Konzervatív, kemény és szabadszájú írások

Károly szerint a világ

Károly szerint a világ

Bajnai: celeb vagyok, mentsetek ki innen!

2014. január 09. - A világ szerintem

Bajnai egyre szánalmasabb vergődése arra emlékeztet, mint amikor néhány szintén szánalmas celeb a dzsungel közepén azért rimánkodott, hogy mentsék már ki onnan őket.

bajnaierdőben.jpg

Nos, Bajnai is egy ilyen dzsungel közepén találta magát januárra. A parlamenten kívüli kis pártok dzsungelében, ahonnan csak egyetlen kiút van, ha kimentik őket, azaz valaki beveszi őket valamilyen olyan együttműködésbe, amely öt százalék fölé emeli őket. Az előző mszp-együtt megállapodás nem ilyen volt, hiszen önállóan kellett volna elérni az öt százalékot, ami egyre kevésbé tűnt elérhetőnek.

Nem maradt más hátra számára, mint könyörögni, hogy vigyék ki a dzsungelből. Mert ő celeb, politikai celeb. Hívei – akik persze egyre kevesebben vannak – a világ legszánalmasabb magyarázkodásával akarják elhitetni, hogy amit bajnai előad, az nem szánalmas rimánkodás és könyörgés, hanem „államférfiúi” tett, megbecsülésre méltó visszalépés mások érdekében. Érdekes, hogy addig nem volt hajlandó egy tapodtat se visszalépni, ameddig nem csúszott öt százalék alá. Hiába tárgyaltak, üzengetek, háborúztak az mszp-vel több mint egy évig, bajnai nem engedett, nem lépett hátra egy centit sem. Sőt, nem is oly régen még nyíltan hangoztatta, hogy ő lesz a miniszterelnök. Amint azonban öt százalék alá csúszott, érdekes, azonnal hajlandó volt engedni, majd félreállni.

Hogyan milyen gyorsan omlott össze bajnai, azt jól mutatják a szerdai események. Kedden este azt mondták, hogy a közös listáért cserébe kemény feltételeket szabnak. Szerda reggel, már azt kommunikálták, hogy bajnai hátralép, de ezt várja el másoktól is, így nem fogadja el mesterházy listavezetőségét. Délben már elfogadta, de közölték, hogy nem fogadják el mesterházy kormányfő-jelöltségét. Estére elfogadták azt is. Van erre más jelző, minthogy szánalmas?

Végül már csak annyira futotta, hogy „remélik”, hogy fletó beemelése érdekében az mszp is hoz áldozatokat, magyarán azt szeretnék, ha nem csak tőlük vennének el listás és egyéni helyet az ámokfutó fletóék számára. Hát, arra nem kötnék nagy összegű fogadást, hogy nem úgy lesz majd.

Közben egyre többen hagyják el a süllyedő hajót, tovább rontva bajnai esélyét a „kimentésre”… Mert az mszp-ben már azt latolgatják, az a legfontosabb kérdés, hogy mi szükség van az együttre, ha juhász millával és esetleg a pm is otthagyja őket. A válasz előre sejthető: semmi szükség bajnaira…

A bejegyzés trackback címe:

https://karolyvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr675748696

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kár, hogy így alakult, de... 2014.01.10. 12:49:27

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy pontosan ezt vártam. A fenéket. Nem úgy képzeltem el a mostani választást 1-2 évvel ezelőtt, hogy az MSZP miniszterelnök-jelöltjére kell szavaznom, és egy olyan listára, amely akár Gyurcsányt is magába foglalhatja, ha me...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.09. 13:00:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.09. 15:01:20

"A válasz előre sejthető: semmi szükség bajnaira…"

Ez a válasz legkésőbb azóta előre sejthető volt, hogy nem sikerült befűznie az LMP-t.

Jerry West 2014.01.10. 01:14:52

Eddig se volt rá semmi szükség.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.01.10. 01:49:07

A PM marad Bajnaival.

Ha azt mondják nekik, hogy köpjenek fel és álljanak alá, megteszik.
Ha tízszer mondják nekik, tízszer is megteszik.

Muzsikok közt 2014.01.10. 02:12:14

Szánalmasnak szánalmas, de logikusnak is logikus.

Megpróbálta, nem jött be. A hazai agyhalottjaink nem állnak meg félúton, egyenest Gyurcsányt akarják.

röhögő 2014.01.10. 05:27:05

Te elmebeteg! Hányadik posztot írod már Bajnairól? Ennyire be vagy szarva tőle, vagy fizetnek?

pánpéter 2014.01.10. 06:14:33

Ez a dolog pontosan erről szól. Gordonék mértek decemberben, és kiderült, 5% körül, vagy kicsivel alatta mozognak. Ha nincs közös lista, akkor mennek a levesbe. Ez az ember egy politikai lúzer, Kónya Péterestől, a mandátumhajhász PM-es szarlakokig. Ez igazi semmirekellők gyülekezete.

belekotty 2014.01.10. 06:20:58

@pánpéter: Az egy percig nem vitás hogy ez semmirekellők gyülekezete.
De a blogger meg vicces, hogy állandóan bajnaizik. :-))

pánpéter 2014.01.10. 07:12:24

@belekotty: ebben Neked igazad van, de az is vicces - bajnaira nézve mondjuk rém szánalmas - hogy a nagy baloldali ernyőszervezet vezetője kiindulópontból mára egy, a szocialisták hátán a parlamentbe kapaszkodi kívánó nímand lett, egy 5% alatti, nem létező párt vezetője. :)
Nyilván egyéni körzetben nem indul - pontosan tudja hogy bukná, éppen ezért megint igaz lesz a tézis, hogy úgy lesz jelen a parlamentben, hogy választásokon a személye nem lesz megmérettetve.
enneka faszinak se politikai hitele, se politikai tőkéje, se víziója, se tehetsége, az orbán rezsim fujfujfuj-on kívül pedig mondanivalója sincs. ez az ember egy csődtömeg.

belekotty 2014.01.10. 07:22:23

@pánpéter: Nem jól látod. Bajnai a lehetőségekhez képest jól kormányzott, ezt Orbán is elismerte.
Politikusnak nem jó, az biztos, mert nem tud beszélni.
Viszont a szocik félnek tőle, mert tudják hogy kirúgná a csapatból a sok múmiát, akiknek Mesterszarházy a bábja. Bajnait a szocik hozták ebbe a helyzetbe. De jó ez így, mert úgy néz ki, hogy a szocik végleg el fognak tűnni, akkora buktájuk lesz 2014-ben.
A poszter meg kontraproduktív, mert ezzel a beteges bajnaizásával azt éri el, hogy aki utálja a fideszt, de nem akar a Bajnai féle csoportosulásra szavazni, az most fog.

belekotty 2014.01.10. 07:23:40

@pánpéter: "az orbán rezsim fujfujfuj-on kívül pedig mondanivalója sincs." - Miért, A fidesznek volt 2010 előtt? Ha bevallják választás előtt hogy szétrúgják az Alkotmányt, lenyúlják a manyupokat, a parlamentbe nem jutottak volna be.

belekotty 2014.01.10. 07:25:05

@belekotty: Mindamellett hogy a manyupok szétrúgása egy helyes lépés volt, mert az hogy az állam adósodott el azért hogy valakik ezt a pénzt forgassák, az tarthatatlan volt és irracionális.

Lovag Mihály 2014.01.10. 07:32:49

@belekotty: 2014.01.10. 07:22:23 ez egy ilyen népszerű legenda. B úr azt csináltam, amit az imf diktált neki, egy végrehajtó stróman. ÓV meg nem őt és kormányát dicsérte meg, hanem az ország lakosságát.

pánpéter 2014.01.10. 07:41:23

@belekotty: bajnai azt csinálta, amit az IMF kért és elvárt tőle, se többet, se kevesebbet. megnyírbálta a kiadási oldalt, majd csinált egy olyan költségvetést 2010-re, amiben volt egy 600 milliárdos lyuk. másrészt, ha jól emlékszem, gazdasági miniszter volt abban az időben, amikor IMF hitel kellett a csőd elkerülésére, és gazdasági miniszter volt, amikor 7%-os recessziót sikerült produkálni. Sőt, gazdasági miniszter majd miniszterelnök volt abban a 4 évben, amikor sikerült 30%-ot dobni az államadósságon, amikor a reálbérek folyamatosan csökkentek, amikor a nyugdíjak vásárlóértéke folyamatosan csökkent, és amikor 11% fölé kúszott a munkanélküliség. köszi, de ebből a "szakértelemből" egyszer már elég volt.
Tévesen látod a szoci múmiákat is. Pont ellenkező a helyzet, ők nyomják, nyomták bajnait, ők akarták Mesterházyra és az MSZP-re erőltetni...

Bogas 2014.01.10. 07:41:33

Ha ne adj'Isten a baloldali ellenzék kerülne kormányra, akkor milyen mozgástere lenne az EgyüttPM-enk az önálló arculat megtartására/kialakítására? Kb. semmilyen.

Ha ugyanis bármikor véleménykülönbség alakul ki az EgyüttPM és a maszop között, akkor a maszop részéről teljesen jogosan vágják majd a képükbe azt, hogy "Vegyetek vissza két ampullával, mert az MSZP nélkül bent sem lennétek a Parlamentben. Úgyhogy nyomjátok szépen azt a gombot amikor szólunk, és pofa be! Ez az, jó kutya.".

pánpéter 2014.01.10. 07:44:32

@belekotty:
"Ha bevallják választás előtt hogy szétrúgják az Alkotmányt"

az alkotmányozás kérdését a szocialisták tették kampánytémává a két forduló között, mondván ha Viktoréknak 2/3-a lesz, akkor alkotmányozni fognak. 2/3-uk lett, alkotmányoztak is.
a manyupot meg hagyjuk, minden évben 300 milliárd Ft manyup pénz hiányzott a nyugdíjkasszából, amit államadósságnövekedéssel pótoltak, úgy, hogy 2009-ben, a válság kellős közepén is extra prémiumokat fizettek a pénztárak az optt dolgozó vezetőknek. köszi, de ha nem baj, én nem szivesen finanszíroztam mások semmittevését...

Parajpuding 2014.01.10. 08:07:23

Károly! Néha ki szoktál kukkantani az igazi való világra, vagy csak a vezéred bűzös tápcsatornájának alsó traktusából jelentesz az előírtaknak megfelelően?

Emiksz 2014.01.10. 08:09:28

@pánpéter: A magánnyugdíj rendszerének átalakítása Bajnainak is témája volt 2009-ben, ment is jobbról a jajjgatás, hogy el akarják lopni.
Aztán rájuk maradt.
Ne keverjük a "nem tömjük tovább a perselyt hitelből" fogalmát a "bezúzzuk a perselyt és eltapsoljuk a benne levő lét" kifejezéssel, ha kérhetem!

Parajpuding 2014.01.10. 08:10:34

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Ahogy neked azt mondja Orbán, hogy kanalazd ki a fajanszból a reggeli termést, akkor megteszed. Meg ugyanígy az összes többi fideszork.

Flúgatlan 2014.01.10. 08:19:12

Ennyit tud Bajnai.

Sose volt ő semmiben nagy szakértő meg sikeres politikus. Odaültették, megtette, amit nyugatról diktáltak neki, ezért nyugatról dícsérték és nem volt olyan félidióta, mint Gyurcsány. Ez keltette a figyelmetlenekben azt a képzetet, hogy Bajnai egy nyugodt, szakértő politikus. De aki odafigyelt, végig tudhatta, hogy egy bábfiguráról van szó, aki tud értelmesen mondani pár mondatot, kicsit tud szörfözni a pillanatnyi hullámokon, de ennyi.

Itt a vége, fuss el véle.

barli 2014.01.10. 08:41:07

A Bajnai azért csúszott le, mert már jó ideje lehetett tudni, hogy bekövetkezik a tegnapelőtti nap. Ha megpróbálták volna végleg kirúgni a gyurcsányt (ők és a szocik is), tisztes távolságot tartani a szocikkal, most valszeg ő lenne a messiás. Igazából a gyurcsány és a gyurcsányhoz való hozzáállás cseszte el a kormányváltást.
A fidesz helyében csak egy képet tolnék a plakátokon a 2009-es közös internacionálé éneklésről, mind rajta vannak.

Trackers 2014.01.10. 08:49:47

Bajnai feladata kezdetektől az volt, hogy az MSZP-t és Gyurcsány-t valamint a Fideszt egyaránt elutasító civileket, egy akolba fogja, és beterelje az MSZP égisze alá, ahol Gyurcsány is helyet kap.

Máskülönben
- nem a Gyurcsány egykori kampányfőnöke Szigetvári Viktor intézné a kampányát,
- nem ő lett volna Gyurcsány jelöltje 2009-ben aki nem mellékesen befutott
- nem ő osztotta volna az MSZP klientúrának az EU-s pénzeket az MSZP kormányban

És ez csak a közelmúlt.
HA messzebbre megyünk, akkor tudvalevő hogy
- Bajnai Gyurcsánnyal együtt akarta újraszervezni a KISZ-t
- Privatizációban az Apró, és Bajnai család valamint Gyurcsány igen sok nyertes pályázatot tudhatnak magukénak.

Ez csak színjáték volt részéről, ami az elhatárolódást illeti.

Trackers 2014.01.10. 08:51:59

@Trackers:

Mégvalami..
Bajnai éppenhogy nagyon sikeresen teljesítette a fentebb leírt feladatát.

Esélye sincs ugyanis a Milla és a Bajnai mögé állt civilek, újboli feltámadásának 2014-ig.

Conchobar 2014.01.10. 09:10:50

Bajnai 2009-es kormányzásához sok illúzió fűződik, holott ő csak annyit tett, hogy a fájnifogjaival elvezette az országot a 2010-es váasztásig. Gyurcsány hektikus kormányzásához mérten Bajnai kormányzása aranykor. Azt érdekes lenne megtudni, hogy Bajnai mennyiben a saját ötlete és mennyiben mások felkérése alapján döntött a politikába való visszatérésre. Gyurcsányról tudni lehetett, hogy a 2009-es politikai remetesége csak időleges. Bajnai utóbbi 2 éve mostmár visszavonhatatlanul egy börleszkhez vált hasonlatossá (népe idolként a vállán hurcolta, de aztán lepottyant onnan, és most már a porból könyörög arrajáró zsiványoknak)

Henry Chinaski · http://kiabrandito-valosag.blogspot.hu/ 2014.01.10. 09:41:54

Korábban is lehetett látni, hogy Bajnaitól nagyon idegen a politika világa, de a legutóbbi megjelenésekor már ordított róla, hogy nincs kedve az egészhez; elutasítóan karba tett kézzel, unott arckifejezéssel álldogált Mesterházy mellett. Ezt a metakommunikációt megérti a néző, és felteszi a kérdést: Minek csinálja, ha ennyire nincs kedve hozzá? Bajnai további szerepeltetése innentől kezdve kontra produktívvá vált a baloldal számára. Az MSZP pedig elgondolkodhat rajta, hogy van-e értelme a hátukon bevinni Bajnaiékat a parlamentbe.

sterimar 2014.01.10. 09:41:58

@Flúgatlan: "Itt a vége, fuss el véle."

Ennyi

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.10. 09:55:01

Bajnai az elején megbukott, most meg csak ezt be is is ismerte.

Kezdés: jobboldali liberális polgári alternatívát kínál a Fidesz ellen.

Oké, célnak jó, de ehhez balos embereket szervezni abszurdum.

Bukás.

Akkor legyen inkább amolyan alternatív harmadik oldal.

Nem sikerült legyőznie ehhez az LMP-t. Elszakított onnan csak egy hiteltelen apró csoportot.

Bukás.

Akkor legyen ő a baloldalai liberálisok képviselője. Amolyan új SZDSZ. A gond: ezt a vonalat már megkezdte Gyurcsány. Nem gond: legyőzzük Gyurcsányt.

Bukás, Gyurcsány győzte le Bajnait.

Mára az eredmény: Bajnaiból lett egy fantompárt. Se tagság, se szervezetek, se önálló ötletek.

♔batyu♔ 2014.01.10. 10:09:44

Eljön az a pillanat is, amikor Sorosnak is vissza kell fizetnie a kapott pénzt. A haverok, akik persze itt is lihegtek mellette, már nem lesznek mellette és az Index sem fog ingyen ódákat zengeni róla.

Persze ez Bajnai önértékelési hibája, övé az egyedüli felelősség.

♔batyu♔ 2014.01.10. 10:13:15

@Trackers: Azok a "civilek" eleve elszántabb balliberális szavazók és abban a pillanatban amint rájöttek, hogy nem Bajnai mellé kell állni, hanem megmaradni az MSZP mellett, el is tűntek mint önálló "civil" erő.

Mindig vannak olyanok a balliben is, na most ők is megkezdhetik politikai karrierjüket, de a balliberális tábor létszáma szinte 2010 óta állandó, azaz csak egymástól rabolhatnak.

Lajosforras 2014.01.10. 10:24:02

Nem kellett volna az SZDSZ ideológusaira támaszkodni, talán jobban kijön az egészből. Azokkal csak lejáratta magát.

belekotty 2014.01.10. 10:38:08

@♔batyu♔: Hmmm... Soros visszafizeti? Akkor Orbán is az oxfordi ösztöndíját? :-))

Balt 2014.01.10. 10:39:47

@Bogas: De ők az SZDSZ szerepét célozták (volna) meg: "jó kutya" - súgja a fülébe a bolha. :)

Balt 2014.01.10. 10:42:55

@barli: Igen. Nem is értem, hogy gondolhatták komolyan azt a közös "ünneplést" okt. 23-án...? Kétségtelen: felültették őket (a gázrezsóra). :))

Bogas 2014.01.10. 10:43:46

@Balt: Az SZDSZ (bármit is gondolok róluk) legalább bejutott a parlamentbe önálló listán, és nélkülük nem lett volna kormánytöbbség. Ezért volt egy jó adag zsarolási potenciáljuk.

Balt 2014.01.10. 10:44:24

@Balt: Jut eszembe: ha már a "köteles beszédet" "megcsinálták", ez a gázrezsós poén miért nem verte ki a biztosítékot az örök antifaszisták és ellenállók körében...? :))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.10. 10:48:30

várható volt, előbb utóbb csak kiderül, hogy ő nem politikus. mondjuk nem is állították sose. állandóan szakértőnek akarták eladni, de úgy látszik végre azt is felismerte mindenki, hogy az nem szakértelem, hogy tudja követni a fehér csíkot (imf követelmények 2009ben) amit az orra előtt húznak.

Balt 2014.01.10. 10:49:56

@Trackers: Jó megfigyelés. :)

@Bogas: Persze, de pont ez volt a "B" terv az együtt-pm részéről. Most tartanak kb. az "E"-nél:
index.hu/belfold/2014/01/09/you_ve_come_a_long_way_baby

... és még gyaníthatóan nincs vége. Még szerencse, hogy a magyar ABC - hogy ezt a kvázi-fideszes betűkapcsolatot használjam :) - 44 betűs.

Balt 2014.01.10. 10:53:25

@Conchobar: "Azt érdekes lenne megtudni, hogy Bajnai mennyiben a saját ötlete és mennyiben mások felkérése alapján döntött a politikába való visszatérésre."

Maga Gyurcsány mondta a népszínműi végkifejlet után, hogy kb. "Bajnait már az elején is bedobhatta volna, csak akkor mindenki azt hiszi, a saját emberét tette pozícióba. (Nem mintha a monstre casting után máshogy gondolhatná józanul bárki is.) :)

Balt 2014.01.10. 10:55:32

@♔batyu♔: :) Van benne vmi. Charles Gati és hivatala most a haját tépi asszem. :)

Bogas 2014.01.10. 11:00:08

@Balt: Nekem végülis az is jó, ha egy, az MSZP-t csóváló farok lesz belőlük. Majd röhögök azon, ahogy Mesterházy szenved velük.

Találtam mégy egy párhuzamot az SZDSZ-szel. A 2010-es választások után ezt nyilatkozta TGM:

"A liberálisok vereségének okai nem a megszorítások, hanem az, hogy az SZDSZ - amúgy teljesen valótlan - "cigányvédő, buzivédő, füvező, nyugatos zsidópárt" imázsa miatt."

Hát ezt el lehet majd még sütni párszor, csak az SZDSZ helyébe EgyüttPM-et kell írni.

Muzsikok közt 2014.01.10. 11:11:44

Na nehogy már azt higgye valaki hogy Soros komolyan vette Bajnai esélyét, megtanulta az öreg kibe érdemes pénzt ölni.

Ha az indulás után Bajnai legalább megtartja a 10+%-os pozícióját, akkor ömlött volna a pénz hozzá, ahogy az SZDSZ-hez is ömlött amíg csak volt rá esély hogy van 200.000+1 magyar, demokrata.

Magyarországon kívül is vannak befektetési lehetőségek ide is visszatérnek, ha változik a hangulat. Most is meg tudnák változtatni a hangulatot, egyszerüen túl drága lenne a dolog.

barli 2014.01.10. 11:15:51

@Balt: én akkor hiszem el, hogy megköttetett a nagy egyezség, ha a lista a nyomdában lesz. Nem hiszem hogy a gyurcsány megelégedne kevesebb hellyel, mint amit a libásék kapnak, annyit meg nem fognak kapni. Kérdés az is, hogy lenyelik e a MA-t ME jelöltnek.
Szvsz ha megegyeztek volna, azt min. hárman jelentették volna be.

smartdrive 2014.01.10. 11:34:08

neki van hova visszamennie (egyébként Gyurcsánynak is lenne, ha nem lenne belezúgva a saját vélt politikusi nagyságába)

de a többi hova menne vissza?

smartdrive 2014.01.10. 11:36:00

@doggfather: az se szakértelem, hogy a buszvezető követi a kreszt

smartdrive 2014.01.10. 11:37:11

@pánpéter: nekem úgy tűnik, inkább Te lehetsz az

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.10. 12:30:09

@smartdrive: de, de bajnai nem buszvezető volt, nem??

Balt 2014.01.10. 12:39:45

@barli: Persze, ez még szerintem se lefutott meccs. A vicc az, hogy az evk plakátok már ezexerint készen vannak (még viccesebb a tartalma):
cink.hu/nevettel-mar-ma-a-valtozas-szimboluma-kiss-peter-1497758201
cink.hu/soha-nem-lesz-meg-egy-ilyen-jo-valasztasi-plakat-1498525514

Hiába, ezeknek a "bal"faszoknak mindig különös érzékük volt a politikai humorhoz. :)))

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.10. 12:50:06

@barli:

"Nem hiszem hogy a gyurcsány megelégedne kevesebb hellyel, mint amit a libásék kapnak, annyit meg nem fognak kapni. Kérdés az is, hogy lenyelik e a MA-t ME jelöltnek."

Szerintem kapni fognak.

Valószínűleg ME-t is lenyelik, de abban a Trollok Királya még tartogathat meglepetéseket. Valamiért viszont azt gondolom, hogy ME félreállításának csak a választások után kezd neki.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.10. 12:53:56

@Bogas:

""A liberálisok vereségének okai nem a megszorítások, hanem az, hogy az SZDSZ - amúgy teljesen valótlan - "cigányvédő, buzivédő, füvező, nyugatos zsidópárt" imázsa miatt.""

A cigányvédő, buzivédő, füvező, nyugatos zsidópártiságuk megvolt '94 előtt is, a liberálisok vereségének okai a lefekvés Horn Gyulának, aztán a pénzszivattyúzó kullancsszerep az összes őt követő szocikormány oldalán.

Az SZDSZ nem abba bukott bele, hogy 'liberáns' volt, a magyar liberalizmus bukott bele abba, hogy az SZDSZ volt a politikai képviselete.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.10. 12:55:38

@Bogas:

Amúgy az messzemenőkig jellemző, hogy TGM, a posztkommunista kurzus egyik vezető vátesze, képtelen egy gondolatot nyelvtanilag értelmezhező formába önteni.

Bogas 2014.01.10. 13:04:17

@Attitude Adjuster: "Az SZDSZ nem abba bukott bele, hogy 'liberáns' volt, a magyar liberalizmus bukott bele abba, hogy az SZDSZ volt a politikai képviselete." Ezt engedelmeddel én is használni fogom.

"TGM (...) képtelen egy gondolatot nyelvtanilag értelmezhező formába önteni." - Igaz, bántotta is a szemem, de nem volt szívem kijavítani :-)))

Balt 2014.01.10. 13:14:48

Egy besza-behu komment onnan: :))
"Nagyon keményen ráfeküdtek a pártok a Kétfarkú kiszorítására!"

Balt 2014.01.10. 13:16:57

@Attitude Adjuster: "Valamiért viszont azt gondolom, hogy ME félreállításának csak a választások után kezd neki."

Mé' má'? Ne keverjük ez a sok M-eset, utóbbi esetben nyilván MA-ról lehet szó, ill. - feltéve, de meg nem engedve esetleg - ha MA ME egy személyben. :)

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.10. 13:27:21

@Balt:

Ja, igen. Mondjuk állatira zavaró, hogy a baloldalnak ennyi neve meg arca van.

Vajon a szavazaólapon mi lesz?

MSZ-E14-DK-MLP?

Három hónap maradt, és egy hivatkozható nevet nem bírtak megszülni, mint pl Egyesült Baloldal, vagy Népfront, vagy mittudomén, progresszívdemokraták.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.10. 13:28:05

@Balt:

Igen, tulajdonképpen az abszurd humor kedvelőit minden tekintetben kielégíti a magyar közélet.

barli 2014.01.10. 14:32:18

@Attitude Adjuster:
az semmi, de milyen logo? az összes?
és ha beveszik még a kuncefodorbokrosungárschmuck csapatot?

barli 2014.01.10. 14:33:42

Az áthúzott fidesz logóval járnának a legjobban..
Azzal bárki bejutna a parlamentbe :)

Balt 2014.01.10. 14:33:58

@Attitude Adjuster: Nyilvánvaló a "Demokratikus koalíció", az "Együtt" és külön :) a "Párbeszéd Magyarországért" név is ezért született, de hát mindet meghaladta az idő. Marad a "szavazzon a változásra": Kiss Péter. :)))

Balt 2014.01.10. 14:36:56

@barli: :)) Olyan lesz a szavazólap, mint egy folytatásos kanji-képregény. :)

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b9/2230_Kanji.svg

barli 2014.01.10. 14:39:12

@Balt: a második sor kettes nagyon vicces ;)

barli 2014.01.10. 14:41:20

az lenne a legmókásabb, ha a demokratikus koalíció választási koalíciója koalícióra lépne mondjuk az LMP-vel :)
süti beállítások módosítása