozat! Egy lövéssel kilőtték Simont, de persze ne legyenek kétségeink, folytatódni fog a vadászat.

kovi1970 (törölt) 2014.02.07. 09:06:23

@Ska: Gyurcsány egyszer már megpróbálta szétverni az MSZP-t, ami majdnem sikerült is neki.
Másodszorra már nem fogja elhibázni. Köztudott, hogy Gyurcsány és Simon kölcsönösen rühellték egymást.
Azzal, hogy most Gyurcsányt visszavették a buliba, egyenként fogja levadászni az egykori ellenségeit.

2014.02.07. 09:09:59

Valami nem stimmel ebben a sztoriban!
Ha minden rendben van Simon pénzével, akkor miért kellett ilyen viharos gyorsasággal kibaszni a pártból?

Zajos Tücsök 2014.02.07. 09:50:59

@Halmai: Ha minden rendben van Simon pénzével, akkor miért várt napokig a magyarázattal?
Miért kellett közben a pártelnökkel egyeztetni?
Miért nyitott külföldi bankszámlát, miközben az MSZP volt akkor hatalmon?
Hogyan lehet jóhiszeműen megfeledkezni egy ekkora összegről?
Csupa kínzó kérdés.

2014.02.07. 09:53:40

@Béla: Ja és az is szép, hogy milyen szépen működött az ártatlanság vélelme az MSZP-ben. Még meg sem hallgatták Simont, amikor már döntöttek a kirúgásáról.
Valami baromira nem stimmel ezekben a magyarázatokban!

romkocsmában merengő állástalan diplomás (törölt) 2014.02.07. 10:00:48

@kovi1970: Feri már az ősszel megmondta, hogy „jobb nem tudni” honnan származnak az MSZP kampánypénzei.
Ő már csak tudja!

De kérem, én ott sem voltam! (törölt) 2014.02.07. 10:35:05

„Jóhiszeműen hibáztam, amikor a vagyonnyilatkozatomat nem kellő alapossággal töltöttem ki"
Mi az, hogy jóhiszeműen? Hogy a faszba lehet megfeledkezni negyed milliárdról?
Elképesztően pofátlan magyarázat!
Mit gondol, ki vesz be ekkora kamu dumát?

Kámasuka 2014.02.07. 10:45:02

Milyenek a rosszhiszemü emeszpések?

Kámasuka 2014.02.07. 10:46:49

@Béla: 'Ha minden rendben van Simon pénzével, akkor miért várt napokig a magyarázattal?'

Pláne ezzel. Nyíhahhahah

Pedig naivan azt hittem a fidesznek nem lesz megint 2/3-a ami nekem fideszesnek is rossz. De sajnos lesz.

Bölcsészmérnök (törölt) 2014.02.07. 10:49:44

Simon Gábor állítólag az az ember, akit párttársai annyira szürkének tartanak, hogy még csak elképzelni se tudták volna róla, hogy százmilliói vannak.

De akkor mi lehet azokkal, akikről viszont ezt el tudják képzelni?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.07. 10:52:39

Szerintem az oroszellenes és atomellenes hisztéria nagyobb öngól.

Simon ügyét gyorsan lezárta az MSZP.

Unbiased 2014.02.07. 10:54:35

A cikk mondanivalójával egyetértek. De ha a szerző azt hiszi, hogy a név kis kezdőbetűvel írásával erősíti a kijelentéseit, akkor téved.

Hipok Rita · http://tinyurl.hu/a16D/ 2014.02.07. 10:56:27

Köszönjük meg Simon Gábornak ezt a gyönyörű öntökönszúrást!
Az MSZP már megint hatalmas segítséget nyújt Orbán Viktornak a kétharmadhoz.

nnnnnnnn 2014.02.07. 10:56:53

@De kérem, én ott sem voltam!: ? "Hogy a faszba lehet megfeledkezni negyed milliárdról?
Elképesztően pofátlan magyarázat!
Mit gondol, ki vesz be ekkora kamu dumát? "

mer mért? te nem szoktad néha elfelejteni bezárni a bejárati ajtót vagy felkapcsolva hagyni a villanyt? bárkivel megeshet ilyen, hogy nem jut eszébe hogy van 200 millája. nem értem a felháborodást meg ennek a szegény embernek a meghurcolását.

Kámasuka 2014.02.07. 10:57:19

@maxval a gondolkodó birca: Hát ezzel nincs vége. A cifrázás majd most jön.

Addig megússzák nyilatkozat élkül amíg az ügyészség nem produkál vmit, de túlóráznak rajta az tuti.

nnnnnnnn 2014.02.07. 10:58:09

@maxval a gondolkodó birca: a régi avatarod menőbb volt sokkal.

Count Adyn 2014.02.07. 10:59:01

Jóhiszemű hiba = Nem hittem volna hogy kiderül :D

MACISAJT 2014.02.07. 11:08:52

Talán mégis inkább ilyen lényegtelen kérdésekkel kéne foglalkozni mint:

-honnan került simon ausztriai számlájára több százezer euró illetve dollár.
-mi volt a számla mozgása 2008(nyitás) és 014(lebukás)között?
-vállalja-e simon cúslág szerepét
( mert itt is 5-8 év néz ki)?
-ha előzetesbe vágják és megtapogatja a maga tégláját a Gyorskocsi utcában,elkezd-e pártjára illetve párttársaira terhelő vallomásokat tenni, vádalku keretében?

Ennyi ölég is. Kezdetnek.

Mert ránézésre az 5-től 8 évig tartó tétel, egy 50-60 milliós adócsalás és némi közokirat hamisítás tarifája.
És ebben nincs még semmi "extra".
Pusztán annyi hogy ekkora büntetési tételnél szinte automatice előzetesbe vágnak, "szökés, elrejtőzés veszélye" miatt...

És akkor megjelenhet máris a jóságos ügyész úr , mondván hogy drága simon úr, nekünk nem maga kell, maga már úgyis kinyírta saját magát, de gondoljon az (új) családjára és egy éves gyerekére, hát úgy akar járni mint nemrég cúslág kollegája?
Daloljon nekünk, aztán megállapodunk.

Ezek a fejlemények aggaszthatják IGAZÁN a szanyikat és házmesterieket.

2014.02.07. 11:12:19

Csapkodtam a térdemet, és sikítottam a röhögéstől, amikor meghallottam hogy csupán bohókás jóhiszemű feledékenység az oka, hogy a bagatel kétszáz milla lemaradt a nyilatkozatról. Ez az mszp. Nemcsak hazudnak folyamatosan, de hülyének is nézik az embert. Mondjuk joggal, mert így is a fél ország fog megint ezekre szavazni. A nagy megújúlt korszakváltó összefogásra... ehh.

De kérem, én ott sem voltam! (törölt) 2014.02.07. 11:13:09

@MACISAJT: Azzal, hogy lemond a mandátumáról, megszűnik a mentelmi joga is, tehát hamarosan várhatja a rendőröket otthon.
A HírTV persze véletlenül éppen ott lesz, amikor a rendőrök bilincsbe verik.

bekerült 2014.02.07. 11:13:45

@Béla:
A gond ott volt, hogy a pénz származása ebben az esetben, mellékes szál !
Mivel nem szerepel az adóbevallásban, így ezért kellett lemondania Simonnak !

Ezzel ugyanis elkövette azt a vétséget, ami miatt le KELL mondani !

A blogíró is azt mondja, hogy a politikus társai nem tudtak a pénzről és ebből következik, hogy nem is tehettek ellene semmit.
Simon Gábor tisztessége kérdőjelezhető meg, mivel már 2008 óta gyakorolja az ilyen adóbevallásokat.
Tudnia kellett volna, hogy ezzel kárt okoz a pártjának, ha kiderül.
Mentségére szolgál, hogy eddig ezzel nem foglalkoztak és nyugodtan gyakorolhatta ezt tovább, legalábbis így gondolta.
Mondjuk ezt ősz óta már nem tehette volna és olajra kellett volna neki lépni.
Nem tette és így jogos az MSZP részéről a fenéken rúgás !

Ha arra gondolunk, hogy szinte minden képviselői adóbevalláson csak röhögni lehet, akkor nem is olyan nagy tévedésben lehetett Simon !
Egyszerűen a képviselők nem vették ezt eddig komolyan.
Nem csodálkoznék, ha egyre több hasonló dolog derülne ki.

Persze a megfelelő pillanatban.

ben2 2014.02.07. 11:16:19

A "jóhiszemű hiba" kb. olyan jellegzetes szoci szófordulat, mint amikor anno a közokirat hamisítást "apró jogi pontatlanságnak" nevezték.

2014.02.07. 11:16:27

@MACISAJT: "Ezek a fejlemények aggaszthatják IGAZÁN a szanyikat és házmesterieket. "

Ugyan... holló a hollónak nem vájja ki a szemét, ezt már megtanulhattuk 24 év alatt. Kis csörte van most az ügy körül, majd szépen elül a vihar, kap 2 év felfüggesztettet, amiből letölt 2 hónapot előzetesben, otthon. Pipa, elszámoltatva! Aztán megy tovább minden a maga szokásos medrében.

nnnnnnnn 2014.02.07. 11:17:09

@Jankove: mit írtál, nem tudom jól olvastam e, "börtönt"?

Jenyei 2014.02.07. 11:20:30

Lebukott az elvtárs, kib..ták, FIDESZ kihasználja, megy minden a maga útján, ahogy kell. Engem az döbbent meg most először igazán, hogy mekkora pénzek landoltak itt az elmúlt évtizedekben magánszámlán? Iszonyat.

Négyes_ 2014.02.07. 11:20:59

Nagy az öröm a Fidesz táborban, amiért a sok kormányzati balfogás után végre „sikerült fogást találniuk” a szocikon. Orbánék most szívből remélik, hogy a holokauszt emlékév kapcsán beégett Fideszes emlékmű-kudarcot és az országot eladósító Orbán-Putyin atommutyit egyaránt feledtetni tudja majd a szocialista Simon Gábor lebuktatása. Persze kár tagadni, hogy valóban lebukott a szoci alelnök. Kedden kiderült a stiklije, majd csütörtökre meg is fosztották minden tisztségétől, később leváltották, kizárták és eltávolították a pártjából is. Slussz. Példás gyorsasággal szabadultak meg tőle. Elvégre kampányidőszak van és 60 nappal a választások előtt egy ilyen ügy kábé annyira hiányozhatott Mesterházyéknak, mint a lepratelepre a sárgaláz. Az egész cirkuszt végignézve azért felmerül az emberben, hogy ezután minden lebukott, milliárdokat felhalmozó, mutyizó Fidesz potentátot is ilyen példás gyorsasággal fognak majd leváltani és eltávolítani? Aligha. Nem lenne életszerű a Fideszt ismerve. Már csak azért sem, mert ebben az esetben máris távozhatna a fél Fidesz galeri, kezdve magával Orbánnal. Érdekesen tud működni a Fideszes kettős-mérce: ha az ellenfél csinál valamit, akkor napokig tartó hőbörgés, meg hazaárulózás az eredménye, ha viszont sorra buknak le a Mészáros Lőrincek és Lazáry Viktorok, akkor halotti csöndbe burkolódzik a jobboldal. Tovább: democrat.blog.hu/2014/02/07/jol_jott_ez_a_simon_ugy_kovereknek

nnnnnnnn 2014.02.07. 11:23:07

@Jenyei: szerinted hova ment a sok felvett hitel meg az államadósság megduplázása? mert hogy jobban nem az átlagember élt belőle az tuti :)

csakmeraze 2014.02.07. 11:23:25

Ha sáros, kukába vele. Ha fideszes lesz ilyen, akkor azt is. A poszt toló meg helyesírásból "helyből olyan hülye, mint mások nekifutásból sem".

2014.02.07. 11:24:07

@kovi1970: "Azzal, hogy most Gyurcsányt visszavették a buliba, egyenként fogja levadászni az egykori ellenségeit. "

Szerintem Gyurcsány mindig is benne volt a buliban. Jófajta színházasdit láttunk, az elmúlt években, én már vagy három éve komoly bőrönd pénzben mertem volna fogadni, hogy lesz itt még komoly baloldali "összefogás" ferivel az élen.

vakapad 2014.02.07. 11:24:09

Hát, Károly úr, nagyon aranyos az érvelés. Fel tetszik tételezni, hogy Mesterházyék tudtak róla, aztán ebből a feltételezésből kristálytisztán és logikai vaskövetkezetességgel le tetszik vezetni, hogy hülyék.

Nem okozott nehézséget annak eldöntése, hogy melyik tábor mondhatja kegyedet a magáénak.

nnnnnnnn 2014.02.07. 11:24:34

@Existimator: democrat fosblogot aki fosik a kommentelőktől, senki nem olvassa.

De kérem, én ott sem voltam! (törölt) 2014.02.07. 11:25:16

@Jankove: Zuschlag 6 évet kapott, pedig ő a 72 milliós kár nagy részét megtérítette. Itt 50 milliós adócsalásról és közokirat hamisításról van szó.

MACISAJT 2014.02.07. 11:27:42

@De kérem, én ott sem voltam!: ("Azzal, hogy lemond a mandátumáról, megszűnik a mentelmi joga is, tehát hamarosan várhatja a rendőröket otthon.
A HírTV persze véletlenül éppen ott lesz, amikor a rendőrök bilincsbe verik.")

Tedd a szívedet a kezedre: ha egy Fidesz alelnök bukott volna így le, nem állt volna sorban a ballib média színe java, tunkolni?

Ez kérem,egy ilyen műfaj:"ne kérj és ne adj kegyelmet".

giriz 2014.02.07. 11:28:47

Az a valószínűsíthető igazság hogy a 386 képviselőből jó ha 2-3 tucat maradt becsületes. A többi minden bizonnyal egy rohadék korrupt disznó.
Azt nem érte hogy ezt miért tűri még a nép?
Egy tisztességes forradalom örökre elsöpörné ezt a sleppet.

MACISAJT 2014.02.07. 11:30:38

@Jankove: ("Kis csörte van most az ügy körül, majd szépen elül a vihar, kap 2 év felfüggesztettet, amiből letölt 2 hónapot előzetesben, otthon." )

No,ha ez így van(lesz), akkor biztosan tudhatod majd hogy terhelő vallomást tett , másokra.

Vagy mert nem akart cúslág sorsára jutni, vagy mert amikor a kaptárban megtapogatta a maga tégláját a falba, egyből jobb belátásra tért.

DFK 2014.02.07. 11:31:29

Nehéz elhinni: ezek tényleg ennyire hülyék; ezek tényleg ennyire hülyének néznek minket. A "magyarázaton" még a 10 éves fiam is röhögött.

giriz 2014.02.07. 11:33:20

@Existimator: A kérdés csak az hogy tudjuk hogy logikailag hogyan működik tematizál ez a rendszer. Mi lesz ennek a folyamatnak a vége? Ha értjük és tudjuk hogy mindez csak egy válaszcsapás erre és erre az eseményre akkor kit akarnak még megvezetni vele?
Ideje lenne leváltani és feloszlatni ezt a két mamut pártot.

DFK 2014.02.07. 11:37:50

@vakapad: Nem kell fideszesnek lenni ahhoz, hpogy az események felfedjék a valót. Az együtt elkövetett sunnyugás, 2 napi hallgatás, majd a vicces magyarázat elfogadása utáni pártból kivágás jól mutatja: Meseházyék tudtak a lóvéról, az az mszp pénze, de most beáldozni kénytelenek.

2014.02.07. 11:38:12

@giriz: "Azt nem érte hogy ezt miért tűri még a nép? Egy tisztességes forradalom örökre elsöpörné ezt a sleppet."

Azért mert az ország tele van erkölcsileg lealjasodott hülyével, akinek az egyetlen input a tévé, és kedvenc elfogulatlan hírműsorok, ahol gátlástalanul manipulálják az amúgy is szerény szürkeállománnyal rendelkező magyar tudatot. Elég végigolvasni a kommentelőket, van aki egyenesen megvédi, csak azért, mert abból a pártból való, aki mellett pálcát tör. Azért nem lesz itt forradalom, mert a dühödt acsarkodó proletár inkább az ellentáborra menne a parlament helyett. Oszd meg és uralkodj. Legjobban bevált tömegoszlató, és népharag tompító fegyver ever.

2014.02.07. 11:40:56

@MACISAJT: Nekem elég beszédes az elmúlt 2 évtizedben lesittelt politikusok száma. Ha jól megnézzük cuslágon kívül ki ült még rendes igazi cigányokkal telezsúfolt sitten, akkor azt látjuk hogy nincs itt reális félnivalója egyetlen jóhiszeműen megtévedt politikusnak sem.

GyulaTamas 2014.02.07. 11:41:32

@Existimator:
Megfosztották tisztségétől? Leváltották?

Semmi ilyen nem történt!
Megvárták, míg lemond, és kilép.

Egyébként nyilván azért bánnak vele ilyen kesztyűs kézzel, hogy ne mesélje el, honnan van a pénz és valójában kié?

Te ezt nem látod, csak a Zorbánt mindenhol?

Szelid sunmalac 2014.02.07. 11:42:11

Tortent mar feljelentes? Nem erdekel, hogy parton belul miket nyilatkoznak, meg hogy miket beszelgetnek. Feljelentettek-e mar?

romkocsmában merengő állástalan diplomás (törölt) 2014.02.07. 11:44:08

@DFK: Tegyük fel, az MSZP dugipénze volt a számlán.
Hajlandó lesz ezért Simon évekre börtönbe menni?

GyulaTamas 2014.02.07. 11:44:52

@De kérem, én ott sem voltam!:

Nem Zusi térítette meg a kárt, hanem ismeretlen. Ezért a bíró nem is vette figyelembe enyhítő körülményként.

Tisztelet érte.

Másodfokon, Szegeden aztán figyelembe vették a nyilván nem tiszta pénzből kifizetett kártérítést.

laci_52 2014.02.07. 11:45:51

"A kormánypárt érdeke az lett volna, hogy a jelöltállítás lezárulta után robbanjon a bomba, amikor a XVIII. kerületben már nem tudnak más jelöltet állítani a szocik"

Ez nem lényeges, a Simon-ügy miatt a XVIII. kerületet már mindenképp bukja az ellenzék.

Sokkal fontosabb volt elterelni a figyelmet a Paksi Atomerőmű bővítéséről és az ellene indult tiltakozásokról.

Szelid sunmalac 2014.02.07. 11:46:15

@romkocsmában merengő állástalan diplomás: Dugipenz? Rongyos 200 millaval? Egy MSZP nagysagu partnal? Te el vagy tevedve! Ez szerintem valoban maganlopas volt. Nagyjabol fejenkent loptak ennyit. A fideszesek meg kb meg ennek a tizszereset.

Blogger Géza 2014.02.07. 11:46:16

A jóhiszemű hiba az, hogy ő jóhiszeműen úgy vélte Ausztriáról, meg az osztrák bankrendszerről, hogy csak nem köpik már be... S ez biza hiba volt. :)

Kivlov 2014.02.07. 11:51:51

emeszpé... :D :D :D

nnnnnnnn 2014.02.07. 11:54:28

@Szelid sunmalac: " Feljelentettek-e mar? "

persze, személyesen mesterházy jelentette fel szerintem :DD

DFK 2014.02.07. 11:55:22

@Szelid sunmalac: De ez lehetetett az MSZP dugipénze. na nem az egész, hanem egy része. Szét van az osztva, nehogy egyben bukják az egészet. Most is azért hagyják a hallgatásért futni Simont a pénzzel, mert az csak egy töredéke.

Kámasuka 2014.02.07. 12:01:00

@Szelid sunmalac: Simon után egy ideje nyomoz az ügyészség, nem most óta.

dr kíváncsivagyok 2014.02.07. 12:01:10

Igen...ismét lopott egy szoci politikus...
meglepodott valaki ?
A Fideszes politikusok mennyit loptak az emúttnégyév alatt ????
Jaaa,...hogy azt majd a kormányváltás után fogják megvizsgálni..?

Fideszes "családok" szarrá lopták magukat , ez senkit sem érdekel ???
Mészáros Lorinctol...Papcsák elvtársig ? Az Orvbán -család se kozmunkból ugyebár !
ezek nem verik ki a biztosítékot ?

Blogger Géza 2014.02.07. 12:02:48

@Existimator: Szerintem a közvélemény 99%át valójában marhára nem érdekli, hogy eggyel több vagy kevesebb emlékmű van Budapesten, ez csak megélhetési rettegők kedvenc témája.

Kivlov 2014.02.07. 12:05:11

@dr kíváncsivagyok:
azért mert az egyik lop, az nem menti fel a másikat.

apropó! milyen kormányváltás? :D

14,99% (törölt) 2014.02.07. 12:11:21

Köszönöm Simon Gábor! Igazán vidám pillanatokat tudtál szerezni ebben a néhány napban.

ephart 2014.02.07. 12:12:53

Simon mágus a maszek varázsLÓ

Bacchus (törölt) 2014.02.07. 12:14:32

Megpöckölték a dominó első elemét, és mekkora felfordulás lett belőle az MSZP-ben.
Mi lesz még itt a folyatásban?
Ha ennyire korán kezdték, akkor sok minden lehet még a Fidesz tarsolyában.
Persze az is lehet, hogy Feri munkálkodik a háttérben.
Sok törleszteni valója van az MSZP-vel szemben.
Kíváncsi vagyok, hogy ki lesz a következő?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.07. 12:16:37

És milyen furcsán leleplező volt Mesterházy az index videón, mikor megpróbál "kitörni" az újságírók közül, hogy ne kelljen nyilatkozni, majd ő van felháborodva, hogy nekimentek. :D

Medgar 2014.02.07. 12:26:25

@dr kíváncsivagyok: Szerinted az általad leírtak felmentik Simont?

Parajpuding 2014.02.07. 12:28:14

Károly nekifutás nélkül, nap, mint nap, nagy odaadással, élvezettel verbálisan leszopja a felcsúti pufajkás vezérét.
A többi fideszes homárral egyetemben.
Se agy, se gyomor, se gerinc. Csak a narancs köd. Hiába no, Magyarország megérdemli a posztkomcsi maffia diktatúrát. Enélkül ez a sok agyhalott narancsork nem találná a helyét a világban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.02.07. 12:31:13

@giriz: Az a helyzet, hogy a legkisebb forradalomban is nagyon sok autó gyullad ki, és nagyon sok ablakot törnek be. Akinek van valamije (és manapság azért leginkább ilyen emberek élnek a nagyfaluban), az már csak olyan, hogy nem szereti ezt elveszteni.
De ha jobban tetszik, vegyük elő Lenin et. műveit, mint forrást, elévgre lehet az öreget utálni, de amit ő, meg nagy tanítványa Sztálin et. nem tudtak a forradalomról, az beleférene egy rövidebb fajta Göbbels röpiratba. :-)
Szóval:
"A forradalmi helyzet akkor következik be, amikor az uralkodó osztályok már nem tudnak a régi módon kormányozni, az elnyomottak pedig már nem akarnak a régi módon élni. A forr. sikeréhez szubjektív tényezőként az elnyomott néptömegek tudati állapota, szervezettsége is hozzájárul." - Forrás: Kislexikon.hu

káeurópaibankoló 2014.02.07. 12:32:35

Ahogy az Index ma helyesbített, nem értesítik a számlatulajdonost, ha kiadják az adatait a hatóságoknak. Szép is lenne, ha a bankok segítőkészen szólnának az ügyfélnek, hogy figyuzzá má, nyomoznak ellened, kezdj csomagolni, mentsd ami menthető.
Azt viszont nem értem, hogy került ez nyilvánosságra titoksértés nélkül.
Simonunknak meg cavintont kellett volna szednie, mert 240 milláról azért nehéz megfeledkezni.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.07. 12:34:44

Ha az mszp nyeri a választást, akkor lehet jóhiszeműen tévedni az adóbevallásunkban is?
Mert akkor már van is egy plusz szavazatuk! :D

Kámasuka 2014.02.07. 12:36:45

@káeurópaibankoló: 'Simonunknak meg cavintont kellett volna szednie, mert 240 milláról azért nehéz megfeledkezni. '

Á dehogy. Látod ennyi még a másodvonalbeli meztelencsigáknak is összejön a hazaárulásból.

kulcsar2011 2014.02.07. 12:43:32

" Ugyanakkor korábban tévesen írtuk, hogy az osztrák törvények szerint a banknak értesítenie kellett volna egy ilyen megkeresésről a számla tulajdonosát."

index.hu

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.02.07. 12:48:35

@Existimator: ez az egyik ballib fosgenerátor blog ahol nem lehet hozzászólni..igaz?
köszi. olvasgassátok csak nyugodtan. én spec leszarom a humán platformtól a haháig az összest

giriz 2014.02.07. 12:57:39

@Csokis: Baszki, ezt a tudományos szocializmusban tanították. De azért nem okafogyott...
Az egyik filozófus tanárom kedvenc mondása volt hogy miről lehet felismerni egy forradalmat? Lángokban állnak a kirakatok... :) És majdnem telejesen igaza volt.

/nahayder 2014.02.07. 12:57:52

"Mesterházyék vérlázító nyilatkozatai is jelzik, hogy a szoci vezérkarnak is vaj van a füle mögött "
Helyesen: .....vaj van a fején..!
Az eredeti szólás: Akinek vaj van a fején az ne menjen a napra.
Számos médiafelületen hangzik el a rossz verzió, ami ezek szerint ragadós!
Persze néha van a fül mögött valami, azt általában reteknek hívjuk.

Szúnyog 2014.02.07. 12:58:51

@Existimator: ne linkelgess, a véleményektől rettegő democrat fost nem olvassa normális ember.

Zajos Tücsök 2014.02.07. 13:00:49

"Bizony tudni kellene, hogy honnan volt Simonnak ennyi pénze. Mert ez akkor sem az ő magánügye, ha tegnaptól semmilyen funkciót nem visel" - írta Gyurcsány Ferenc a Facebook-oldalán.

giriz 2014.02.07. 13:01:30

@Jankove: Ne aggódj tudom én a választ és kérdésem csak teoretikus volt. :) Amíg megmarad ez a két huligán tábor FIDESZ kontra MSZP addig ez a ló nem fog megdögleni.

Kámasuka 2014.02.07. 13:04:20

@Béla: Jó fej ez a Gyurcsányferi.

Mintha nem tudná hogy Simon ellen december óta nyomoz az ügyészség.

2014.02.07. 13:07:04

@Béla: Azért az milyen szép Gyurcsánytól, hogy még egyszer belerúg a földön fekvőbe.
Az ő szájából különösen furcsán hangzanak ezek a mondatok.

Anselmo 2014.02.07. 13:22:59

@Béla: az se lepne meg ha GyF küldte volna a fülest a Fidesznek. Mindketten Mesterházy bukásában érdekeltek.

Zajos Tücsök 2014.02.07. 13:31:29

@Anselmo: Így van! Gyurcsány a nagyarányú vereségben érdekelt, mert csak így van esélye a választások után az ellenzék élére állni.
Ő beszélt korábban arról, hogy „jobb ha nem tudjuk, honnan jöttek pénzek”.
Simán lehet, hogy ő dobta fel Simont.

Zajos Tücsök 2014.02.07. 13:34:21

Gyurcsány: „Közismert tény, hogy a választási kampányokban minden párt lényegesen többet költött, mint amennyit szabad lett volna, és mint amennyire legális forrásai lehetőséget adtak volna. Erre a közismert tényre utaltam hétfő este. Komolyan gondolom, hogy jobb, ha nem tudjuk, honnan volt az MSZP pénze.”
Erre a kijelentésére Puch László volt pénztárnok azt mondta, hogy Gyurcsány mindig is hülyeségeket beszélt, Szanyi Tibor pedig már Lipótot és Csillag börtönt kezdett emlegetni.

Gera 2014.02.07. 13:37:20

Én simán megmondom, hogy lehet ez jóhiszemű tévedés: nem az ő pénze, hanem a párté, így hát természetesen nem gondolt rá, hogy szerepeltetni kellene a vagyonbevallásában :)

kovi1970 (törölt) 2014.02.07. 14:16:14

Ne legyenek kétségei senkinek, Gyurcsány elkezdte szétverni az MSZP-t.
Ez az egyetlen esélye a politikai túlélésére.
Simon csak az első áldozat.

Anselmo 2014.02.07. 14:17:37

@kovi1970: én kezdem megkedvelni :)

like.a.boss 2014.02.07. 14:20:33

szimplán csak annyi, h hülyének nézik az embereket...

kovi1970 (törölt) 2014.02.07. 14:21:50

@Anselmo: Drukkolok neki, hogy sikerüljön!

like.a.boss 2014.02.07. 14:24:47

amúgy érdekes kérdés-e, hogy akkor milyen náluk a rosszhiszeű tévedés??????:-)

♔batyu♔ 2014.02.07. 14:40:36

Van egy rettentő gyanúm, hogy az MSZP-nek ilyen formában vége.

Szándékosan tönkreteszik, hogy a romokon felépülhessen egy új balliberális párt.

Persze a háttérben ugyanazokkal.

♔batyu♔ 2014.02.07. 14:43:28

@Existimator: Köszi, de ilyen kampányszarokat szerintem még a ballibsik sem olvasnak.

Első körben pld. vállalni kellene, hogy egy blog attól blog, hogy hozzászólnak.

Persze, senki sem ígérte, hogy a demokrácia nektek kellemes lesz.

exlex 2014.02.07. 15:08:06

Végülis jól járt ez a Simon nevű ürge. A pártpénzt mostantól sajátjaként kell kezelnie.

♔batyu♔ 2014.02.07. 15:11:00

@exlex: Azért az nagyon érdekes lenne, ha nem indulna ellene eljárás. Sőt kifejezetten kínos lenne.

sírjatok 2014.02.07. 15:15:27

@Existimator: Te mint Kritikusok író és Dekocrat reklámozó, áruld már el, miért nem lehet hozzászólni a blogjaitokban?

Ha meg a hozzászólást úgy általában rossznak tartod, akkor itt miért szólsz hozzá?

fehérfarkas 2014.02.07. 15:22:17

@dr kíváncsivagyok: "Igen...ismét lopott egy szoci politikus...
meglepodott valaki ?
A Fideszes politikusok mennyit loptak az emúttnégyév alatt ????
Jaaa,...hogy azt majd a kormányváltás után fogják megvizsgálni..?
Fideszes "családok" szarrá lopták magukat , ez senkit sem érdekel ???
Mészáros Lorinctol...Papcsák elvtársig ? Az Orvbán -család se kozmunkból ugyebár !
ezek nem verik ki a biztosítékot ?"

Ezek nem verik ki a biztosítékot, mert 2 féle ember van az országban:
1. aki megundorodott a Fidesztől (mindegy, hogy most ebben a 4 évben, vagy az 1. Orbán-kormány alatt)
2. aki nem undorodott meg a Fidesztől

A 2. kategóriába tartozó embert nem zavarja Orbánék lopása, a tarfikmutyi, földmutyi, szerencsejátékmutyi, Városliget-mutyi, stb, meg Gelencsér, Simicska, Nyerges, Vitézy family, Mészáros és társaik milliárdossá válása és milliárdos lopásai, ahogy az sem, ha ORbán egyedül a Parlament és a szakma nélkül dönt 3000 milliárd forintos kérdésben.
Viszont 240 millió forinttal való elszámolni nem tudás egy szoci képviselőnél máris világbotránynak számít a szemükben . Ahogyan Hagyót is 24 millió Forint miatt vitték a TV kamerák előtt bilincsben. Vagyis nagyon erősen kettős mérce van ebben az országban sokak fejében.

A véleményem szerint bármely párt korrupt politikusát büntessék meg. 2010-ben a szocik jó nagy zakót kaptak a választásokon. Ezzel a szemben a Fidesz annak a sokszorosát lopja el, és a magyar emberek meg mégis támogatják a Fideszt, sőt egyesen istenítik.
(pontosítok: a Fidesz már nem lopja el törvénytelenül korrupcióval a közpénzeket, hanem a 2/3-dal megszavazva törvényessé teszi az adópénzek saját zsebre tételét;
ezért írta azt a tavalyi jelentésében az Amnesty International, hogy Magyarországon már nem korrupció van, hanem State Capture állapot;
bár az agyhalott Fideszre szavazók azt sem tudják mit jelent ez a kifejezés)

Fulek 2014.02.07. 15:28:58

@fehérfarkas: na barátom, hol a bizonyíték? mert így tudod, még méretest is kaphatsz!

Na és akkor folytatódik a szocik fantasztikus menetelése:

mno.hu/celpont/csodadoktor-1209486

Tomiko 2014.02.07. 15:38:38

Ez egy igen alacsony színvonalú cikk. Honnan a feltételezés, hogy mindenki tudott róla? Honnan a feltételezés, hogy a bank értesítette? Pont az események bizonyítják, hogy erről a szaros ügyről a párt nem tudott. A vagyonnyilatkozatért pedig a nyilatkozó a felelős. Nem párt ügy. Ha kiderül, hogy hazudott, hamisított az már párt ügy, de csak addig a gyors pillanatig, amíg kizárják. A vak komondor sem fidesz ügy, csak addig volt az, amíg védték. Mert ők gusztustalan módon védték, szemben az MSZP-vel, aki kirakta az embert azonnal.

Zigi 2014.02.07. 15:57:28

Basszus beveszek má' egy szem Cavintont én is, hátha eszembe jut, hogy nekem is van valahol 200 millióm valami nyugati bankban.:)

Anselmo 2014.02.07. 15:57:30

@fehérfarkas: de a szocik azt állítják, hogy megújult a baloldal, és ők az igazi demokraták, mások meg nem demokraták. Meg hogy azért kell rájuk szavazni, mert a mostani rezsimet mindenképp le kell cserélni - őrájuk. Mikor meg kiderül egy szocialista disznóság, akkor meg jön a szöveg, hogy na de a Fidesz is ugyanolyan, mint ők. Most akkor ha ugyanolyanok, akkor miért kéne lecserélni a Fideszt a szocikra? Hol van itt a "demokratikus megújulás"?

Netuddki. 2014.02.07. 16:09:24

"Még lopni is csak idiótán tudnak, nemhogy kormányozni!"

Bezzeg a fidesz...

Balfasz! Muhaha!

Hefe 2014.02.07. 16:09:53

ne legyen senkinek illuzioja: ezt a gyereket valakik lebuktattak. Igencsak hosszu lenne a sor, ha az osszes lopos politikus ott allna.

Netuddki. 2014.02.07. 16:15:22

Mellesleg azért elnyomtam egy lesajnáló félmosolyt a fideszes nyalonc óriási műfelháborodásán. Hiába, az kiabál a legjobban akinek a háza ég.A balfasz fideszesek meg azt hiszik hirtelen el lesz felejtve minden tolvajlásuk ha túlreagálják a maszopos lopásokat. Qrvára tévedtek kispofáim. Mert ennyit is értek. Ugyi?
Tolvajok vagytok mind, mint minden megélhetési "politikus". Már azzal minden hónapban kimerítitek a BTK-t amikor elszámolás nélkül veszitek fel a költségtérítést...

lyken 2014.02.07. 16:40:16

Számoltassák el ezt is. Remélem ugyanakkor, hogy nem egyoldalú az elszámoltatási kedv: vastagbor.blog.hu/2014/02/07/simon_gabor_vs_offshore_gazbiznisz
Reméljük a jobboldalon is ismerik a különbséget 240millió meg 55.000 millió közt.

Meg a Meggyes féle dolgok. Vagy Zsiga Marcel.

Hegedűѕ Péter 2014.02.07. 16:40:19

  █▀▀ █▀▀ █▀▀█ █░█
  █░░ ▀▀█ █▄▄█ █▀▄
  ▀▀▀ ▀▀▀ ▀░░▀ ▀░▀

      █▀▀█ ▀▀█
      █▄▄█ ▄▀░
      ▀░░▀ ▀▀▀

░█▀▀█ ▀▀█▀▀ ▒█░░▒█ █ █ █
▒█▄▄█ ░▒█░░ ░▒█▒█░ ▀ ▀ ▀
▒█░▒█ ░▒█░░ ░░▀▄▀░ ▄ ▄ ▄

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2014.02.07. 17:01:47

Ekkora balekságot pont a választás előtt. Mondjuk lenne kétszázmillióm sztem nekem se jutna eszembe. :) Nekem nem az a szörnyű, h van ennyi pénze, legalább egy tökös ember látszik nem hal éhen, de miért nem írja be abba a nyilatkozatba???

giriz 2014.02.07. 17:07:54

@Tomiko: és ha kiderül hogy a kerületi MSZP nyakig benne van ebben a lopott pénzben akkor sem párt ügy? És ez szinte borítékolható!!!

dukeekud 2014.02.07. 17:09:36

"Hát senki nem volt az mszp kampánygurui között, aki rászólt volna, hogy: „gabi, ezt a sort hagyd már ki, mert ki az a barom, aki elhiszi, hogy hat vagyonnyilatkozat kitöltésekor egyszer se jutott eszedbe, hogy van kétszázhúsz milliód!”"

Szerintem ez nem olyan keptelenseg, a Neoton is megenekelte:

"Kétszázhúsz felett észre sem veszed, és elhagyod a valóságot,
Kétszázhúsz felett átértékeled magadban a világot."
www.youtube.com/watch?v=fpISETW8vGk

Igy azert mar ertheto, hogyan tortenhetett a dolog.

Makkasz 2014.02.07. 17:11:09

Lassuk be, szegyenteljes a vagyonnyilatkozatok kepmutatasa.

Miniszterelnokunknek egy havi fizetesnyi felretett penze van, magyarul egy balfasz.

Lezer jani baratunk, aki 10 eve hatalmas vagyonaval dicsekedett, 22 mFtja van :))))))

Ezt a felhulye Simon a magyar proletarok elvarasainak a 8 millio szavazo tobbsege azt szereti, ha valaki 40- eves koraban sem rendelkezik egy-ket esetleg 10 evnyi feizetesnek megfelelo megtakaritassal, befektetessel (aminek nem lete, legalabbis az osotbasag, tehetsegtelenseg szilard bizonyiteka vilag mas tajain.

Ezet trukkozik, Orbi, roganka es a tobbiek, mas neven levo vagyonokkal. Nagy szegyen ez uraim.

Nem csak a "tarsadalmi igenyeknek" valo megfeleles, hanem a borton es vagyonelkobzas veszelye miatt cselekszeneik igy "nagyjaink".

Egy most megszitta, de mind megszivhatna.

A legnagyobb luzer a magyarsag, aki ezt varja el "elso embereitol", hogy ne legyen penze vagyona.

Nem csoda, hogy a kommunista part hatalmon tud maradni 2014 utan is.

Gera 2014.02.07. 17:58:54

@Makkasz: A világért sem akarnálak megzavarni ebben a nagyívű elmélkedésben, de abszolúte nem az a probléma, ha egy politikusnak komoly vagyona van. A problémák ott kezdődnek,amikor Gipsz Jakab beírja a vagyonnyilatkozatba, hogy a tavalyi évhez képest lett egy kétszázmilliós megtakarítása, miközben a jövedelme ugyanebben az időszakban mondjuk nettó tízmillió volt és nem adott el semmit. Hát ezért kell trükközni vazze. Elhiheted, hogy ha ennek a Simonnak lett volna mondjuk egy legális nettó néhány százmilliós jövedelme az adott évben, akkor ezt szépen közölte volna és bemutatott volna erről egy-két dokumentet és kurvára nem mondott volna le semmiről, csak elnézést kért volna, hogy nem szerepeltette a vagyonnyilatkozatában. Sajna nyilván szó nem volt ilyesmiről. És ez a gáz, nem a nagy összegű megtakarítás, még csak nem is az eltitkolása.

♔batyu♔ 2014.02.07. 18:03:09

@laci_52: Miért fontos? A lakosság támogatja a Paksi bővítést.

Az a húsz aki ellene összegyűlt, pedig nem sok vizet zavar. Egyébként egyiküket meghívták a HírTV-be.
Elmondhatta mit szeretne.

Makkasz 2014.02.07. 18:10:28

@Gera: Hidd el nem csak egy baj van.

A vagyonnyilatkozatok eddig soha nem szolgaltak a vagyongyarapodas ellenorzeset, arra nem alkalmasak.

Eredetileg erre lett kitalalva, de arra a NAV altal vezenyelt vagyonosodasi vizsgalat alkalmas.

A vagyonnyilatkozat ma parasztvakitas, a parasztok elvarasa meg az, hogy tehetetlen szegeny balfasz vezesse a nepet, akire nem kell irigykedni.

Termeszetesen, a korrupciobol szarmazo hatalmas orbani, simicskai, rogani, puchi, gyurcsanyi vagyonok szegyenteljesek, bunozes eredmenyei.

De a vagyonnyilatkozatokban szereplo (orbi eseten 1.2 mFt megtakaritas) tetelek buzlenek a megfelelesi kenyszertol, a hazuig kepmutatastol.

Simon egy goreny. De ne haragudj, otven felett miert ne lehetne valakinek par 100.000 euroja felreteve? Valoszinuleg nem adozott utana, lehet illegalis forrasbol van, ez is igaz.

De a nagy szegyen a proletarszemlelet, ami 2014ben ismet a kommunista partot juttatja hatalomra, mint 2010ben.

kisbaratom, masutt egyedulallo nyugdij elott allotanarnak $150.000-500.000 keszpenzvagyonkaja van ingatlanan tul.

Na hogy ez Moon bunnek szamit, lehetetlen, ez a baj.

Balt 2014.02.07. 18:30:23

"Mondjuk fizetek egy kávét annak, aki le tudja
fordítani magyarra azt, hogy mit jelenthet ez
ügyben a „jóhiszemű hiba”."

Lefordítom: "Szóljatok a Gyurcsányinak!"

Nem kávézom, de a poszt már önmagában megér egy sörözést, a "böszmefogás" meg óriási, kár, hogy nem én találtam ki. :)

fehérfarkas 2014.02.08. 00:11:29

@Anselmo:
Azért a szocik alatt a kormány folyamatosan tárgyalt a szakszervezetekkel, érdekvédelmi szervezetekkel, szakmai szervezetekkel, a Parlamentben az ellenzék bármikor interpretálhatta a kormánytagokat, és az ogy elnöke nem büntette meg az ellenzéki képviselőket azért, ha a kormány istenítése helyett számon merték kérni. Akkoriban még voltak szakszervezeti és civil szervezeti tüntetések, és népszavazások. És még lehetne hosszan sorolni...
(vagy ott van pl. a Horn-kormány, amely a 2/3-ával nem élt vissza, és nem írta át 5x az Alkotmányt; és nem betonozta be a saját embereit az Alkotmányba, hogy a következő kormányok ne tudják leváltani)

A szocik is korruptak voltak, mint az MDF, FKGP, de a Fideszhez képest mindegyik eltörlpül. Itt valójában már nem is korrupcióról van szó, hanem State Capture állapotról. Itt teljes piaci ágazatokat tönkre tesznek, hogy a saját csókos haverjaiknak, klientúrájuknak adják oda: trafikmutyi, szerencsejáték mutyi, földmutyi, tankönyvmutyi, stb...
Azért a szocik nem vertek szét teljes gazdasági ágazatokat csak azért, hogy a slepjüknek osszák újra a piacot. A szocik csak simán korruptak voltak.
Persze a korrupció sem jó, de össze sem hasonlítható a State Capture helyzettel. Remélem tudod mit jelet a State Capture.

Tomiko 2014.02.08. 16:07:42

@giriz: De, akkor párt ügy. De most nem az. Egyénként lehet, hogy igazad van, de most ez nem derült még ki.

volvo forever 2014.02.08. 22:20:08

Engem az aggaszt - mint középiskolai tanárt -, hogy Simon, Mesterházy stb. azt mondta: Simon politikai szerepvállalása előtti időszakból származik a pénz. OK. Mivel foglalkozott? Középiskolai tanár volt. Namármost, hogyan magyarázom meg a diákjaimnak, szüleiknek, miért nem én fizetem az osztálykirándulás költségeit, miért nem viszem el őket nyáron pl. a Kanári-szigetekre, miért szedünk pénzt a szalagavatóra, bankettre stb. Vagy én felelőtlenül elszórtam ezt a rengeteg pénzt, amit Simon félre tudott ugye tenni?! Várható, hogy pedagógus-ellenes lázadás tör ki, hacsak nem tisztázza Simon úr, hogy nem a középiskolai tanári fizetéséből rakta félre a volksbankos milliókat...

volvo forever 2014.02.08. 22:24:43

@dukeekud: Ezt a Neoton-számot legutóbb a svájci frank hitelesekkel kapcsolatban hallottam emlegetni, de itt se rossz!!! :)

kovi1970 (törölt) 2014.02.21. 22:18:17

Itt az újabb kiváló lehetőség, hogy ismét bohócot csináljon magából a túlmozgásos. Szegény embernek most újabb sztorit kell most kitalálnia, hogy miért hazudozott a beszéd kiszivárogtatásáról 2006 óta. A magyarázkodás közben pedig egyre mélyebbre fog süllyedni a hazugságspirálban, és egyre szánalmasabb figurává fog válni a választók szemében.
Hajrá Feri!
süti beállítások módosítása